NEVER LET YOU GO - CHAPTER 38

När jag kommit ut så kände jag att det var kallt , riktigt kallt.
Vinden blåste igenom på mina mjukisar som var ganska tunna och det var
kolsvart ute.
Jag gick den lilla vägen som jag redan gått några timmar tidigare och när jag kom fram
så såg jag..

Att det bara var Justin där , weird.
- Hej , var är dem andra? sa jag och gav honom en varm kram.
- Hehe , dem var aldig här jag bara skrev det så att du skulle komma. svarade han och rodnade lite.
- Aaaaaaaaaw! sa jag. - Jag hade kommit ändå! fortsatte jag och han log.
Det var tyst ett tag och jag kände att jag måste bryta tystnaden , jag hatade pinsamma tystnader!
- Så varför har du lurat ner mig hit då? frågade jag onom flirtigt.
Vi båda satt på en stock och han var riktigt nära mig , vi satt med benen på varsin sida
och kollade varann i ögonen.
- Jag gillar dig verkligen. mumlade han.
- Jag gillar dig också Justin- sa jag och tänkte fortsätta men jag kände hans mjuka läppar mot mina.
Det tog lite tid för mig att forstå det , men han kysste mig med sina mjuka läppar.
Det var underbart , vet ni det?
Vem som helst som hade så mjuka ortroligt fylliga , men inte för stora läppar
skulle kunna få nästan vem han eller hon ville - bara genom att kyssa dem.
Jag besvarade hans mjuka kyss och han lade sina hände runt min midja och jag lade mina i hans lena hår.
Jag drog mina fingrar igenom det och det var aldeles underbart lent.
Han avslutade kyssen efter ett tag och hans underbart bruna ögon kollade in i mina.
Vi sa inget på en lång stund , men det var ingen pinsam tystnad , det var mer en behaglig tystnad , vi behövde inte säga något , bara kolla in i varandras ögon.
- Så du ville veta varför jag lurade ner dig hit? frågade Justin mig och log sexigt.
Jag nickade bara , jag kunde fortfarande inte fatta det , hans mjuka läppar mot mina.
- Ja , asså det är en sak jag skulle vilja fråga dig. sa han och svalde hårt. - Skulle du vilja bli min , min shawty? frågade han mig.
Att det bara var Justin där , weird.
- Hej , var är dem andra? sa jag och gav honom en varm kram.
- Hehe , dem var aldig här jag bara skrev det så att du skulle komma. svarade han och rodnade lite.
- Aaaaaaaaaw! sa jag. - Jag hade kommit ändå! fortsatte jag och han log.
Det var tyst ett tag och jag kände att jag måste bryta tystnaden , jag hatade pinsamma tystnader!
- Så varför har du lurat ner mig hit då? frågade jag onom flirtigt.
Vi båda satt på en stock och han var riktigt nära mig , vi satt med benen på varsin sida
och kollade varann i ögonen.
- Jag gillar dig verkligen. mumlade han.
- Jag gillar dig också Justin- sa jag och tänkte fortsätta men jag kände hans mjuka läppar mot mina.
Det tog lite tid för mig att forstå det , men han kysste mig med sina mjuka läppar.
Det var underbart , vet ni det?
Vem som helst som hade så mjuka ortroligt fylliga , men inte för stora läppar
skulle kunna få nästan vem han eller hon ville - bara genom att kyssa dem.
Jag besvarade hans mjuka kyss och han lade sina hände runt min midja och jag lade mina i hans lena hår.
Jag drog mina fingrar igenom det och det var aldeles underbart lent.
Han avslutade kyssen efter ett tag och hans underbart bruna ögon kollade in i mina.
Vi sa inget på en lång stund , men det var ingen pinsam tystnad , det var mer en behaglig tystnad , vi behövde inte säga något , bara kolla in i varandras ögon.
- Så du ville veta varför jag lurade ner dig hit? frågade Justin mig och log sexigt.
Jag nickade bara , jag kunde fortfarande inte fatta det , hans mjuka läppar mot mina.
- Ja , asså det är en sak jag skulle vilja fråga dig. sa han och svalde hårt. - Skulle du vilja bli min , min shawty? frågade han mig.

Förlåt för kort men jag publicerar 39 på deräkten istället och lovar att den blir extra lång , väldigt lång , som typ 3 chapters? Hahah hoppas ni blir nöjda , men nu ska jag fortsätta med 39 , kisses :D <3

Kommentarer
Postat av: Stina

Meeeer

2011-04-07 @ 17:37:48
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Milla :)

har du tänkt på att bli författare :)?

sjukt duktig är du iaf!

2011-04-07 @ 18:47:09
URL: http://millisz.devote.se
Postat av: Mimmi

jag tyckte den va jättebraig ;D

2011-04-07 @ 19:16:28
Postat av: s.a.r

detta liknar det en annan tjej skrivit på sin novell :O aja bra del anyway ! :)



(det kan vart du om du skrivit så i din förra novell xD)

2011-04-07 @ 19:53:46
Postat av: Anonym

asbraaa

2011-04-07 @ 19:55:37
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-07 @ 20:08:26
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEGABRA :D

2011-04-07 @ 20:55:04
Postat av: tonje maria

nais :)

2011-04-08 @ 12:10:02
URL: http://tonjesolstaad.blogg.no
Postat av: therese

Hej, jag har startat veckans blogg på min blogg och det skulle vara roligt om du ville vara med :) det är enkelt och mer står på min blogg :)



direkt länk: http://thereselindgren.blogg.se/2011/april/anmal-er-till-veckans-blogg.html#comment



ha en bra dag, puss!

2011-04-08 @ 23:06:19
URL: http://thereselindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0