NEVER LET YOU GO - CHAPTER 66

"Du svarar inte då , för du 'pratar inte med mig' ju // Aimeé" skrev jag och skickade.
Jag var ledsen , det var jag , dem såg det på mig och kramade om mig hårt.
- Killar ni har smink i ansiktet , det vet ni väll? frågade jag både Chaz och Ryan , dem nickade och flinade.
"Du svarar inte då , för du 'pratar inte med mig' ju // Aimeé" skrev jag och skickade.
Jag var ledsen , det var jag , dem såg det på mig och kramade om mig hårt.
- Killar ni har smink i ansiktet , det vet ni väll? frågade jag både Chaz och Ryan , dem nickade och flinade.

Två dagar senare satt jag återigen på mitt rum , jag och
Justin hade int pratat sen den dagen och jag saknade honom , så jävla mycket.
Men tidningarna + alla skvaller siter jag någonsin
läst sa att det var något på g mellan honom och
Gomez , att dem håller hand , skrattar , flirtar och
sådant , jag är bara glad över att det inte finns bilder
när dem kysstes , det hade sårat mig för mycket.
Jag ville logga in på facebook , för det var
min drog , men lösenordet , och namnet , ja
jag hade fortfarande "Aimeé Bieber" som namn , eller nu var det "Aimz Bieber" så
jag kunde inte riktigt logga in , jag hade hans
efternamn på facebook , även fast det var många som hade det så kändes det konstigt.
Jag tog upp min mobil som låg bredvid mig i sängen , min älskade mobil.
Jag fick fortfarnade hotfulla sms från Selena , ja jag visste att det var hon för Ryan , Chaz
och Cai hade exakt samma namn inlagt som Selena G , vilket måste vara hon.
Men det är väll inte mitt fel om hon är kär
i Justin , faktiskt , så dryg som han blivigt så kunde hon ta honom.
Jag vet att jag inte menade det där. Jag ville
aldrig förlora Justin , men det känndes som om jag redan gjort det.
Min mobil spelade låten Summertime med Cody Simpson , det var den ringsingnalen han hade.
Ja , han var Bryan , och jag svarade faktiskt.
- Hej. svarade jag och försökte låta glad , även fast tårarna rann ner för mina kinder.
- Hej , asså förlåt för att jag var så dryg mot dig , jag menade- sa Bryan men stoppade sig när jag snyftade till.
- Aimeé , gråter du? frågade han mig.
- Ehh. sa jag med spruken röst.
- Vad har hänt? frågade Bryan oroligt.
- Jag har bråkat med Justin. mumlade jag.
- Tråkigt att höra , vad hände? frågade han mig oroligt , det var på grund av detta
jag fallit för Bryan från början , han var som en storebror och han var som en bästavän , han brydde
sig verkligen.
- Vi bråkade för att han skulle iväg på tour och Slutena Whoremez skulle med. sa jag och utlade
hennes namn som om hon var äcklig.
- Var det inte du som inte lät folk kalla henne det? frågade han mig och skrattade till lite.
Jag lät säkert som bitcharna hemma i L.A.
Ja , jag såg fortfarnade L.A som hemma , för det var alla mina vänner - utom Tyra , Cai , Ryan , Chaz
och Chrisitan - fanns.
Det var där jag hade växt upp.
- Jo , men hon är en bitch. svarade jag.
- Tjejer. sa han och suckade , så många gånger
hade jag hört det från Bryan , ändå så fnissade jag som en galning varje gång jag hörde det , för han sa det inte som om det var något dåligt , han sa det flirtigt och kärleksfullt.
- Hahahah! Fy vad jag saknar L.A! sa jag och suckade drömmande.
- Men kom hit då! sa han och jag kunde höra att han log.
- Visst , jag börjar skolan om typ fem dagar och jag ska bara åka till L.A? sa jag och fnissade , det var detta som fick Bryan till en av mina bästavänner , hur dåligt jag en mådde jag fick han mig alltid att le och fnissa.
Helt ärligt , jag grät och fnissade samtidigt?
- Ja? Du kan gå i skolan här , bo hos mig eller någon av alla dina tusentals tjej kompisar! svarade han glatt.
Han målade upp en underbar framtid.

OPS , vad kommer hända nu?
Kommer Aimeé falla för Bryan?
Kommer Selena Gomez (Som jag inte har något problem med , gillar henne för att hon dejtar Biebs men måste få lite inlevelse eller hur?) och Justin bli ihop eller något liknande , är allt bara ett missförstån?
Det får ni veta om ni kommenterar! Hahahah :D

Kommentarer
Postat av: Stina

meeer :)

2011-04-30 @ 14:17:30
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0