THE ONE AND ONLY - CHAPTER 14

- Stop laughing! klagade jag när jag försökte för 356 gången idag.
- Hahah , sorry babe. You just look so funny , in a good way. sa han och log.
- It's not funny! sa jag och gjorde något konstigt ansikts uttryck.
- Hahahahah! But baby , i promise , i will teach you how to do it , just not now. sa han och hade ett finurligt leende på läpparna.
- If you don't want to teach me do the trick , what do you want? sa jag och gick a från skateborden.
- Maybe something like this. sa han och innan jag visste ordet av så kysste han mig.

Nästa dag , vaknade jag upp med Justin bredvid mig , och det var underbart!
Herreugud , tänk er , att vakna upp , bredvid killen som funnits i era drömmar så många gånger!
Okej , nu säger jag inte att jag drömt om just , Justin Bieber utan om min , vad skulle man säga?
Teenage Dream. Ja , det var vad han var , My Teenage Dream.
Justin MIN lilla sömntuta sov fortfarande , Aaaaww!
Men , lilla jag , som ÄLSKADE att rita i folks ansikten när dem sov , kunde inte göra annat än att ta fram en lila penna - Ja , bara för att det var hans favorit färg - och skrev "I'm a Jerk" i hans ansikte , hahah , han kommer att hata mig , men ändå.
Jag skulle rita ett hjärta bredvid , men då vaknade han!
- Shawty , what are you doing? mumlade han och gäspade.
- Um , nothing baby. svarade jag och gömde pennan bakom ryggen.
- What are you hiding? frågade Justin och höjde sitt ena ögonbryn.
- Nothing baby , i promise. sa jag och gjorde mina ängla ögon.
Han skakade på huvudet och gick upp , han var skirthless , vilket betyder , bara boxershorts.
Och ja , min blick fastande.
- Shawty , my face is up here. sa han och när jag vände upp blicken från hans mage så såg jag att han stod och flinade.
Jag rodande , och vände ner blicken.
Jag gömde pennan under täcket , och just då gick Justin förbi min spegel , och kollade sig själv i spegeln , fuck!
- Isabella baby? sa han med len röst , och ond blick medans han började gå mot mig.
- Y-yes? svarade jag. Han såg så sexig ut , det dödade mig.
Jag ville springa ifrån , men jag kunde inte. Hela jag var förstelnad , på riktigt.
När han kom fram till mig , så satte han sig bredvid mig , och tog tag i min midja och drog mig nära honom.
- I'm a Jerk? frågade han mig och jag fnissade.
- Sorry. mumlade jag.
- Little to late for that! sa han och började kittla mig.
- AAAAAHH JUSTIN! skrek jag (misstolka inte) medans han garvade åt mig.
- You're sooooo dead! väste han.
Jag ville svara , men jag garvade för mycket.
- Justin stop it! skrek jag , men han fortsatte.
- What did you say baby? Want me to continue? frågade han med oförstående röst och garvade lite.
Tillsut så slutade han , och jag hade ont som fan i magen.
- Justin! My tummy hurts! gnällde jag.
- Well , payback's a bitch. sa han och flinade.
Jag räckte ut tunga mot honom och han garvade.
Sedan korsade jag armarna över bröstet och såg sur ut.
- You're so cute when you're mad. sa Justin och närmade sig mig.
Jag sa inget , lekte fortfarande sur.
Justin lade sina händer runt min midja , och drog mig intill honom , innan han pressade sina läppar mot mina i en underbar kyss.
Jag besvarade hans kyss lite halvt , hihi.
Men för övrigt så ignorerade jag honom.
Han tog upp pennan som jag gömt och flinade när han tog upp den.
- Havn't you done enough? frågade jag honom och han skakade på huvudet.
- If you'll prank me , then you'll get back , just ten times worse. sa han och flinade elakt.
Han höjde den mot mitt huvud , och jag försökte komma undan , men han höll fast mig.
- Justin! klagade jag.
- Almost done and... voliá! sa han med perfekt franskt uttryck.
- I'm not food. sa jag och han gravade.
- But you're as sweet as candy , i could eat you up. sa han och kysste mig.
Bara för att retas lite bet jag tag i hans läpp , men han började le , vilket förstörde allt.
- You're so hot baby. mumlade han mot mina läppar.
- Sorry , we arn't talking about you now babe. mumlade jag tillbaka.
- I know , were talking about you , my favorite girl. sa han och jag började le hur jävla stort som helst.
