NEVER LET YOU GO - CHAPTER 62

"Hej , förlåt" eller?
Nej , det kunde jag inte.
Jag tog upp mobilen och tryckte upp nytt meddelande. Men vad skulle jag skriva?
Jag ville inte att något skulle bli fel , för det var till honom det skulle skickas och eftersom vi bråkat sist jag såg honom så var jag nog ganska säker på att vårat förhållande svajade på en väldigt tunn tråd , ett fel steg och det var slut.

Tårarna rann fortfarande , dem var irriterande men jag kunde inte göra något åt dem , jag fick bara försöka se tillräckligt mycket så att jag tryckte på rätt knapp.
Tillslut så stod det:
"Förlåt , jag vet att jag är världens sämsta flickvän. Men jag älskar dig , och egentligen är det ingen ursäkt. Förlåt." Utan hjärta , för man brukade göra hjärtan
Tårarna rann fortfarande , dem var irriterande men jag kunde inte göra något åt dem , jag fick bara försöka se tillräckligt mycket så att jag tryckte på rätt knapp.
Tillslut så stod det:
"Förlåt , jag vet att jag är världens sämsta flickvän.
Men jag älskar dig , och egentligen är det ingen ursäkt.
Förlåt." Utan hjärta , för man brukade göra hjärtan när man var glad eller så , och jag kunde
inte heller göra ett brustet hjärta.
Men aa skit it.
Jag visste inte om han skulle svara , föresten varför skulle han?
Jag älskade Justin av hela mitt hjärta. På riktigt.
Hur fånigt det än lät så var han mitt liv , även fast jag lovat att inte falla tillbaka
till den här "han-är-mitt-liv" grejen.
Jag ville inte men visste att jag hade gjort det.
Men tänk om han inte skulle svara? Tänk om han inte ville ha mig.. Tankarna flödade runt i huvudet.
Det var plågsammt , jag älskade honom verkligen , och nu kanske jag förlorar honom på
grund av detta.
Att förlora honom är det jag fruktar mest just nu , på riktigt , utan honom är jag inget , han är liksom den bra delen av mig.
Utan honom är jag bara ett skal , det vet jag nu.
Jag flyttade bort dagboken ur knät och rested mig upp , sedan gick jag in i mitt badrum och bara granskade min spegelbild.
Jag såg helt försörd ut , inte bara för att jag var osminkad , utan också för att mina kinder var röda , under ögonen var jag röd.
Jag hade faktiskt aldrig sätt mig såhär förut , jag brukade ju vara "hon-som-alltid-var-glad"

Förlåt för kort , har ideé brist och sedan så vill jag avsluta den här novellen så fort som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-28 @ 18:46:53
Postat av: alicia

KOmmer du göra en ny novell efter du har avslutat den här ? , du är grymt bra .

2011-04-28 @ 19:22:03
Postat av: Stina

meer:)

2011-04-28 @ 20:40:43
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Milla :)

men asså... du måste göra en till eter den här :'((((((((((((((((

och om du skaffar en ny blogg med en ny novell så måste du skriva vad bloggen heter här:(

2011-04-28 @ 21:19:51
URL: http://millisz.devote.se
Postat av: Anonym

men asså... du måste göra en till eter den här :'((((((((((((((((

och om du skaffar en ny blogg med en ny novell så måste du skriva vad bloggen heter här:(

2011-04-28 @ 21:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0