NEVER LET YOU GO - CHAPTER 45

- Hej heting. sa han och jag kunde nästan höra honom le , vilket fick mig att börja le som en idiot.
- Hej snygging , vad gör du? sa jag och log väldigt stort , tjejerna höll för sina munnar och jag lovar att om det inte var för det så hade som skrikigt jävligt högt.
- Inget , skriver lite på ett utkast till en låt , du då?
- Jag är med typ tusen tjejer som är alla lika kära i dig. sa jag och garvade lite.
- Hahahah! Okej , vad gör ni då? frågade han.
- Jag pratar med dig och dem sitter som chockade över att det faktiskt är du , jag är bara glad över att dem inte skriker.
Justin började as garva.
- Jag lovar , det ser as roligt ut , alla håller för sina munnar och har ögon som golfbollar.
- Har vi inte! sa Audrina.
- Hahahaha en av dem kan prata hahahah! fick jag fram och Justin suckade.
- Du är knäppare än vanligt , vet du det? frågade han mig.
- Det är för att jag är i L.A baby! sa jag och fnittrade.
- Aimeé + L.A + Justin = knäppaste ungen ever. fick Tyra fram.
- That's me! svarade jag.
- Hahah söt du är. sa Justin.
- Aaaaaaaww. sa alla utom jag som faktiskt började fnittra.
- Det här känns konstigt. fnittrade jag fram.
- Tror du? svarade Justin ironiskt.
- Nej , jag vet. retades jag minst lika ironiskt.
- Hahaha men jag måste gå , syns när du kommer hem. sa Justin.
- Aa , saknar dig! sa jag.
- Saknar dig med. sa han och efter det lade vi på , båda samtidigt.
- OMG du snackade just med JUSTIN BIEBER! skrek Hannah medans dem andra pep saker som lät mest som "hfdiosghnsfdoiagnhsrdoi" = Aimeé fattar noll.
- Nej? Jag snackade med Justin i telefon , vad är det som är så coolt? frågade jag dem.
- Att han är världens kändaste och ni sitter och snackar som om ni vore kära , du kallade honom inte ens Beaver! utbrast Claire.
- Ehh , asså har ni solsting? frågade jag dem.
Dem suckade och skakde på deras huvuden , men dem var helt speedade så det såg välidgt roligt ut.
- Men vi ringer någon annan! skrek Sabrina.
- Har du Chaz nummer? frågade Tyra mig och jag nickade.
- Vi ringer honom! sa Aurdina med henne's ganska ljusa röst.
Jag gick än en gång in på kontakter och ringde Chaz den här gångnen.
- Hej Aimz! sa Chaz.
- Hahahah , Aimz? frågade jag honom.
- Nytt smeknamn , sexigt vaaa? sa han och jag började as garva.
- Aa , väldigt , men vad gör du? frågade jag honom.
- Geekar facebook. svarade han. - dudå? frågade han mig.
- Jag är med belieber's. svarade jag.
- Nice. svarade han.
- Inte särskilt. svarade jag och alla fick chockade miner.
- Hahah , för mycket snack om Justin? frågade han mig.
- För mycker skrik. svarade jag.
- Så du är döv nu? frågade han.
- Tror det. svarade jag.
- Hahah roligt. sa han.
- Aa , jag kommer bara behöva skrika "VAH?" 24/7. svarade jag och både jag och Chaz garvade.
- Men vad gör du och alla belieber's då? frågade han mig.
- Vi ringer folk från min kontaktlista , dem fick spel när jag ringde Justin. sa jag och garvade lite.
- Okej , hahaha ska ni ringa Ryan sen också? frågade han mig.
- Ska vi säkert göra , föresten ni misslyckades totalt med att hålla mig borta från L.A! sa jag och fnittrade lite.
- Nej , vi ville bara tortera dig med lite belieber's i några dar. svarade han glatt.
- Tack , vet du hur många gånger jag fått beskriva hur det är att kyssa Justin? frågade jag honom.
Han svarade inte utan as garvade bara.
- Det var faktiskt bara typ 20 gånger! sa Claire.
- 20 gånger , exakt samma sak = jobbigt? svarade jag.
- Hahah , har ni bara mig för att jag ska kunna lyssna på vad ni säger? frågade Chaz.
- Kanske det , men vadå , hur mår du? frågade jag.
- Jag mår bra , hur mår du då?
- Jag känner mig en aning torterad. svarade jag - jag var absolut inte seriös , jag älskade att vara i L.A.
- Mission comeplete. svarade Chaz och alla började as garva.
- Ni verkar vara ganska många? svarade han.
- Yees , och typ två av dem är helt besatt av dig. sa jag.
- Inte helt besatt. sa Hannah och Stephani nickade instämmande.
- Vad heter dem då? frågade Chaz flirtigt.
- Dem heter Stephani och Hannah! sa jag.
- Fina namn. sa Chaz , fortfarnade lika flirtigt och båda två blev illröda.
Tyra höll på med sin systemkamera och fotade dem när dem var som rödast.
- Hahahahah! Chaz dem är röda som tomater - om inte värre - i ansikterna! sa jag och garvade , det här var så jävla kul.
- Kan vi inte ringa någon? frågade Tyra.
- Från Aimeé's telfon! sa Claire.
- Visst vi kan ringa Justin. sa jag och suckade medans alla verkade bli jätte roliga - hahah knäppisar.
- YÄY! nästan skrek Audrina.
Jag gick in på kontakter och tryckte på "Justin<3" sedan tryckte jag på ring-knappen och sedan
på högtalare.
Efter några signaler svarade han.

