THE ONE AND ONLY - CHAPTER 7

- Then you'll haft to? frågade jag honom.
- Then i'll haft to kiss you. svarade han.
- I'm not beautiful.
I'm not beautiful.
I'm not beautiful.
I'm not beautiful.
I'm not beautiful.
I'm not beautiful.
I'm not- hann jag säga innan det hände , han kysste mig.

Jag visste inte vad jag skulle göra , skulle jag besvara kyssen eller skulle jag bara
låtsas som inget , jag hade ingen aning.
Visst , jag gillade Justin och fjärilarna i magen blev galna , nästan som fladdermöss , usch hata dem där äckliga sakerna.
Justin lade en arm runt min midja och jag kunde känna hans flin mot mina läppar
när han drog mig närmare honom.
Jag började tvecksamt besvara hans kyss , och efter ett tack lade jag väldigt tvecksamt
armarna runt hans nacke.
Jag kände hans leende mot mina läppar mot mina och jag började också lee , det slutade med
att vi båda började skratta och så avslutades våran kyss.
- Just remember i warned you. mumlade Justin och log ett nästan snett leende.
- Yeah , you did. But i guess i didn't listen. svarade jag med ett "bubbligt" leende eller vad man skulle säga , ni vet ett sånt äkta leende , inte bara ett sånt man går runt med i
skolan och fake:ar för att ingen ska tro att man är deppig , nej , det
här var ett äkta leende , ett sånt som bara vissa kunde locka fram.
- Next time you should. svarade han och blinkade.
- Or not. mumlade jag och kollade bort , varför visste jag inte.
- Whatever , skrew this.. Um , i want to know something about.. Um.. you. sa Justin och log.
Hans små "Um" var as gulliga , älska dem.
- What do you want to know? frågade jag honom.
- What's your full name?
- Isabella Amilia Stone. svarade jag och log fortfarande mot honom , hans två ögon sken som diamanter , det
var som om hela hans själv lyste igenom dem.
- Okay , what's your favorite color? fortsatte han.
- Ehum , Green , Blue , Purple , and sometimes pink. svarade jag , haha lät lite random men aahh , jag var
som jag var , och jag var stolt.
- Favorite song? frågade han mig.
- You're going to laugh. mumlade jag och kollade ner i marken.
- No i'm not , just tell me. sa han och jag hörde leendet i hans röst.
- Okay , i'm not one of your crazy belieber's , but right now , my favorite song is.. Baby. mumlade jag och han skrockade.
- You said you wern't going to laugh! klagade jag det.
- Sweetie , it's cute. mumlade han och han lutade sig fram mot mig , våra pannor möttes och han var läskigt nära mig.
"Baby , baby , baby ooh.
Like Baby , baby , baby noo.
Like Baby , baby , baby ooh.
I thought you'd always be mine (mine)" sjöng han och jag trodde hela jag skulle smälta.

Förlåt för sent + kort + dålig , ska försöka bättra mig , men blev krångel och behövde skriva om allt. Puss.<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaw asbra

2011-05-14 @ 11:31:04
Postat av: Ella

Aaaaaaah! Jag dööör! asbra :D

2011-05-14 @ 12:46:14
Postat av: Bieberlover

jätte bra :)

2011-05-14 @ 17:15:11
URL: http://bieberlover.webblogg.se/
Postat av: Stina

meeeer:)

2011-05-15 @ 14:56:13
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0