IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 36

- Justin jag kommer gå in i nått eller rammla! sa jag och tänkte genast på mina högklackade.
- Nejdå , lita på mig. sa han.
Vi gick och gick och jag hade inte en aning om vart vi var.
- Du kan ta av dig ögonbindeln nu. sa Justin.
Jag tog av mig ögonbindeln och såg..


En scen , det låg en massa kuddar och en gitarr vid ena hörnet.
Justin drog med mig dit och vi satte oss.
Sedan tog han upp gitarren och började sjunga "one time"

(Justin när han sjunger för Nikki)
Jag kände mina tårar glida ner för mina kinder.
Han såg det och höll om mig.
- Justin förlåt! sa jag mednas jag grät.
- Baby du har inget att säga förlåt för! sa han och krmade mig ännu hårdare.
Jag kysste honom och han besvarade kyssen , kyssen var speciell inte som dem med Eric
utan en kyss av kärlek , inte behov.
- Betyder det där att jag är förlåten? frågade han mig.
- Yesbox! svarade jag och kollade in i hans ögon medans jag log.
Han fick väärldens största smile och såg ut som en idiot , jag kunde inte låta bli att börja garva.
- Vad garvar du åt? sa han och log fortfarande som en idiot.
- Ditt ansikte! sa jag och garvade.
- Men jag är ju söt? frågade han mig.
- Jaa , du är världens sötste men med det där smilet så ser du ut som en idiot! sa jag medans jag tjöt av skratt.
- En lycklig idiot i sånna fall! sa han och kollade in i mina ögon , jag slutade skratta
och såg all lycka i hans ögon.
- Du är inte ensam! sa jag och slog till honom med en av kuddarna.
- Haha , smart drag! sa han ironiskt och ställde sig upp. Jag ställde mig oxå upp och sen kom jag på , jag kunde ju inte springa i klackar!
Jag fick av mig ena skon innan jag fick en kudde i ansiktet. Jag tog av mig andra och sprang iväg.
Justin hade häng så han sprang efter men behövde dra upp hans byxor 24/7 så jag var snabbare för en gångs skull.
- Haha! Du kan inte fånga mig! skrek jag och lipade åt honom.
- Såklart jag kan! sa han och plötsligt bar han upp mig.
- Orättvist! sa jag.
- Haha , det var du som började? frågade han mig.
- Endå! svarade jag och lade mina armar runt hans hals.
- Haha , vad skulle jag göra utan dig? frågade han mig.
- Du skulle ruttna på ditt rum och tänka på hur underbar jag är! sa jag och garvade.
- Haha , hur visste du? frågade han mig ironiskt.
- Jag är inte korkad.. sa jag.
- Visst.. sa han ironiskt.
- Men du älskar mig endå? frågade jag honom.
- Alltid älskling! sa han och kysste mig.
- Justin , kan du släppa ner mig? frågade jag honom.
- Nej! protesterade han.
- Men.. sa jag men sen så hörde jag en låt.
Justin vände sig om och bakom scenen så var det en bioduk.. konstig att jag inte märkt det förut.
- Men det där är ju din film! sa jag med världens största ögon.
- Ja , en del av min lilla överraskning! sa han och log
- Du är för underbar! sa jag och kysste honom.. Justin satte sig på kuddarna och jag låg fortfarande i hans famn.
Jag kollade på filmen och var überfokuserad.
Det var den bäästa film jag nåågonsin sätt , fast inte konstigt , det var ju världens bästa kille med och han var MIN!
- JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA KILLE! skrek jag.
- Det är bara jag här varför skriker du? frågade han mig.
- Grej jag gör.. sa jag.
- Okej , men bara så du vet så har jag vääärldens bästa tjej! viskade han i mitt öra och jag rös.
Jag kysste honom på halsen mednas eftertexterna spelades.
Han rös och jag log.
- Shawty det börjar bli sent , ska vi gå? frågade han mig.
- Okej. sa jag reste mig upp och tog hans hand.
Vi gick ut och åkte hem igen. Mamma var hemma och frågade vart jag hade varit.
- Jag var med Justin. svarade jag och gick upp på rummet.
Jag kollade på klockan och den var snart 23.00 men vi hade ju jullov eftersom det var julafton snart..
Jag kollade min almenacka och det var julafton iövermorrn , hur fan gick det här till?
Jag hade redan köpt en julklapp till JUstin men jag behövde till Mamma också.

Nästa dag

Jag åkte till gallerian och kollade efter en grej till mamma. Det slutade med att jag köpte ett halsband
med ett stort svart hjärta.

Jag gick hem igen och såg att jag fått ett sms
från Justin och det stod..

Kommentarer
Postat av: Hannah

skiiiiiiiiiiiiit bra:) love it<3

2011-02-03 @ 15:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0