IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 55

Man såg på Alva att hon var kär. Vi gick upp till vårat hotell rum
och jag frågade inget för jag visste det jag ville veta.
Jag satte på mig shortsen , tröjan , skärpet och skorna.
sedan var det dags för party!


(Sooooo cute)
Innan vi skulle gå kom jag på en sak , jag hade inte sett Justin på hela dan.
Jag slog in hans nummer - som jag kunde utantill - och tryckte på den gröna luren.
Det gick två singnaler sedan svarade han.
- Heyy Shawty! sade han och lät glad.
- Heyy boyfriend! svarade jag honom.
- Varför ringer du? frågade han mig.
- Jag har inte sätt dig sen imorse , och du ska väll med på festen? frågade jag honom.
- Såklart , syns där! sa han och lade på.
Dumma unge. Tänkte jag för mig själv medans vi gick ner mot stranden med Chaz , Christian och Ryan.
- Jag kom just på en sak! utbrast jag och lät överdrivet stolt.
- Vad är det nu då? frågade Amanda mig medans hon suckade.
- Du och Chaz skulle vara ett fett gulligt par! utbrast jag och log medans båda suckade.
- Ärligt , ge dig. sa Ryan.
- Tyst! sa jag och lipade mot honom.
- Lipa , lipa kärleks pipa , om du lipar mera blir du kär i flera! sa Elin på svenska
och jag , Elin , Amanda och Alva började as garva.
- Seriöst ni får sluta med erat hemliga språk! sa Caitlin.
- Sorry Cai , ramsan går bara inte på engelska. sa jag.
- Okej? svarade hon och kollade på oss som om vi var skumma.
- Ni använder ramsor till väääldigt mycket. sa Ryan.
- Såklart! sa jag och log.
När vi kom lite närmare stranden så var det heelt upplyst av neon lampor i olika färger , baren
såg absolut inte ut som den hade gjort på dagen och tillsammans med solnedgången så var allt
så himmla amagzing.
Jag såg Aaron och gick för att prata lite med honom.
- Heeey! utbrast han när han såg mig.
- Hejj! svarade jag och kramade om honom.
Som vanligt så var hanb vääldigt snygg , men Justin var luungt snyggare.
Jag stod ett tag och pratade med Aaron tills någon kom och knackade på min axel
Det var..

How was it? Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Amandaa

Som vanligt lika bra!



Mer mer mer

2011-02-23 @ 06:09:06
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/
Postat av: Emma

Merrr! Fett bra kan inte sluta läsa! :D

2011-02-23 @ 09:14:39
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeer!

2011-02-23 @ 15:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0