NEVER LET YOU GO - CHAPTER 43

"Är det okej om vi inte berättar förnågon om oss , vill inte att du ska bli mordhotad och grejer<3" hade han skrivigt.
"Visst.<33" svarade jag.
"Du är väll inte sur?" skickade han.
"Nejdå.<33" skrev jag och tryckte på skicka.

Jag ville att tiden skulle gå fort så att jag skulle kunna gå till tågstationen och faktiskt få
träffa Tyra , men tiden envisades med mig och sniglade sig fram och jag blev mer och mer otålig för
varje minut men efter många långa samtal med folk från L.A och många skickade sms senare så
var klockan tillräckligt mycket för att jag skulle kunna åka till tågstationen.
Pappa skjussade mig dit och sedan var det bara att lämna tågbiljetten och vänta på tåget.
I min handväska som jag skulle ha där hade jag min iPod , min mobil , en massa papper , pennor , min laptop
och massa annat.
När tåget äntligen kom så gick jag på direkt efter att ha kramat om pappa en sista gång.
Han sa något om att jag skulle ringa när jag kommit fram bla bla bla.
Jag gick på tåget och satte mig på en stol , jag hade V.I.P plats om man
skulle kalla det så , eller man kanske sa första klass?
Vad jag en hade så hade jag ett eluttag och ett litet bord så
jag kunde vara inne på min laptop och såklart hade jag ett modem.
Jag gick in på facebook och chattade med några , bland annat Chaz , Ryan och Justin.
Dem var lite små sura över att jag faktiskt hade lyckats komma undan , men dem gjorde ju inte ens något
för att hindra mig?
Tåg resan var lång och när jag kom fram var klockan 17.42 om man skulle vara exakt.
När jag gick av tåget så såg jag Tyra , hn sprang imot mig och jag sprang imot henne.
Vi kramades så gott det gick eftersom jag bärde på väska och grejer.
- Shiiiit , vet du hur mycket jag har saknat dig? sa Tyra nästan skrek Tyra , hon verkade glad.
- Jag har saknat dig mer! nästan skrek jag i samma tonfall och utan andledning började vi as garva , så var vi.
Efter att vi hade pratat ett tag så gick vi mot Tyra's pappa's bil och åkte hem till Tyra.
Vi gick in till hennes stora rum och det var precis som jag minns det.
- Vad ska vi göra ikväll då? frågade jag Tyra , för om jag kände henne rätt så behövde hon alltid ha något att göra.
- Det är filmkväll à lá Stephani ikväll och imorgon är det fest. svarade hon glatt.
- Gå på festen imorn och sova ut på söndagen? frågade jag henne och hon nickade.
- Men ska vi gå på den dära filmkvällen? frågade Tyra.
- Visst! svarade jag och sedan gick vi , efter två minuter i henne's hus. haha.
Tyra tog även med sig sin systemkamera som var hennes drog , hahah typikskt Tyra.
Tyra tog även med sig sin systemkamera som var hennes drog , hahah typikskt Tyra.

Kort + tråkig = Julia är ledsen.
Men det blir mer spännande och snart kommer det drama!

Kommentarer
Postat av: neli

hoppas att du får en bra onsdag tjejen =)

2011-04-13 @ 14:43:11
URL: http://nelismusic.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeer!:)

2011-04-13 @ 15:49:08
Postat av: Emma :)

fin blogg :D

hur har din dag varit?

2011-04-13 @ 17:46:53
URL: http://emmalundkvistt.blogg.se/
Postat av: Anonym

love it!!

2011-04-13 @ 21:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0