NEVER LET YOU GO - CHAPTER 54

"Vart är du egentligen?<33" stod det.
"På fest med bästa vän :D <33" svarade jag och skickade det sedan.
Jag orkade inte kolla upp från mobilen , ville så gjärna att han skulle svara.
Det kom upp ett nytt sms och jag läste det.
"Gör inget dumt bara<33" stod det.
"Nej då<33" knappade jag in , gulligt att han brydde sig , föresten hela han var gullig
Åhh jag hade verkligen världens bästa kille!

(Random bild)
Festen fortsatte sent in på natten och såklart så dansade man väldigt mycket , haha.
Tyra och jag kom nog inte hem försen vid 05.30 någon gång , heh.
Jag hade faktiskt inte gjort något dumt och
inte druckigt något annat än energi drycker , vilket jag liksom fick för det var bara 15 års gräns på sånna.
Vi somnade på direkten när vi kom hem och vaknade inte försen sent nästa dag.
- Godmorgon sömntutor! sa Tyra's mamma Julie när hon kollade in för att se om vi var vakna.
- Godmorgon. svarade jag och gäspade - likadant gjorde Tyra.
- Ska ni inte gå ner och äta fruckost.. eller lunch kanske det blir? sa Julie och vi nickade , sömnigt så gick vi
upp ur våra sängar och gick ut till köket som låg precis bredvid Tyra's rum.
Jag älskade Tyra's hus , det var så fint asså!
Vi satte oss i köket ett tag för vi var så trötta , allt stod redan på bordet så det
var bara att ta.
Det slutade med att det blev samma som igår , frysta bär och yogurth , MUMS säger jag bara!
När vi ätigt så gick vi in på Tyra's rum.
Jag satte på mig en vanlig mjukis dräckt och hon gjorde det samma.
- Så vad ska vi göra? frågade hon mig.
- Vi ringer någon. svarade jag.
- Vem? frågade hon.
- Ehum , Chaz eller Ryan? tror Justin har konsert eller nått idag. sa jag osäkert.
- Det har han , visst vi ringer Ryan. sa hon och log stort.
- Visst. svarade jag och tog upp min telefon.
Jag ringde Ryan och det gick fyra och en halvsingnal innan han svarade.
- Hej lillkusin! sa han glatt.
- Jag är fortfarande äldre än dig. svarade jag.
- OMB är ni kusiner!?!? utbrast Tyra.
- Ja? svarade både jag och Ryan samtidigt.
- Vem är du med? frågade Ryan mig sen.
- Tyra. svarade jag.
- Ahh , Hey Tyra. sa han. Tyra började le väldigt stort.
- Hej Ryan. svarade hon och jag såg på hennes leende att hon gillade honom - gulligt.
- Någon verkar glad. sa jag lite malligt och Tyra slog till mig på armen.
- AJ! Ryan hon slåss! nästan skrek jag i telefonen och både Ryan och Tyra började as garva.
- Några har visst samma torra humor. sa jag buttert och svaren jag fick var as garv - så roligt var det väll inte?

Hej , dåligt jag vet men ja kommentera!

Kommentarer
Postat av: Alicia

du är grymt duktig på att skriva , börja läsa din blogg igå och har redan läst ut "if you jump, i jump" och den här c;

2011-04-23 @ 13:50:36
Postat av: Anonym

meeer!:)

2011-04-23 @ 13:59:55
Postat av: Anonym

asbra :)

2011-04-23 @ 14:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0