(Låtsas att det är en mobil okej?)
- Hej heting. sa han och jag kunde nästan höra honom le , vilket fick mig att börja le som en idiot.
- Hej snygging , vad gör du? sa jag och log väldigt stort , tjejerna höll för sina munnar och jag lovar att om det inte var för det så hade som skrikigt jävligt högt.
- Inget , skriver lite på ett utkast till en låt , du då?
- Jag är med typ tusen tjejer som är alla lika kära i dig. sa jag och garvade lite.
- Hahahah! Okej , vad gör ni då? frågade han.
- Jag pratar med dig och dem sitter som chockade över att det faktiskt är du , jag är bara glad över att dem inte skriker.
Justin började as garva.
- Jag lovar , det ser as roligt ut , alla håller för sina munnar och har ögon som golfbollar.
- Har vi inte! sa Audrina.
- Hahahaha en av dem kan prata hahahah! fick jag fram och Justin suckade.
- Du är knäppare än vanligt , vet du det? frågade han mig.
- Det är för att jag är i L.A baby! sa jag och fnittrade.
- Aimeé + L.A + Justin = knäppaste ungen ever. fick Tyra fram.
- That's me! svarade jag.
- Hahah söt du är. sa Justin.
- Aaaaaaaww. sa alla utom jag som faktiskt började fnittra.
- Det här känns konstigt. fnittrade jag fram.
- Tror du? svarade Justin ironiskt.
- Nej , jag vet. retades jag minst lika ironiskt.
- Hahaha men jag måste gå , syns när du kommer hem. sa Justin.
- Aa , saknar dig! sa jag.
- Saknar dig med. sa han och efter det lade vi på , båda samtidigt.
- OMG du snackade just med JUSTIN BIEBER! skrek Hannah medans dem andra pep saker som lät mest som "hfdiosghnsfdoiagnhsrdoi" = Aimeé fattar noll.
- Nej? Jag snackade med Justin i telefon , vad är det som är så coolt? frågade jag dem.
- Att han är världens kändaste och ni sitter och snackar som om ni vore kära , du kallade honom inte ens Beaver! utbrast Claire.
- Ehh , asså har ni solsting? frågade jag dem.
Dem suckade och skakde på deras huvuden , men dem var helt speedade så det såg välidgt roligt ut.
- Men vi ringer någon annan! skrek Sabrina.
- Har du Chaz nummer? frågade Tyra mig och jag nickade.
- Vi ringer honom! sa Aurdina med henne's ganska ljusa röst.
Jag gick än en gång in på kontakter och ringde Chaz den här gångnen.
- Hej Aimz! sa Chaz.
- Hahahah , Aimz? frågade jag honom.
- Nytt smeknamn , sexigt vaaa? sa han och jag började as garva.
- Aa , väldigt , men vad gör du? frågade jag honom.
- Geekar facebook. svarade han. - dudå? frågade han mig.
- Jag är med belieber's. svarade jag.
- Nice. svarade han.
- Inte särskilt. svarade jag och alla fick chockade miner.
- Hahah , för mycket snack om Justin? frågade han mig.
- För mycker skrik. svarade jag.
- Så du är döv nu? frågade han.
- Tror det. svarade jag.
- Hahah roligt. sa han.
- Aa , jag kommer bara behöva skrika "VAH?" 24/7. svarade jag och både jag och Chaz garvade.
- Men vad gör du och alla belieber's då? frågade han mig.
- Vi ringer folk från min kontaktlista , dem fick spel när jag ringde Justin. sa jag och garvade lite.
- Okej , hahaha ska ni ringa Ryan sen också? frågade han mig.
- Ska vi säkert göra , föresten ni misslyckades totalt med att hålla mig borta från L.A! sa jag och fnittrade lite.
- Nej , vi ville bara tortera dig med lite belieber's i några dar. svarade han glatt.
- Tack , vet du hur många gånger jag fått beskriva hur det är att kyssa Justin? frågade jag honom.
Han svarade inte utan as garvade bara.
- Det var faktiskt bara typ 20 gånger! sa Claire.
- 20 gånger , exakt samma sak = jobbigt? svarade jag.
- Hahah , har ni bara mig för att jag ska kunna lyssna på vad ni säger? frågade Chaz.
- Kanske det , men vadå , hur mår du? frågade jag.
- Jag mår bra , hur mår du då?
- Jag känner mig en aning torterad. svarade jag - jag var absolut inte seriös , jag älskade att vara i L.A.
- Mission comeplete. svarade Chaz och alla började as garva.
- Ni verkar vara ganska många? svarade han.
- Yees , och typ två av dem är helt besatt av dig. sa jag.
- Inte helt besatt. sa Hannah och Stephani nickade instämmande.
- Vad heter dem då? frågade Chaz flirtigt.
- Dem heter Stephani och Hannah! sa jag.
- Fina namn. sa Chaz , fortfarnade lika flirtigt och båda två blev illröda.
Tyra höll på med sin systemkamera och fotade dem när dem var som rödast.
- Hahahahah! Chaz dem är röda som tomater - om inte värre - i ansikterna! sa jag och garvade , det här var så jävla kul.

Tråkig del jag vet men ska bort imorrn och gör panik tidsinställda så det kanske inte blir dem bästa , förlåt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-15 @ 16:13:33
Postat av: Mimmi

Tråkig skojaru!? Jag garvade 24/7 ;D

2011-04-15 @ 20:42:27
Postat av: Lisa

tack, gör du designer? (:

2011-04-15 @ 22:31:54
URL: http://biebersourche.blogg.se/
Postat av: Milla :)

mer :)

2011-04-16 @ 09:45:18
URL: http://millisz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0