NEVER LET YOU GO - CHAPTER 44

- Det är filmkväll à lá Stephani ikväll och imorgon är det fest. svarade hon glatt.
- Gå på festen imorn och sova ut på söndagen? frågade jag henne och hon nickade.
- Men ska vi gå på den dära filmkvällen? frågade Tyra.
- Visst! svarade jag och sedan gick vi , efter två minuter i henne's hus. haha.
Tyra tog även med sig sin systemkamera som var hennes drog , hahah typikskt Tyra.
Tyra tog även med sig sin systemkamera som var hennes drog , hahah typikskt Tyra.

(L.A baby!)
Nu satt jag hemma hos Stephani med ett tusental andra tjejer , som Claire , Hannah , Audrina , Rebecca , Sabrina och en massa andra som jag inte orkade räkna upp namnen på.
- Men seriöst , du måste berätta , har du verkligen kysst honom eller är det bara någon som photoshopat ihop en bild på er!?!?! Sa Audrina och lät väldigt seriös.
- Jag har kysst honom. sa jag och skrattade lite , det här var så fånigt.
- Omb , omb , omb , är du seriös?!?!? stammade Hannah fram.
- Såklart jag är? svarade jag.
- Men var det inte du som hatade honom? frågade Claire och jag fick en massa skumma blickar på mig.
- Jo , men asså han är verkligen jätte söt och han är snäll och ja ni är beliebers så ni vet. sa jag drömmande medans jag bet mig i läppen.
- Någon har fallit för Biebs! sa Tyra och alla utom jag började garva.
Min mobil plingade till i allt och jag tog upp den , det var från Justin.
"Vad gör du shawty?<33" stod det.
"Är med massor av dina fans , dem tvingar mig att beskriva hur det är att kyssa dig om och om och om igen xD själv då?<33" skrev jag och tryckte på skicka.
"Hahahahah! Hur var det då?<33" hade han skickat.
"Hur var vad?<33" skrev jag och skickade iväg det.
"Hur var det att kyssa mig?<33" förklarade han.
"Glömmt , du får visa mig igen när jag kommer hem ;)<33" knappade jag in.
- Vem sms:ar du med då? frågade Clarie.
- Justin. mumlade jag utan att tänka.
- OMB! skrek alla och ryckte åt sig min mobil , dem kollade på vårann konversation och säkert en massa
tidigare sms och deras ögon var stora som golfbollar.
- OMB! Vad menar Justin med "Är det okej om vi inte berättar för någon om oss , vill inte att du ska bli mordhotad och grejer<3"? frågade - eller rättare sagt skrek - Hannah.
- Ehum. svarade jag och rodnade.
- OMB , ni dejtar eller hur?!?! skrek alla utom jag samtidigt.
- Ehum. svarade jag igen.
- OMB vi bara måste säga till alla , det här är så coolt! sa Audrina.
- NEJ! skrek jag och alla ryggade till.
- Varför inte? frågade Sabrina med oförstående ögon.
- Om ni berättar så kommer jag bli som Selena Gomez-
- Slutena Whoremez! sa Rebecca.
- Sak samma , grejen är att jag kommer bli mordhotad , ni hatade Selena , och Jasmine , varför
skulle ni inte hata mig? frågade jag dem.
- Men vi känner ju dig! sa Clarie.
- Ja , men Justin har 24 miljoner likes på facebook , och tror ni alla dem som älskar honom känner mig? frågade jag , jag var förtvivlad , dem fick inte berätta.
Jag hade alltid varit livrädd för hot , när någon skrek åt mig och så vidare.
- Kanske inte. svarade dem tyst.
- Precis , och ni vet hur galna beliebers är , dem skulle fan kunna slå ihjäl mig om dem kände för det! sa jag panikslaget.
- Lugn , vi säger inget , inte till någon , tänker inte ens säga till Justin att vi vet , andas in och ut. sa Tyra och försökte lugna mig , jag lugnade ner mig men jag började också as garva , så fånigt det här var och
även det så var vi super seriösa.
Jag fick så småning tillbaka min mobil och började sms:a med Justin igen.
- Var inte detta filmkväll? frågade Sabrina.
- Nej det var filmkväll à lá Stephani = göra allt möjligt förutom att kolla på film. svarade Stephani med
ett leende och alla fnissade.
- Kan vi inte ringa någon? frågade Tyra.
- Från Aimeé's telfon! sa Claire.
- Visst vi kan ringa Justin. sa jag och suckade medans alla verkade bli jätte roliga - hahah knäppisar.
- YÄY! nästan skrek Audrina.
Jag gick in på kontakter och tryckte på "Justin<3" sedan tryckte jag på ring-knappen och sedan
på högtalare.
Efter några signaler svarade han.

Vad tycker ni? Kommentera!

Kommentarer
Postat av: julia

Omb skit bra mera <3 (:

2011-04-14 @ 12:25:09
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: julia

Omb skit bra mera <3 (:

2011-04-14 @ 12:26:05
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: S a r a - sarathereselindqvist.blogg.se

bra! tycker lite synd om justin ^^

2011-04-14 @ 13:06:41
URL: http://sarathereselindqvist.blogg.se/
Postat av: idajennysofia

Superbra! meer :D

2011-04-14 @ 13:17:30
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Sofia

Just nu har jag massa tävlingar i bloggen där man bla. kan vinna en tröja från BikBok eller en ringlåda att förvara alla sina ringar i! Du får gärna vara med :) Kram!

2011-04-14 @ 18:54:51
URL: http://urmittperspektiv.devote.se
Postat av: Madde

mEEEEEEEEEEERA!

2011-04-14 @ 20:19:33
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: V

Omb AAAAS BRAA! :D

Meeeeeer :D :D

2011-04-14 @ 20:40:29
Postat av: Anonym

asbraa

2011-04-14 @ 20:48:02
Postat av: Stina

OMG asbra Meeeer

2011-04-14 @ 22:06:39
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: andrea

åh la... saknar! fina bilder :)

och va duktig du e på att skriva!

2011-04-15 @ 12:20:32
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0