THE ONE AND ONLY - CHAPTER 5

Jag kunde fortfarande inte säga något , jag var hynotiserad av hans vackra bruna ögon även fast dem inte kollade in i mina tråkiga längre.
- You got beautiful eyes , do you know that? sa han sedan.
- No i don't. mumlade jag.
- Yes you do. sa han.
Jag kunde fortfarande inte säga något , jag var hynotiserad av hans vackra bruna ögon även fast dem inte kollade in i mina tråkiga längre.
- You got beautiful eyes , do you know that? sa han sedan.
- No i don't. mumlade jag.
- Yes you do. sa han.

Vi fortsatte "bråka" men efter ett tag så gick vi upp till Stephs rum och alla tog bort sitt smink , och jag och Steph bytte om till andra kläder.
Jag fick låna ett par hotpants och ett ganska slappt men kort linne , med andra ord så var min midja bar.
Vi kollade på youtube videos och alla hade as roligt.
Justin hade armen om mig.
- Let's play truth or dare! sa Steph.
- Yeah! sa alla andra , hahaha.
Steph hämtade en flaska och började snurra den , den hamnade på Justin.
- Truth or dare? frågade Steph honom.
- Dare. sa han och flinade.
- Make out with Isabella , and make it look real! sa hon och fnissade.
Han satt bredvid mig och hans huvud kom närmare.
Våra läppar möttes och även fast det bara var en låtsas kyss så fick jag fjärilar i magen och när han lade sina händer på min bara midja så trodde jag att jag skulle dö.
Hans tunga letade sig in i min mun.
Mina händer flyttades till hans hår och hans hår var silkeslent , herregud.
Vi hånglade i cirka två minuter och fjärilarna i min mage var galna.
Sedan var det Justin's tur att snurra , den hamnade på Chaz som fick springa ett varv runt huset i bara kalsonger.
Såklart lade vi upp det på youtube , men inte på Justin's kanal , för då skulle flera milljoner tjejer se det.
Vi höll på ett tag och snart var det Ryan's tur att snurra , flaskan snurrade tre och ett halvt varv och stannade på mig.
- Truth or dare? frågade Ryan mig med ett elakt smile.
- Truth. svarade jag.
- How many boyfriends have you had? frågade han mig.
- Uhm.. 5 i think. svarade jag.
Sedan fortsatte spelet , det blev väldigt lång tråkigt men aa.
När jag vaknade upp nästa morgon var Justin's armar runt mig , han verkade vara vaken.
- You are really cute when you sleep , do you know that? sa han och jag kunde inte låta bli att le.
- No i'm not. sa jag men log fortfarande.
Jag såg inte Justin för han kramade mig bakifrån.
- Yes you are. sa han och kramade mig hårdare.
- No i'm not. sa jag generat.
- Just give up , you are really cute when you sleep. sa han och jag hörde leendet i hans röst.
- Sorry , i don't give up that easy. svarade jag.
- But you are cut when you sleep , that's a fact. svarade han.
- No i'm not. svarade jag.
- Yes you are. svarade han.
- No i'm not. sa jag.
Han suckade och sa sedan:
- How am i going to make you believe that you are cute when you sleep. viskade han i mitt öra.
- I'm pretty sure you can figure that out yourself. mumlade jag.
Sedan så gjorde vi inte mycket , vi var hos Steph hela dan för hennes föreldrar var borta som dem alltid var.

Vad tycker ni? Inga ideér , men aahhh. Hoppas ni gillar't.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asbra

2011-05-10 @ 17:05:48
Postat av: Julia

Meera, grymt(L)

2011-05-10 @ 19:00:14
Postat av: Stina

Meeeer :)

2011-05-10 @ 19:45:09
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: L

Naaaaaw :) <3

2011-05-11 @ 07:54:14
Postat av: Ella

Helt grymt bra kapitel! :D

2011-05-11 @ 20:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0