NEVER LET YOU GO - CHAPTER 65

- Rynette? sa Ryan med höjda ögonbryn.
- Chazina? sa Chaz med samma tonfall och såg likadan ut.
- Ja , kom nu! sa både jag och Cai och jag tog tag i Chaz hand och Hon tog tag i Ryan's och sedan släpade vi upp dem till Cai's rum.
- Vänta om vi är tjejer , varför är vi osminkade? frågade Chaz , korkad som han var.
- Chaz , ge dem inga ideér! klagade Ryan och jag och Cai log på exakt samma sätt , det är skulle bli roligt!
- Rynette? sa Ryan med höjda ögonbryn.
- Chazina? sa Chaz med samma tonfall och såg likadan ut.
- Ja , kom nu! sa både jag och Cai och jag tog tag i Chaz hand och Hon tog tag i Ryan's och sedan släpade vi upp dem till Cai's rum.
- Vänta om vi är tjejer , varför är vi osminkade? frågade Chaz , korkad som han var.
- Chaz , ge dem inga ideér! klagade Ryan och jag och Cai log på exakt samma sätt , det är skulle bli roligt!

- Asså ni kommer bli as sexiga. sa jag medans jag smetade
foundation i Ryan's ansikte.
- Visst. muttrade han ironiskt och jag och Cai
garvade.
Vi satte på dem allt möjligt , maskara , foundation ,
ögonskugga , rubbet!
Och dem såg as roliga ut , vi fick hundratals
bilder på dem och dem gjorde posade både tjejigt och
roligt framför Cai's kamera och min mobil.
I vanliga fall hade jag skickat en bild till Justin , eller
till Tyra , men det kunde jag inte nu.
För Tyra var i Svergie och Justin hade inte svarat på mitt sms , men '
vad skulle han svara?
Faktiskt så brydde jag mig inte om vad han
skrev , det kunde stå "Jag vill aldrig mer se dig igen blah blah blah" eller något , jag
brydde mig inte , bara han svarade.
Precis när jag skulle ta en as rolig bild
på killarna när dem höll på som tjejigast
fick jag ett sms... men inte från Justin.
Det var från ett okänt
nummer och det stod "Justin är min , så back off."
Jag kunde nog gissa att det var från Selena , eller?
Men aja , hela min värld stannade upp , varför
vet jag inte , det var något hotfullt i sms:et
och sedan så visste jag att mitt och Justin's
förhållande höll på att slitas i bitar för att sedna försvinna och tina bort i mörkret där alla glömt det.
- Aimz! Aimz! sa Chaz , Ryan och Cai och
viftade häderna framför mitt ansikte , allt blev suddigt ett tag innan omgivningen fick skärpa.
- Uhm , vad är det? frågade jag dem.
- Du verkade lite borta? sa Cai.
Jag nickade bara lite halvt , fortfarnade
halvt om halvt i min egen lilla dröm värld.
- Vad har hänt? frågade hon sedan.
- Du vet redan. sa jag och kollade
på henne med en speciell blick , blicken som man
gav folk när dem frågade om något som man redan visste att dem visste.
- Men vi vet inte. sa Chaz , sedan fortsatte han - I alla fall inte jag.
- Ni kommer aldrig orka lyssna. svarade jag och suckade.
- Såklart , vi orkade med när Justin bara pratade om dig. sa Ryan och buffade
till mig i sidan medans jag rodnade.
- Du ljuger. mumlade jag. men han skakade på huvudet.
- Det är sant , det var alltid något om dig. sa Chaz och jag rodnade ännu mer.
- Hon rodnar! sa Ryan och tryckte upp en mobil kamera i
ansiktet på mig , sedan så sa han:
- Detta ska jag skicka till Justin! han var glad , han visste i
nte att vi inte pratat eller sms:at eller något på snart åtta dagar.
- Nej, mumlade jag och men jag hörde Ryan säga:
- skickat! och smackade nöjt med läpparna.
- Nej! sa jag igen , fast högre.
- Vad är det? frågade Chaz oroligt , tänk att han
brydde sig , och ignorerade att han hade smink i hela ansiktet.
Jag satte mig ner på golvet och det gjorde dem
andra också , jag tänkte igenom allt men när jag öppnade
munnen och skulle börja så pep Ryan's mobil till.
- Okej , nu måste du berätta , om inte du berättar så ringer jag
Justin och pressar ut det ur honom! sa Ryan allvarligt.
- Jag ska berätta , föresten vad står det? sa jag och Ryan gav mig sin mobil.
Det stod fem ord , som krossade mitt hjärta i 500 små bitar.
"Jag pratar inte med henne." inget annat , bara jag pratar inte med henne det gjorde ont , det gjorde det verkligen , och det betydde väll också att han sätt mitt sms och valt att radera det , eller så hade han inte ens kollat utan bara raderat det?
"Men jag älskar dig // Aimeé" skrev jag och skickade , han skulle inte se det annars.
*Pling* "Varför sms:ar du inte från din egen mobil o.O" stod det.
Bara av att han gjorde en "o.O" gubbe sårade mig , för jag älskade killen och han skickade en "du-är-konstig" smiley.
"Du svarar inte då , för du 'pratar inte med mig' ju // Aimeé" skrev jag och skickade.
Det här var inte likt den Justin jag läst om , han som skulle försvara en tjej om hon
blev sårad av en kille - även om han inte kände henne , han som sa att alla hans fans var fans flickvänner.
Det var den Justin jag hade fallit för.
Jag var ledsen , det var jag , dem andra såg det på mig och kramade om mig hårt.
- Killar ni har smink i ansiktet , det vet ni väll? frågade jag både Chaz och Ryan , dem nickade och flinade.

Vad tycdker ni? Hiss eller diss , ska Justin och Aimeé bli sams eller ska det bli drama? :o

Kommentarer
Postat av: V

Skiiiit bra!!!!

Meeeeeer :D

2011-04-30 @ 10:06:10
Postat av: julia

Mera drama <3

2011-04-30 @ 10:06:26
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra meeeer :)

2011-04-30 @ 11:51:21
Postat av: FELICIA

DRAMA! :D

2011-04-30 @ 12:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0