NEVER LET YOU GO - CHAPTER 46

- Ni verkar vara ganska många? svarade han.
- Yees , och typ två av dem är helt besatt av dig. sa jag.
- Inte helt besatt. sa Hannah och Stephani nickade instämmande.
- Vad heter dem då? frågade Chaz flirtigt.
- Dem heter Stephani och Hannah! sa jag.
- Fina namn. sa Chaz , fortfarnade lika flirtigt och båda två blev illröda.
Tyra höll på med sin systemkamera och fotade dem när dem var som rödast.
- Hahahahah! Chaz dem är röda som tomater - om inte värre - i ansikterna! sa jag och garvade , det här var så jävla kul.

Vi pratade med Chaz väldigt länge och både Hannah och Stephani fick hans nummer , snällt va?
Hahah dem blev i alla fall jätte glada och satt och messade med honom i timmar framåt.
Vi ringde även Ryan , men han var inte så rolig att prata med.
Nu tog vi en massa foton tack vare Tyra's självutlösare på hennes kamera.
Jag hade varit modell - eller gjort några photoshoots och gått på en runway typ en gång så modell var jag väll inte , inte på riktigt i alla fall - så jag blev nästan alltid bra på bild , det var inget jag skröt om men det var sant.
Vi tog en massa roliga foton , ni vet som man bruckar göra?
Sedan ville dem ta "seriösa" foton , ibland var dem där ungarna för tråkiga.
Eller seriösa och seriösa , det blev mest en massa smygoton , och på vissa var jag helt röd av allt skratt.
Stephanis vardagsrum var nedslägt med en eller två lampor tända inte mer så man kanske inte såg bäst.
Men kul hade vi , jag garvade ihjäl mig och tårarna sprutade , hahah knäppisar vi var.
- Fett coolt! sa Stephani hlet plötsligt och såg ut som ett litet barn som just fattat något , hennes ögon tindrade och hon såg helt förstummad ut.
- Vad är coolt? frågade jag henne.
- Jag har Chaz Somers nummer! nästan skrek hon lyckligt och alla andra suckade.
- Oj det visste vi inte. sa jag ironiskt och nästan alla började garva - stackars Stephani.
- Men vad ska vi göra nu då? frågade Sabrina som verkade lite otålig eller liknande.
- Ehhh , vi springer runt huset! skrek Hannah glatt och fnittrade.
- Ja! skrek jag och fnittrade också.
Sagt och gjort så sprang vi runt huset , men Caire ville inte vara med - tråkmåns.
Det var mörkt ute och vi såg nästan inget vilket slutade med att vi krockade med varann ganska ofta och det ända man hörde var våra skirk eller ja , pip kanske man också kunde säga.
- Shhhh , jag hörde något. utbrast Sabrina lite panikslaget och alla blev tysta.
Vi hörde att en gren kläcktes och några löv prasslade.
- AAAAAAAAH! skrek alla och sprang in väldigt väldigt fort.
Väl inne så såg vi en Claire med tårögda ögon.
- Herregud vad har hänt!? utbrast alla , nästan på samma gång.
- Det är mamma. sa hon och alla utom jag verkade förstå.
- Har hon..? frågade Tyra försikigt.
- Ja , för bara tjugo minuter sen , och jag hann inte ens säga hejdå.
När hon sa det så fattade jag - Claire's mamma hade haft cancer så länge som jag kunde minnas.
Hade hon dött? Var det här på riktigt?
Claire började gråta och jag gick fram och höll om henne , vilket alla andra också gjorde.
Claire var en av dem starkaste personerna jag visste , hon hade kämpat så hårt och om man inte visste att hennes mamma hade cancer hade man aldrig kunnat gissa det.
(Random , men måste säga att Aimeés pojkvänn är dö het :$)
Vi pratade med Chaz väldigt länge och både Hannah och Stephani fick hans nummer , snällt va?
Hahah dem blev i alla fall jätte glada och satt och messade med honom i timmar framåt.
