THE ONE AND ONLY - CHAPTER 2

Det gick folk på gatorna och det läskiga med allt detta
är att jag har sätt allt detta på bild , innan jag ens varit
här första gången och det var ganska läskigt.
Endel av människorna visslade , andra gick ut och power-walkade eller gick ut med deras hundar.
När jag kommit en bit så såg jag plötsligt , vänta va?

Det var Chaz , Ryan , Stephani och.. Justin Bieber!
Flippa inte ur , flippa inte ur , flippa inte ur. Tänkte jag medans jag gick mot dem.
- Hiiiii! nästan skrek Stephani - We got bored , and you see how that turned out! sa hon och fnittrade.
Ryan's arm var runt henne och han kollade på henne , även fast dem två var störande så var dem gulliga.
- Okay , hi. sa jag och log blygt.
Stephani skakade av sig Ryans arm och gick fram och kramade mig medans dem andra bara stod där bakom som fån.
Det var Chaz , Ryan , Stephani och.. Justin Bieber!
Flippa inte ur , flippa inte ur , flippa inte ur. Tänkte jag medans jag gick mot dem.
- Hiiiii! nästan skrek Stephani - We got bored , and you see how that turned out! sa hon och fnittrade.
Ryan's arm var runt henne och han kollade på henne , även fast dem två var störande så var dem gulliga.
- Okay , hi. sa jag och log blygt.
Stephani skakade av sig Ryans arm och gick fram och kramade mig medans dem andra bara stod där bakom som fån.
Några timmar var vi hemma hos Stephani , och garvade åt saker , som jag inte ens förstod , men
det var deras garv som var så roliga , det lät typ som "And then.. HAHAHAH.. he... HAHAHAH"
Vilket gjorde att jag fattade noll.
Men efter ett tag gick det över till normala saker.
Eller , normala och normala , vi var inte dem normalaste , men normalt för oss då.
Det slutade ändå med att killarna snackade hockey , och jag och Steph snackade shopping.
- But like , you know that tank top on.. what was it? frågade Steph mig med ett ansikttsuttryck som fick henne att se dum ut.
Jag visste precis vilket hon menade , det var ett rosa linne med en apa på från New Yorker som hon dreglat över i åratal.
- The pink one with the cute monkey on from New Yorker? frågade jag henne.
- Yeah , i sooooo need to have that!
- And i sooo need to go shopping! sa jag och vi gjorde en tjejig high-five.
Jag bruckade inte vara så här , inte så tjejig.
Jag kunde åka skatebord och sånt , men jag gillade det såhär.
- You sound like a real girly girl! fnissade Steph sedan fram.
- No i don't! protesterade jag.
- "I sooo need to go shopping!" citerade Chaz mig medans han höll för näsan med ena handen och gjorde en diva grej med andra handen , alla utom jag garvade.
- Chaz , you are a little diva , so don't say anything.
- I'm soooooooo not! sa Chaz och lade handen på bröstet i en dramatisk pose.
- You mean a drama queen. sa Steph och suckade.
- Guys , i'm both! sa Chaz med tjejig röst.
- So you'll go shopping with us? frågade jag med hoppfull röst.
- Naaah , sorry guys. sa han och mitt ansikte förvandlades till trumpet.
- That's to bad , cause we were going to try on some bras , but okay , if you don't want to.. sa Steph med ledset ansikte och hon pratade tystare och tystare.
- Iäm just kidding guys , of course i'll come! sa Chaz som nu brydde sig.
- Me to. sa Ryan och kollade på Steph med en speciell blick som jag inte ritkigt kunde förklara.
- Me three! sa Justin och kollade på mig.
- Ha.ha. svarade jag och Steph samtidigt och kollade på varandra.

What do you think? Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Stina

meer :)

2011-05-08 @ 15:40:11
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-05-08 @ 17:38:10
Postat av: Linnea :)

i love it moorre :D

2011-05-08 @ 18:33:40
Postat av: Alicia

Varför skriver du på Engelska ? o:

2011-05-08 @ 20:32:54
URL: http://jbiebzstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0