IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 49

Jag blev fett ledsen men dolde det väl. Jag låtsades bry mig om vad Ryan och Chaz pratade om men
egentligen så lyssnade jag av Justin och Elins samtal , jag visste att Elin gjorde nästan vad som helst för
att få killen hon ville ha. efter ett tag skulle typ alla gå och jag skulle precis gå när Justin tog tag i min arm och sade
- Kan jag få prata med dig?


(Nikkis Outfit -Igga att det är Vanessa Hudgens och skorna-)
-
Öhm , visst. svarade jag förvirrat medans Elin gav mig en bitch blick , jag stannade
kvar medans alla andra gick.
- Vad vill du prata om? frågade jag och försökte låta glad.
- Nikki förlåt. sa han bara och han lät ledsen.
- Justin , jag står inte ut med att se dig såhär.. sa jag och lade min ena hand på hans kind , han kollade mig i ögonen
en kort stund och sedan lutade han sig fram. Hans läppar snuddade lätt vid mina i bara några sekunder.
- Justin jag kan inte , inte igne. förlåt. sa jag och vände bort ansiktet.
- Det gör inget. sa han och lät nedstämd , han kollade ner i marken och jag kunde inte sluta
tänka på hur söt han var. Jag kände mig vääldigt elak som ser honom ledsen och sen så tänker jag bara på hur söt han är? Suck på mig.
- Justin , jag vill inte ha det såhär.. Kan vi inte vara vänner iaf? frågade jag honom och han nickade.
- Okej. sa han , kollade upp och log mot mig lite stelt.
- Aja , jag ska nog gå nu. sa jag.
- Visst , kan du bara lova mig en sak? frågade han mig.
- Vad som helst. svarade jag utan att tänka.
- Lova att inte sticka till flygplatsen det första du gr och åka hem. sa han och log mot mig.
- Okej då. sa jag lite trumpet och han garvade.
- Hejdå. sa jag glatt och kramde om honom , han besvarade kramen och jag gick.
När jag kom ut så bombades jag av frågor.
- Men omgaaash , lugna ned er! sa jag.
- vad hände? Kysstes ni!? skrek dem.
- Omg orka er. sa jag och gick ner till lobbyn , jag "bokade" ett rum gick upp.
Alva , Elin , Amanda och Caitlin skulle också sova här.
ELin gav mig alltid konstiga blickar , som om hon tyckte att jag var en hora eller något.
Jag ignorerade det , men det kändes lite konstigt.. hon skulle ju föreställa en av mina bästisar.
Caitlin hade redan somnat och jag kände mig lite , lite trött. Jag gick in till badrummet och tog med mig
ett lite för litet linne och ett par hotpants.
Jag borstade tänderna och tvättade bort det lilla jag hade kvar av mitt smink.
Sedan slängde jag mig på sängen och somnade nästan på deräkten.

Nästa Dag

Jag vaknade upp av att någon slog upp dörren och bankade med en massa kastruller och skit.
- Häll käften! skrek Amanda halv sovande.
- Tjejer klockan är 12.30 ni måste gå upp. hörde jag Ryan säga.
- Vi måste inget! protesterade jag mednas jag halvsov.
Plötsligt kände jag att någon kittlade mig , jag slog upp ögonen och där var Justin.
- AHAHAH JUSTIN SLUTA AHAHAH! skrek jag mednas jag garvade.
Jag hörde Caitlin och dem andras skrik med och fattade att dem blev väckta på samma sätt.
När jag tänkte efter så saknade jag att bli väckt av Justins kyssar.. Nej Nikki , nej så får du inte tänka , absolut inte!
tänkte jag om och om igen.
Dra åt helvet med kärleken. tänkte jag sedan medans jag trött gick upp. Killarna spanade in min rumpa haha.
- Killar vad kollar ni på? frågade jag dem.
- Öh , nej inget.. sa dem ursäktande och kollade bort och en massa.
Jag tog med mig ett par jeans som satt åt perfekt och en t-shirt med peace tryck på och gick in i badrummet.
Jag sminkade mig och plattade mitt hår som såg men "naturligt" blont nu för att det var sol blekt.
Jag satte på mig kläderna och när jag kom ut så stirrade killarna fortfarande in min rumpa.
När jag gick förbi så slog Chaz mig lite lätt på rumpan.
- Chaz! skrek jag och han garvade.
- Jag hatar dig. mumlade jag.
- Jag älskar dig också bestis! sa han med tjejig röst och jag började garva.
När alla fixat sig så gick vi ner till matsalen och jag åt faktiskt utan att någon behövde säga till mig.
- vad ska vi göra idag? frågade Ryan med mat i mun och alla garvade utom Ryan.
- Öhh , vi sticker och shoppar! utbrast Alva.
- Vad ska ni nu köpa? frågade killarna oss och snabbt blinkade jag till alla tjejer.
- Vet inte , typ BH:ar och sånt. sa jag och dem blev genast intresserade.
- HAHAHA omg ni är fakking sjuka AHAHAHA! skrattade tjejerna fram medans dem gav oss trumpna blickar.
- Naaaw , sweeties bli inte ledsna! sa jag och lät extra tjejig.
Dem flesta bruckade sitta tysta och lugna vid matbordet men inte jag , jag vågade knappt dricka för att vara
rädd för att börja as garva samtidigt som jag drack.
Plötsligt plingade Amandas mobil till och hon kollade snabbt ner på den och sedan skrev hon någonting och lade tillbaka den i byxfickan.
- Vem fick du sms från då? frågade jag henne nyfiket.
- Eric. mumlade hon och kollade ner.
- Vad ville han? frågade jag henne nyfiket.
- Han ville typ ses. svarade hon nedstämt.
- Okej. svarade jag bara. Amanda kollade ner och var ganska tyst och nedstämd och jag visste att
någonting hade hänt men det fick jag fråga om senare.
- Men seriöst girls , vad ska vi göra? frågade Chaz oss.
- Vi drar till stranden , där finns det alltid snygga killar! sa jag och fnissade.
- Är det allt du tänker på? frågade Christian mig.
- Öhm , nej? Jag tänker på en massa annat också. svarade jag.
- Som..? frågade Ryan mig.
- Min blogg statestik , vad jag ska skriva på min blogg , öhm och sen en massa andra saker.. sa jag avvaktande.
Jag ville inte säga det andra som jag tänkte på som Justin eller alla mina tvångstankar som börjat komma upp i huvudet , det mesta var om Andrew , jag kom ihåg hans slag så bra varje gång jag tänkte på det så kändes det som om jag fick dem igen.
- Suck Nikki. sa Christian och skakade på huvudet mednas jag lipade åt honom.
- Bla bla. svarade jag.
Justin sa inte så mycket , han verkade ha fastnat i sina tankar.
Undra vad han tänkte på?

Förlåt för tråkig och random men snälla Kommentera soetisar!<3

Kommentarer
Postat av: Amandaa(:

As bra mer!



Snälla mer snart,Jag blir beroende av din novell :)

2011-02-20 @ 14:13:09
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer,Undra vad som har hänt...



ÄLSKAR DIN BLOGG!<3

2011-02-20 @ 14:15:32
Postat av: Madde

Man vill bara läsa, och man vill aldrig det ska sluta.

Mer, och vill bara säga bästa bloggen BÄST! :)

2011-02-20 @ 14:21:53
Postat av: Julia

OMB, bloggen är grym älskar allt drama och allt,

Man vill aldrig att bloggen ska ta slut. Snälla ett mer idag ?

2011-02-20 @ 14:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0