Vi ringde även Ryan , men han var inte så rolig att prata med.
Nu tog vi en massa foton tack vare Tyra's självutlösare på hennes kamera.
Jag hade varit modell - eller gjort några photoshoots och gått på en runway typ en gång så modell var jag väll inte , inte på riktigt i alla fall - så jag blev nästan alltid bra på bild , det var inget jag skröt om men det var sant.
Vi tog en massa roliga foton , ni vet som man bruckar göra?
Sedan ville dem ta "seriösa" foton , ibland var dem där ungarna för tråkiga.
Eller seriösa och seriösa , det blev mest en massa smygoton , och på vissa var jag helt röd av allt skratt.
Stephanis vardagsrum var nedslägt med en eller två lampor tända inte mer så man kanske inte såg bäst.
Men kul hade vi , jag garvade ihjäl mig och tårarna sprutade , hahah knäppisar vi var.
- Fett coolt! sa Stephani hlet plötsligt och såg ut som ett litet barn som just fattat något , hennes ögon tindrade och hon såg helt förstummad ut.
- Vad är coolt? frågade jag henne.
- Jag har Chaz Somers nummer! nästan skrek hon lyckligt och alla andra suckade.
- Oj det visste vi inte. sa jag ironiskt och nästan alla började garva - stackars Stephani.
- Men vad ska vi göra nu då? frågade Sabrina som verkade lite otålig eller liknande.
- Ehhh , vi springer runt huset! skrek Hannah glatt och fnittrade.
- Ja! skrek jag och fnittrade också.
Sagt och gjort så sprang vi runt huset , men Caire ville inte vara med - tråkmåns.
Det var mörkt ute och vi såg nästan inget vilket slutade med att vi krockade med varann ganska ofta och det ända man hörde var våra skirk eller ja , pip kanske man också kunde säga.
- Shhhh , jag hörde något. utbrast Sabrina lite panikslaget och alla blev tysta.
Vi hörde att en gren kläcktes och några löv prasslade.
- AAAAAAAAH! skrek alla och sprang in väldigt väldigt fort.
Väl inne så såg vi en Claire med tårögda ögon.
- Herregud vad har hänt!? utbrast alla , nästan på samma gång.
- Det är mamma. sa hon och alla utom jag verkade förstå.
- Har hon..? frågade Tyra försikigt.
- Ja , för bara tjugo minuter sen , och jag hann inte ens säga hejdå.
När hon sa det så fattade jag - Claire's mamma hade haft cancer så länge som jag kunde minnas.
Hade hon dött? Var det här på riktigt?
Claire började gråta och jag gick fram och höll om henne , vilket alla andra också gjorde.
Claire var en av dem starkaste personerna jag visste , hon hade kämpat så hårt och om man inte visste att hennes mamma hade cancer hade man aldrig kunnat gissa det.

Hej och usch vad tråkig , förlåt så mycket men ja , alla dem här är gjorda i panik så kanske inte det bästa.

Kommentarer
Postat av: Lisa

kung, dina designer är visst fina ;)

Men säg till när du kommit hem, elr är klar (:

2011-04-16 @ 15:02:33
URL: http://biebersourche.blogg.se/
Postat av: Stina

meeeer

2011-04-16 @ 16:45:45
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: V

Aaasss bra!!!

Meer :D

2011-04-16 @ 17:38:02
Postat av: Anonym

aaasbraa

2011-04-16 @ 19:57:34
Postat av: Anonym

Skiit bra, Kan det inte komma lite drama mellan dom två snart?;)

2011-04-16 @ 20:15:03
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

tjaa, fin blogg..

hur mår du ? ;dd

2011-04-17 @ 00:28:06
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Ida&Elma

Olika, men runt 250 unika per dag, vadårå? :)

2011-04-17 @ 10:18:11
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-17 @ 12:42:35
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0