THE ONE AND ONLY - CHAPTER 29 - THE END.

- Aouch! why did you do that Justin? frågade jag honom och låtsades vara ledsen.

- Baby, you asked me to pinch you, i only did as you said, that was bad? frågade han oskyldigt medans han flinade, och jag lipade.

- Sometimes you're such an ass. svarade jag drygt.
- And you love it. sa han och blinkade, om sanningen skulle fram, ja, ja det gjorde jag.

Efter som jag och Justin var data nördar så hade båda vi med oss våra laptops, han hade en macbook, avis.se *sadface*
Men i alla fall så låg vi och kollade på Harry Potter och Fången Från Azkaban, hahaha, vet ni hur roligt det är att kolla på Harry Potter med Justin?
- Asshole. sa Justin åt Harry när han kom upp i bild och jag fnittrade.
- Justin, he's not an asshole, he's cute! sa jag och log mot skärmen. Han var so damn cute, asså shit!
- He thought i was a Girl, and you say he's cute? frågade Justin och kollade på mig med ledsna ögon, aaw.
- Aaaw, don't look like that, you slept with Hermione, so you got your payback, didn't you? frågade jag honom och log.
- I'd rather sleep with you. sa han och blinkade.
- I know you would baby. sa jag flinade och blinkade mot honom.
- You're such a tease, do you know that? frågade han mig med sina sexiga ögon, kan någon snälla döda mig innan hans ögon gör det?
- Tss, i know you love it. sa jag och blinkade, samtidigt så lade jag handen på hans lår, det kallas att retas, väldigt roligt.
Justin försökte vara normal och ignorera det, men det gick inte så bra, det gick inte alls bra faktiskt.
Jag flyttade handen högre och högre upp.. och hans reaktion var väldigt underhållande att se om man säger så, jag kan inte ordet på svenska, men det heter... okej, glömmt det ordet också, men jag vet inte om ni kommer förstå nu.. men han typ skevlade till, ni vet, man tar ett djupt andetag i shock och rösten blir helt skakig när man försöker  prata?
Det var mest för killar det hände dock, haha, Justin var så nu, det kallas att tortera ens pojkvän *blink*
- Justin, do you want me to stop? frågade jag med ängla ögon och flyttade handen lite högre upp.
Justin sa inget utan tog et till andetag in, haha.
Vill ni verkligen veta vad som hände den natten, för jag skulle inte tro det, haha, det här låter fan äckligt, och barn förbjudet, hahaha!
Kan inte fatta att jag håller på så här, nästa morgon så vaknade jag upp av att dem vackra solstrålarna, jag var i Justin's armar.. och det var underbart.
Slut:
Så, vad hände med mig och Justin?
Wel.. när vi var i Miami, så träffade jag en kille, vi var bara vänner.. jag lovar, men han kysste mig i en jacuzzi, och då kom Justin, han såg det, och vi bråkade resten av resan, det gick över styr så vi gjorde slut.
Justin hittade en ny tjej 2 månader senare, och det var Stephanie, jag kände mig sviken, men vad kunde jag göra liskom?
Men bara någon månad senare så fick mamma ett jobb som mode designer i New York, så det var bara att packa väskorna och följa med dit, jag älskade Mode, det gör jag fortfarande, så det var perfekt för mig, jag fick nya kompisar, och allt sånt.
Det skvallras fortfarande om mig på vissa bloggar, men inte för att jag är Justin Bieber's ex flickvän - även fast jag är sedd som det också - utan för att jag är en mode ikon.
Men det var fortfarande svårt, min vänner tvingade mig en gång på en konsert, dem sa inte vem det var men jag gick med på det.. dem hade till och med Meet'n'Greet, men vems konsert var det tror ni?
Justins... Jag klarade knappt av att vara där, men han kände inte igen mig då.. för jag är blond nu, gillar det bättre, och alla säger att det passar mig perfekt.
Han såg inte att det var jag, försen han kollade in i mina ögon och hörde mig prata, men han hatar mig, det vet jag.
För tillfället är jag singel, saknar Justin och hatar Stephanie, som han nämnde på sin konsert, det var tortyr, jag började gråta, på riktigt.
Jag vet att en låt från hans album Believe är skriven till mig, även fast han säger att den var skriven till Stephanie, jag kan inte hjälpa det men att börja gråta när jag tänker på allt, men vad ska man göra?
Ni vet.. You Never Really Get Over The One's You Love, You Just Learn To Live Without Them. Men så var det inte för mig, för... han var verkligen The One And Only för mi
Efter som jag och Justin var data nördar så hade båda vi med oss våra laptops, han hade en macbook, avis.se *sadface*
Men i alla fall så låg vi och kollade på Harry Potter och Fången Från Azkaban, hahaha, vet ni hur roligt det är att kolla på Harry Potter med Justin?
- Asshole. sa Justin åt Harry när han kom upp i bild och jag fnittrade.
- Justin, he's not an asshole, he's cute! sa jag och log mot skärmen. Han var so damn cute, asså shit!
- He thought i was a Girl, and you say he's cute? frågade Justin och kollade på mig med ledsna ögon, aaw.
- Aaaw, don't look like that, you slept with Hermione, so you got your payback, didn't you? frågade jag honom och log.
- I'd rather sleep with you. sa han och blinkade.
- I know you would baby. sa jag flinade och blinkade mot honom.
- You're such a tease, do you know that? frågade han mig med sina sexiga ögon, kan någon snälla döda mig innan hans ögon gör det?
- Tss, i know you love it. sa jag och blinkade, samtidigt så lade jag handen på hans lår, det kallas att retas, väldigt roligt.
Justin försökte vara normal och ignorera det, men det gick inte så bra, det gick inte alls bra faktiskt.
Jag flyttade handen högre och högre upp.. och hans reaktion var väldigt underhållande att se om man säger så, jag kan inte ordet på svenska, men det heter... okej, glömmt det ordet också, men jag vet inte om ni kommer förstå nu.. men han typ skevlade till, ni vet, man tar ett djupt andetag i shock och rösten blir helt skakig när man försöker  prata?
Det var mest för killar det hände dock, haha, Justin var så nu, det kallas att tortera ens pojkvän *blink*
- Justin, do you want me to stop? frågade jag med ängla ögon och flyttade handen lite högre upp.
Justin sa inget utan tog et till andetag in, haha.
Vill ni verkligen veta vad som hände den natten, för jag skulle inte tro det, haha, det här låter fan äckligt, och barn förbjudet, hahaha!
Kan inte fatta att jag håller på så här, nästa morgon så vaknade jag upp av att dem vackra solstrålarna, jag var i Justin's armar.. och det var underbart.


