IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 56

Jag stod ett tag och pratade med Aaron tills någon kom och knackade på min axel
Det var..


Jasmine
- Ja? frågade jag henne.
- Eh asså kan jag få prata med dig? frågade hon mig blygt.
- Visst. svarade jag och vi gick iväg till ett litet avskilt ställe.
- Asså förlåt för att jag kysste Justin , jag visste inte att erat förhållande var
så seriöst och vad som hänt dig innan. Förlåt asså jag känner mig fett elak , särskilt
när jag tänker på New York och så.. sa hon förskigtit.
- Nej asså det gör inget , och jag trodde fel om dig.. Du är faktiskt
inte en sån bitch som typ alla säger. sa jag och kramade om henne.
- Vilka säger att jag är en bitch? frågade hon mig.
- Jag vet inte vad dem heter men det är typ tjejer som driver Justin Bieber fakta bloggar och sånt. svarade jag.
- Aha , men dem får tycka som dem vill. sa hon bara och log mot mig.
- Ska vi gå och festa då? frågade hon mig.
- Ofcourse! svarade jag och sedan gick vi tillbaka till festen.
Jag såg inte Justin men han sa ju att vi skulle mötas här så det var nog ignet att oroa sig för.
- Eyy Nikki vart är Justin? frågade Ryan mig.
- Ingen aning. svarade jag medans jag dansade med Jasmine och ett antal killar.
Jag fnissade skit mycket och det gjorde Jasmine också.
Jag drack inte så mycket den här kvällen för jag ville inte vakna upp hos någon random snubbe.
Justin sågs inte till någon stans , han svarade inte på sms eller när man ringde.

Nästa morgon

Jag vaknade upp på hotell rummet , mindes nästan inget från igår. Amanda , Elin , Alva och Cai
låg heeelt utslagna på deras sängar.
Jag hade fortfarande på mig outfiten från igår så jag bästemde mig för
att sätta på mig mjukisar och ett linne. Min mobil låg på det lilla bordet bredvid min säng , jag
kollade och hade 15 missade sms och alla var från Justin.
Det stod mest saker som "Förlåt fastnade på ett möte" och "Varför svarar du inte!?:o"
Jag orkade inte svara utan satte bara mobilen på laddnig för den hade nästan inget batteri kvar.
Jag var uttråkad och alla dem andra sov som stockar , hmm skulle man busa lite med dem?
Jag tog upp mobilen och messade snabbt Chaz , Ryan och Christian och frågade om dem ville busa with the girls.
Jag fick snabbt svar och alla var med på det , vi hade stora hinkar med vatten och jag visste att dem skulle döda mig. Chaz , Ryan och Christian kom och dem hade hinkar , vi gick fram till dem och hällde ut
allt över dem.
- AAAAAAAAAH! skrek Amanda och satte sig spikrakt upp i sängen. Hon hade vitt linne på sig
så man såg hennes bh.
- Heeeyy baby! sa Chaz och hon började le.
Dem kysstes och jag skrek:
- Jag visste det! alla kollade konstigt på mig och suckade sedan.
- Nikki om du inte hade blivit full så hade du vetat det ännu tidigare. sa Ryan och garvade åt sitt eget skämt.
- Bara för att du var en plugghäst när du var fjorton så betyder det inte att jag var det! svarade jag och lipade
mot honom.
- Nikki väx upp. sa han och suckade.
- Haha , nej jag är glad över at vara 96:a tänk när du är 50 är jag fortfarande bara 48 , hah! sa jag och var fett glad helt plötsligt.
- Du tänker väldigt konstigt. svarade Ryan.
- Hon tänker posetivt. sa Alva och log.
- Så det är posetivt att jag ska bli gammal? frågade han henne.
- Jaa , du vill väll inte vara 16 hela livet? frågade hon honom.
- Jag kom på en sak! utbrast jag ledset.
- Vad? frågade Ryan mig och log.
- Jag kommer bli gammal! utbrast jag med ledset ansitksutryck.
- Haha , ja? Vill du vara fjorton hela livet eller? frågade Ryan mig.
- Nej , jag vill sluta växa vid 18 eller kanske 19. svarade jag.
- Som i twilight. sa Alva och suckade.
- Men asså nej , dem är liksom vampyr emos euuuw! svarade jag.
- Ni är ju sjuka..! sa Chaz.
- Vart fick du luft ifrån? frågade jag honom.
- Ehm , Nikki sdu är väll inte så korkad att jag ska behöva förklara allt det där för dig? frågade han mig.
- Bara för att du är ett MVG barn! sa jag och lipade.
- Haha Nikki. sa Christian.
Plötsligt hörde jag att min mobil plingade till och sprang till den.
- Sms nörd! Ropade Elin efter mig.
- Tack detsamma! ropade jag tillbaka. Jag kollade på mobilen och det stod "Vaken?" från Justin.
"Yeees , du kan komma t vårat rum om du vill , alla andra är där<3" skrev jag och tryckte på skicka.
Några minuter senare så plingade det på dörren och där stod han.. Justin.

Caaaaaaaaaaaaareface inlägg men det behövs btw få inte flipp nu men ska avsluta novellen
snart har ett perfekt avslut :)) <33


Kommentarer
Postat av: Julia

Skit bra meeer (L)

2011-02-24 @ 06:18:11
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, och jag vill ha drama drama drama. give me that our i will spam you, and comment all the time, just joking :)

2011-02-24 @ 20:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0