IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 10

Han var verkligen konstig idag.
Han märkte nästan ingenting.
När vi gick på planet och satte oss på några platser
så tog jag upp min ipod touch och satte på Bruno Mars - Grenade
Jag somnade till den medans jag låg lutad mot Justins axel.


Jag vaknade av att nån skakade om mig.
- Nikki , Nikki du måste vakna nu. Jag hörde att det var Justin så jag öppnade ögonen.
- Vi är framme nu shawty sa han när han såg att jag hade öppnat ögonen.
- Okej.. sa jag och suckade.
Jag ställde mig upp och använde ett av fönstrerna som spegel , jag
såg väll okej ut men jag kammade håret med fingrarna när vi gick av och så.
etfer som vi åkt privat jet så hade vi redan våra väskor så vi behövde inte
stå och vänta som alla andra.
Justin hade som vanligt hans hoddie , keps och solglasögon.
Vi höll varann i handen och jag log för mig själv ständigt.
Ibland kollade jag upp mot honom , och när jag gjorde det så såg jag att han också log.
Vi gick till hotellet och fixade rum åt oss. Det första jag gjorde var att slänga mig på sängen och kort därefter så
somnade jag med kläder och allt. När jag vaknade så var det mörkt ute.
Jag tog upp min mobil ur min ficka och kollade , klockan var 05.30 suck.
Jag försökte somna om men kunde inte. Jag vände mig om och kollade på Justin , han var så söt
när han sov. När jag tänkte efter så var jag nog världens lyckligaste tjej.
Jag log och kollade på honom i ungefär en halvtimme men sen så blev mina
ögonlock tunga och jag somnade äntligen om.
*Nästa dag*
Jag vaknade och märkte att jag hade min mobil i handen. Jag kollade på klockan och den
var 12.30 Justin log inte i sängen så jag gick upp och ropade 'Justin' några gånger men fick inte något svar.
Men sen såg jag att det fanns en lapp och en bricka med mat på ett litet bord.
Jag kollade på lappen och det stod.
Är på interljuv , kommer
vid 14.00 //xxDin Biebs ♥
Vid 14.00?
men det var ju 1 och en halv timma.
Hur ska jag stå ut?
Jag kollade på brickan med mat och åt lite..
Egentligen gillade jag inte mat , jag bruckade sällan äta
för att jag kände mig fet då. Jag lade mig på sängen och satte på
tven , jag bläddrade bland alla kanaler och tillslut så fick det bli Ellen DeGenres show
eller vad det nu hette.. Hon bablade om nått och sen sa hon Justin Bieber
och jag började faktiskt bry mig..

(Klipp från showen)
Han var sååå gullig! och kolla hans Duggie!
När dem slutade prata om Justin så brydde jag mig inte längre
och bytte kanal igen.
Jag kollade klockan och den var nästan 13.30
han skulle altså komma om nästan en halvtimma.
Jag hade jätte tråkigt så jag gick och klädde på mig.
Jag satte på mig gråa jeans , en lila T-shirt som var för stor så det såg ut som en
tunika och ett silverarmband..
Jag gick in i badrummet och tvättade bort mitt gammla smink
och lade en ny sminkning.. sedan plattade jag håret för att det
hade blivit lite lockigt.
När jag var färdig med allt det där så kollade jag på tv igen
och det dröjde inte länge innan Justin kom.
- Justin! ropade jag och kastade mig i hans armar.
- Hej på dig med sa han och garvade lite.
Jag kysste honom och han besvarade kyssen.
- Jag har saknat dig sa jag och kollade in i hans hypnotiserande
ögon.
- Jag har saknat dig med shawty.
Jag log mot honom och sen frågade jag honom
- Vad ska vi göra idag?
- Vi går till House of horrors sa Justin.
- Eh..Okej svarade jag , jag hatade sånna hus Eric hade tvingat in mig
på skräck huset på gröna lund och jag var as rädd och gick i nästan alla
fake exit dörrar.
- Kom vi sticker sa Justin och satte på sig sin hoddie och hans
solglasögon.
Jag satte på mig mina uggs och såg hur han
kollade på dem medans han suckade , jag visste att han inte gillade tjejer i uggs
men skit it.
Men tänk om han inte skulle gilla mig
för att jag hade uggsen.. tänkte jag oroligt.
Jag kollade på honom och han såg min oro.
- Nikki jag älskar dig även om du har uggs lugn sa han.
Jag sa inget utan kysste honom bara.
- Är vi typ tsm nu eller nått? frågade han mig.
- Jag vet inte , om du vill sa jag och log.
- Då är vi det svarade han.
Jag visste att jag log som ett fån men jag struntade i det.
Jag var den lyckligaste tjejen på jorden och det kunde ingen ändra på

HOPPAS NI GILLADE DET , SKA BÖRJA MED NÄSTA CHAPTER
NU MEN NI FÅR DEN INTE FÖRSEN FEM OLIKA HAR KOMMENTERAT ;)

Kommentarer
Postat av: samira

meer snälla

2011-01-04 @ 16:00:08
URL: http://musiicjb.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jättebra:D Jag hata oxå att gå i spökhus usch vad läskigt!

2011-01-04 @ 16:05:58
Postat av: #1 Belieber

Mer mer :)

2011-01-04 @ 16:20:19
Postat av: ciccaaaa

Du är grymt begåvad!:)

2011-01-04 @ 17:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0