Slut:


Så, vad hände med mig och Justin?
WelL.. när vi var i Miami, så träffade jag en kille, vi var bara vänner.. jag lovar, men han kysste mig i en jacuzzi, och då kom Justin, han såg det, och vi bråkade resten av resan, det gick över styr så vi gjorde slut.
Justin hittade en ny tjej 2 månader senare, och det var Stephanie, jag kände mig sviken, men vad kunde jag göra liskom?
Men bara någon månad senare så fick mamma ett jobb som mode designer i New York, så det var bara att packa väskorna och följa med dit, jag älskade Mode, det gör jag fortfarande, så det var perfekt för mig, jag fick nya kompisar, och allt sånt.
Det skvallras fortfarande om mig på vissa bloggar, men inte för att jag är Justin Bieber's ex flickvän - även fast jag är sedd som det också - utan för att jag är en mode ikon.
Men det var fortfarande svårt, min vänner tvingade mig en gång på en konsert, dem sa inte vem det var men jag gick med på det.. dem hade till och med Meet'n'Greet, men vems konsert var det tror ni?
Justins... Jag klarade knappt av att vara där, men han kände inte igen mig då.. för jag är blond nu, gillar det bättre, och alla säger att det passar mig perfekt.
Han såg inte att det var jag, försen han kollade in i mina ögon och hörde mig prata, men han hatar mig, det vet jag.
För tillfället är jag singel, saknar Justin och hatar Stephanie, som han nämnde på sin konsert, det var tortyr, jag började gråta, på riktigt.
Jag vet att en låt från hans album Believe är skriven till mig, även fast han säger att den var skriven till Stephanie, jag kan inte hjälpa det men att börja gråta när jag tänker på allt, men vad ska man göra?
Ni vet.. You Never Really Get Over The One's You Love, You Just Learn To Live Without Them. Men så var det inte för mig, för... han var verkligen The One And Only för mig.
Och vet ni vilka dem sista orden jag viskade när vi gick ifrån Meet'n'Greet:n var?
Kan ni gissa?
Dem orden var "I Love You"
Men jag tror inte han hörde dem.. och han kommer aldrig få höra dem igen, i alla fall inte från mig.

Hello Babies, Ni trodde väll itne att jag skulle lämna er utan ett slut?
Så vad tycker ni om novellen? Det är okej om ni tycker den är helt fucked up och att det var bra att jag slutade den, för det tycker jag också!
Men ska bara fixa lite grejer, sen börjar jag med en ny!
Puss :*

Kommentarer
Postat av: sharia

så du skainte skriva mer om justin bieber?:)

2011-08-02 @ 02:52:25
Postat av: C

Sorgligt må jag säga! :c

2011-08-05 @ 00:26:35
URL: http://biebereye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0