THE ONE AND ONLY - CHAPTER 9

- Are you cheeting on me!? frågade Ryan förskräckt.
- No she don't , she was mine before she was yours! sa jag och räckte ut tungan mot Ryan.
- Whatever , i take her and you get Biebs? frågade han och pekade mot Justin.
- Deal! sa Justin och dem skakade hand medans jag och Stephanie suckade.
- Boys , Boys , Boys. mumlade vi och gav varann en varsin menande blick , ändå så pirrade det i min mage
och fjärilarna var galna.
Herregud , Jag hade fallit För Justin Drew Bieber.

Vi studsade studsmatta ett tag till , och Stephanie ville fortfarande inte göra sin backflip grej!
Fett elakt asså.
- I hate you. sa jag surt när vi gick av och hon fortfarande inte ville göra sin backflip.
- You know you love me. sjöng hon och fnissade.
- I know you care. fortsatte jag.
- Just shout whenever and i'll be there. sjöng Justin , och jag smälte.
- You are my love. sjöng Stephanie.
- You are my heart. sjöng jag.
- And we would never ever ever be apart! sjöng Justin.
- I will Never Say Never! sjöng jag då.
- I will fight! sjöng Stephanie.
Ryan kollade på och garvade åt oss.
- I will fight till forever! sjöng Justin.
- Make it right! Sjöng jag.
- Whenever you knock me... sjöng Stephanie.
- Down to earth , down to earth , down to earth. sjöng jag , haha jag älskade att byta låt asså.
- On our way back down to earth! fortsatte Stephanie , nu stod både Justin och Ryan och garvade , vi var inte direkt seriösa när vi sjöng men vi låtsades vara över seriösa , ni vet som fisförnäma fjollor?
Typ Shackespear eller nått.
- I'mma tell you one time! sjöng jag då från ingenstans.
Nu började också Stephanie as garva , vilket led till att vi alla
stod och as garvade , eller efter ett tag la jag mig ner , det var standard för mig när jag hade roligt.
- Are you having fun? frågade Stephanie när hon slutat garva och höll fram sin hand.
Jag tog den och hon hjälpte mig upp.
- Yes i am. svarade jag ocg log ett fult driv leende.
Stephanie log lika fult tillbaka och killarna bara tittade på oss.
- Stop looking lat us like that! klagade Stephanie.
- Like what? frågade Justin.
- Like: "You-two-are-totally-insane" sa Stephanie.
Killarna började garva och skakade på håret , men Justin hade klippt sitt hår så det skakades inte som förut.
Stephanie slängde med håret , och det såg ganska roligt ut , för det var så långt.
Och sedan snörpte hon buttert på munnen , vilket fick mig att
börja fnissa , så alla utom Stephanie skrattade , outsider hon var just nu.

Dålig kort , whatever. Orkar inte just nu , om ni har otur så läggs bloggen ner (inte för att någon skulle bry sig då då) // Julia klicka på namen för att komma till min personliga blogg! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeejj! du FÅR INTE!!!! LÄGGA NER DEN SNÄÄÄLLA :((<33

2011-05-18 @ 15:13:04
Postat av: Stina

meeer :)

och NEEEEEEEJ du får inte lägga ner bloggen snälla

2011-05-18 @ 17:57:33
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Ella

älskar denna bloggen, längtar till nästa :)<3

2011-05-18 @ 20:19:31
Postat av: Julia

Håller med dem andra, neej du får inte lägga ner bloggen. Detta är typ den bästa bloggen jag vet.

Du är så grymt duktig på att skriva (L)

2011-05-18 @ 20:30:11
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: Tova

Neej nej nej nej neeeej!! Snälla snälla du får verkligen inte sluta!! Jag är kär i din novell! Åh jag ber dig, sluta inte! Du är begåvad! <33

2011-05-18 @ 22:01:13
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA asbra

2011-05-18 @ 22:06:53
Postat av: Annie

Du får inte lägga ner!!

Jag älskar denna bloggen!!

Jag tror att ingen vill at du lägger ner!!

2011-05-18 @ 22:11:17
URL: http://justinbieberswagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0