NEVER LET YOU GO - CHAPTER 35

När klockan var kanske 03.48 kanske så kände jag att mina ögonlock började bli tunga
och jag hade svårt att hålla dem uppe så jag sa hejdå till Tyra , loggade ut från facebook och stängde
sedan av min mac och lade den på ett hyfsat stort bord inte så långt ifrån sängen.
Jag lade mig tillrätta och nu ville jag inte sova längre?
Jag kände mig lite piggare men tillslut så kom ändå sömnen och jag slummrade till.

Nästa morgon när jga vaknade var klockan nästan 12.00 så jag hade ju sovigt ganska länge
men det var väll säkert för att jag var uppe halva natten eller något.
Jag visste att jag hade utegångs förbud och jag orkade ändå inte gå ut , men det suger
att ha utegångs förbud när det är sommar.
Jag hade ingen aning och vad jag skulle göra men tillslut startade jag en film , det fick bli
"Another Cinderella Story"
Jag älskade den filmen , den var så himla "fin" som många skulle säga.
När ungefär halva filmen hade gått så gick jag ner , för att äta fruckost men jag tror att
folk skulle kalla det lunch i stället eftersom klockan var nästan 14.00 eller något sånt.
Jag plockade fram en pan pizza och satte den i mikron , ställde in tiden på två minuter och tryckte på
"start" knappen.
När pizza var färdig så tog jag ut den och lade den på en tallrik , jag tog upp den med händerna och började äta.
- Aj , varmt , varmt , varmt. mumlade jag när min tunga nuddade pizzan , men jag fortsatte att äta och efter det så slängde jag pappret och lade in tallriken i diskmaskinen.
Sedan gick jag upp på mitt rum och kollade klart på filmen , den var lika bra varje gång.
Min data stod där jag hade lagt den dagen innan och jag hämtade den , tryckte upp internet och loggade
in på twitter , facebook och sådant.
Jag var riktigt uttråkad det bruckade jag vara.
Jag gick in på Tyra's profil på facebook och kollade ingenom hennes album.
Jag kollade in det som hette "Justin Bieber" Och det var bara bilder på mig och henne haha.
Det var liksom ett skämmt namn? Som istället för "övrigt" som bara var tråkigt.
Det var bilder från flera år sen , det var bilder från när vi var bimbos och ja , det fanns bilder från allt
man skulle kunna tänka sig.
Jag tog en bild när vi var bimbosar och tryckte på knappen "Använd som profilbild" sedan beskärde jag , men Tyra
var såklart kvar.
Som beskrivning skrev jag "Minns du detta bästa vän?" och taggade Tyra för att hon skulle se.
På bilden var vi kanske 13 år gammla så det var väldigt länge sen.
Jag fick en massa kommentarer från folk jag inte kände vilket var lite creepy men
dem sa ju snälla saker typ?
Några sa saker som "Hur kan JB gilla en sånn Bimbo som du?" Orka bry sig egentligen.

Hello i'm baaaaaaack ;D Hope you likeeee ;DDD

Kommentarer
Postat av: amelia

OMG, snälla du skriver så bra! MER :D

Omb, who ever commented that on the photo is a bimbo -.-!

2011-04-04 @ 18:51:25
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-04 @ 20:41:21
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: V

Awesome!!!

Meeer :D

2011-04-04 @ 20:42:07
Postat av: Mimmi

Kan du ta en bild o visa hur de ungefär såg ut ;D haha

Men den var jätte bra :)

mer taack <3

2011-04-04 @ 21:11:50
Postat av: Anonym

haha asbra!!

2011-04-04 @ 21:34:28
Postat av: Julia

Jättebra del ;) Skulle du vilja göra ett länkbyte. Din novell blogg finns redan i mina länkar

2011-04-04 @ 21:51:10
URL: http://itsbieber.blogg.se/
Postat av: Milla :)

Meeeeeeeeeeeeeeeeer :D

bäst ju!

2011-04-05 @ 11:35:47
URL: http://millisz.devote.se
Postat av: julia

äääälskar ! mer ;o !

2011-04-05 @ 17:16:47
URL: http://anotherbieberlover.blogg.se/
Postat av: Alice

mer innan jag dör ^^

2011-04-05 @ 19:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0