NEVER LET YOU GO - CHAPTER 55

- Hej Ryan. svarade hon och jag såg på hennes leende att hon gillade honom - gulligt.
- Någon verkar glad. sa jag lite malligt och Tyra slog till mig på armen.
- AJ! Ryan hon slåss! nästan skrek jag i telefonen och både Ryan och Tyra började as garva.
- Några har visst samma torra humor. sa jag buttert och svaren jag fick var as garv - så roligt var det väll inte?

(1. citron 2. Justin 3. Selena Gomez)
När vi pratat med Ryan i cirka en halvtimme så behövde han gå - tråkmåns.
Men då kom vi på en as rolig grej vi kunde göra - vi kunde göra ett kedje sms!
- "Du vaknar upp i ett träd , du kollar runt omkring dig och ser citroner , bland annat Justin Bieber (a)
Du känner dig gul , du känner dig som en citron." läste Tyra upp högt med en rolig röst.
- Skicka det här till alla dina citron vänner? frågade jag henne.
- För kort. sa hon.
Vi höll på i cirka en timme med det där kedje sms:et och tillslut blev vi färdiga.
Vi hade skrivigt det på Tyra's mobil och hon skickade det till alla hennes kontakter.
När jag hade fått det så skickade jag det till alla , även Justin.
Jag fick en massa svar , alla i L.A som faktiskt känt mig välidgt länge
sa exakt samma sak , nämligen: "Hahaha , Typiskt Tyra-Aimeé sms!<3" så stod det bara från L.A ungarna.
Och nästan alla skickade tillbaka , coolt huh?
Sedan så fick jag ett svar från Justin också.
"Hahahah 'bland annat Justin Bieber (a)'?" stod det.
- Tyra kolla! sa jag och räckte henne min mobil , hon började as garva.
- Skickade du det till Justin? garvade hon fram , knäppis varning på henne.
- Yes , han är en citron. sa jag med världens största smile.
Tyra gav tillbaka min mobil till mig och jag skrev
"Yes , det är för att du är en citron bby<33" jag tryckte sedan på skicka och väntade på svar.
Min mobil plingade till och vibbrerade och det stod "Du med shawty<33" stod det.
Jag började leé men svarade inte , jag menar vad svarar man på ett sånt sms?
Jag och Tyra gjorde inte så mycket den dagen - eller det som fanns kvar av dagen.
Vi kollade mest på film eller på disney channel.
Jag älskade endel disney channel program , som typ wizards of waverly place.
Förut var Selena Gomez min idol , men inte längre.
Varför vet jag inte men så var det.

Tråkig , förlåt men kommentera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA asg ! Iaf skiitbra

2011-04-23 @ 15:17:07
Postat av: Stina

hahaha jätte bra meeeeer :)

2011-04-23 @ 18:40:19
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Milla :)

meeeeeeeeeeeeeer

2011-04-23 @ 23:02:17
URL: http://millisz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0