NEVER LET YOU GO - CHAPTER 52

- Eyy Aimeé kom ut nu! hörde jag Tyra säga och jag gick ut.
- Du måste köpa den och sedan visade den för Just- sa hon väldigt högt
men jag tryckte min hand framför hennes mun.
- Shhh! sa jag och hon nickade , jag tog bort handen från hennes mun och gick sedan in
i provrummet för att byta till min vanliga tröja.
Jag tog av mig "I ♥ My Boyfriend" tröjan och satte på mig min vanliga , sedan var det bara att gå och betala.

Några timmar senare var vi i Tyra's lilla badrum och sminkade oss och satte på oss kläder
för festen. Tidigare hade Tyra klagat på att jag aldrig bar klänning men jag tror att
hon inte orkade längre för jag kommer under inga omständigheter ha
en klänning på mig , eller jo någon gång kommer
jag säkert ha det men.. äsch ni förstår nog.
I alla fall så sminkade vi oss , jag plattade mitt hår och Tyra som
redan hade platt vågde sitt. Efter att jag plattat mitt hår så flätade jag det , jag vet onödigt
att platta håret om man ändå skulle fläta det , men man ville ju inte ha lockar som
stack ut ur flätorna.
Efter att jag flätat håret så satte jag på mig det här:
Och Tyra satte på sig det här:
Sedan var det bara att gå till festen.
Egentligen var det väldigt roligt att min bästa vän hade min pojkvän på sina skor
men om man dejtade Justin Bieber fick man väll stå ut med sånt.
- Hahahahah du har min pojkvän på skorna! fnissade jag fram innan vi skulle gå.
- Jag vet , visst är dem snygga? frågade hon och blinkade.
- Lika snygga som min pojkvän , yesbox! svarade jag.
- Erkänn det är coolt att Justin Bieber är din pojkvän. sa hon lågt medans vi gick.
- Han är bara Justin för mig , men det är coolt att ha världens underbaraste pojkvän ja. svarade jag.
Vi fnissade och fånade oss lite på vägen men när vi kom till festen var det fullt ös!

Kommentera mycket så blir jag glad :D

Kommentarer
Postat av: V

Jätte bra!! Skulle var snsällt om du kunde göra lite längre delar för de flesta är rätt korta :D

2011-04-21 @ 09:43:57
Postat av: Anonym

älskart!:)

2011-04-21 @ 09:56:15
Postat av: Anonym

Asbra

2011-04-21 @ 10:08:00
Postat av: Stina

jätte bra meeer :)

2011-04-21 @ 12:51:22
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Milla :)

mer :)

2011-04-21 @ 15:54:58
URL: http://millisz.devote.se
Postat av: antonia

äääääääääääääälska!

2011-04-21 @ 22:26:08
Postat av: Julia

Meeeera skit bra skrivit (L)



Älskar bloggen (L) Kommer det inte någon drama snart ? (L)

2011-04-21 @ 23:26:59
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0