NEVER LET YOU GO - CHAPTER 41

Han reste sig upp och tog ut en film ur hans "film hylla" sedan satte han skivan i skiv-spelaren
och tryckte på play.
Han gick sedan genom rummet och lade sig bredvid mig.
När filmen började spelas så såg jag att det var "Kick-ass"
Jag orkade inte kolla så mycket utan jag tror jag somnade , med Justin's armar runt mig.

Nästa morgon när jag vaknade var Justin fortfarande där , vilket betyder att
det här inte ver en dröm , Justin var verkligen min , på riktigt.
Justin låg med ansiktet mot mitt och kollade in i mina ögon.
Han lutade sig fram och kysste mig lätt.
- Godmorgon sunshine. sa han mjukt när han hade avslutat kyssen.
- Godmorgon snygging. svarade jag i samma tonfall.
Jag hade min mobil i en ficka på Justin's mjukisar och kände att den vibrerade till , jag tog upp mobilen
och såg att jag hade cirka 23 sms och 17 missade samtal.
Det stod samma sak i nästan alla , att jag borde komma hem eller åtminstonde svara när
dem ringde mig.
Jag kollade på den lilla skärmen med bekymrad min.
- Vad är det shawty? frågade han mig och jag kollade upp.
- Det är pappa och Kelly. svarade jag och suckade.
Han nickade och sedan sa vi inte mer.
Efter ett tag så fick jag ett nytt sms där det stod "Kom hem , NU!" usch vad störande dem är tänkte jag medans jag suckade.
- Jag måste hem. mumlade jag och kollade upp på Justin , han nickade bara.
Jag packade ihop mina saker och i Justin's tröja gick jag hem.
Han sa att jag skulle behålla den så jag gjorde det , jag menar den lucktade Justin och det var
så jävla underbart.
Vägen hem var inte så lång , men han bodde inte deräkt nära mig.
Men efter ett tag var jag äntligen hemma.
Jag stod på tröskeln och svalde hårt innan jag öppnade dörren.
Det första som hände var att två väldigt arga ansikten kom upp , men jag igonrerade dem och
allt vad dem hade att säga och tog bara av mig mina skor i lugn och ro.
- Du kan verkligen inte göra sådär , fattar du inte att vi blir oroliga? nästan skrek Kelly.
- Jag sms:ade och sa att jag sov hos en kompis. svarade jag.
Jag fick inget svar så jag gick bara upp på mitt rum och låste för att hålla dem ute.
Jag drog fram en väska och började packa , jag skulle ju trotts allt åka imorgon.
Jag packade med mig dnaskläder , bikini , vanliga kläder , kläder som jag skulle kunna ha på fest och allt
som jag skulle kunna tänkas behöva i L.A.
När jag var färdig var klockan mycket , jag tog upp min mobil och kollade mina sms , såklart
hade jag ett från Justin.
"Vad gör du shawty?" stod det.
"Tänker på dig , du då baby?" svarade jag.
"Samma<33" hade han skickat.
"Tänker du på dig själv? o.O" skrev jag och skickade iväg det.
"Nej på dig dummer!<33" svarade han.
"Aaaaaaaaww<33" skrev jag.
Jag låg säkert hela natten och sms:ade med Justin , han var så gullig och
hans sms fick mig att bli helt varm i kroppen men även sömnig , inte
för att dem var tråkiga utan för att dem var gulliga , som om någon sjöng en till
sömns , man somnade inte för att det var tråkigt.
När jag väl somnat så drömmde jag om Justin och om mig , våra
läppar när dem möttes , när vi var på stranden , när han sjöng för mig och ja allt.

Säg helt ärligt nu , vad tyckr ni?
Har en massa på lager

Kommentarer
Postat av: idajennysofia

bra! MER :D

2011-04-11 @ 16:34:02
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Madde

MERA!

2011-04-11 @ 17:10:16
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Sanna

helt awesome

2011-04-11 @ 17:10:22
URL: http://justindbstoriies.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-11 @ 18:21:39
Postat av: Stina

Jätte bra meeeeer

2011-04-11 @ 21:43:25
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Emiliijah

vad passande att jag klickade mig in på denna bloggen, har en fråga om just Justin Bieber, kolla gärna in ;)

2011-04-12 @ 16:51:38
URL: http://emiliijah.blogg.se/
Postat av: Bieber novell - You Changed Everything

Har börjat på en novell i min blogg som såklart handlar om Justin. Läs om Carol som får kontakt med Justin och hela hennes värld förändras. Kram!:)

2011-04-12 @ 22:46:39
URL: http://youchangedeverything.blogg.se/
Postat av: W.I.L.M.A

Sjukt fin blogg.

vad händer till helgen?

Kram kram!

2011-04-13 @ 12:42:09
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0