- Aaaww , I'll never say never, because I knew that I found somebody to love that one time I met you. Oh baby, I'll never let you go,in my world, because when you smile, I smile. sa jag , jag vet inte hur jag kommit på det , men jag hade haft det i huvudet hur länge som helst.
- Don't worry baby girl , i would never ever let go of you. sa han och log , stort.
Hans ansikte var bara några millimeter från mitt , jag kände hans andetag i ansiktet och hans andedräckt luktade som mint , som vanligt.
- Never say Never. mumlade jag tillbaka.
- This is the one time when i can say Never. sa han och log.
- But you already said it like a thousand times? frågade jag honom och han flinade.
- I know baby , i know. sa han , han var så snygg , omgash!
- Tss , epic fail! svarade jag och fnissade lite.
- What did you say? i only heard "Tss , epic". sa han retsammt och flinade innan han började kittla mig.
- Justin... hahah... stop tickle.... Hahahah... me! Skrek jag fram medans han kittlade mig.
- First you need to take it back! sa han och flinade.
- Take .. hahah .... what .... hahah back? frågade/skrek jag.
- Taht you need to figure out your own! sa han och fortsatte.
Jag garvade och garvade.
- Okay , Okay ....hahahah you didn't.... hahah fail!.... hahah Stop tickle... hahah... me.... hahaha.. now! fick jag fram igen.
Han slutade och sedan sa han.
- I want a kiss. och plutade med läpparna.
- And i want a ferrari , but its not like that's going to happen! svarade jag retsammt.
- If you'll kiss me then i could buy you one? sa han och flinade.
- No thank you. svarade jag och flinade mot honom , hans kyss face blev till ett ledset puppy face , vilket han visste funkade på mig.
- Okay , Okay , i'll kiss you.. but there's a catch.. sa jag och flinade.
- What now? frågade han tröttsammt.
- You'll need to kiss me first. sa jag och log.
Han skakade på huvudet , men kysste mig , och hans läppar mot mina , det var himmlen i min värld.
Vi kysstes i kanske tio minuter , vad vet jag?
Sedan plingade det på dörren , men vi orkade inte gå och öppna.
Justin's händer låg på min rumpa och utan för varning , så steg Chaz , Ryan och Stephanie in.
Nästa dag , vaknade jag upp med Justin bredvid mig , och det var underbart!
Herreugud , tänk er , att vakna upp , bredvid killen som funnits i era drömmar så många gånger!
Okej , nu säger jag inte att jag drömt om just , Justin Bieber utan om min , vad skulle man säga?
Teenage Dream. Ja , det var vad han var , My Teenage Dream.
Justin MIN lilla sömntuta sov fortfarande , Aaaaww!
Men , lilla jag , som ÄLSKADE att rita i folks ansikten när dem sov , kunde inte göra annat än att ta fram en lila penna - Ja , bara för att det var hans favorit färg - och skrev "I'm a Jerk" i hans ansikte , hahah , han kommer att hata mig , men ändå.
Jag skulle rita ett hjärta bredvid , men då vaknade han!
- Shawty , what are you doing? mumlade han och gäspade.
- Um , nothing baby. svarade jag och gömde pennan bakom ryggen.
- What are you hiding? frågade Justin och höjde sitt ena ögonbryn.
- Nothing baby , i promise. sa jag och gjorde mina ängla ögon.
Han skakade på huvudet och gick upp , han var skirthless , vilket betyder , bara boxershorts.
Och ja , min blick fastande.
- Shawty , my face is up here. sa han och när jag vände upp blicken från hans mage så såg jag att han stod och flinade.
Jag rodande , och vände ner blicken.
Jag gömde pennan under täcket , och just då gick Justin förbi min spegel , och kollade sig själv i spegeln , fuck!
- Isabella baby? sa han med len röst , och ond blick medans han började gå mot mig.
- Y-yes? svarade jag. Han såg så sexig ut , det dödade mig.
Jag ville springa ifrån , men jag kunde inte. Hela jag var förstelnad , på riktigt.
När han kom fram till mig , så satte han sig bredvid mig , och tog tag i min midja och drog mig nära honom.
- I'm a Jerk? frågade han mig och jag fnissade.
- Sorry. mumlade jag.
- Little to late for that! sa han och började kittla mig.
- AAAAAHH JUSTIN! skrek jag (misstolka inte) medans han garvade åt mig.
- You're sooooo dead! väste han.
Jag ville svara , men jag garvade för mycket.
- Justin stop it! skrek jag , men han fortsatte.
- What did you say baby? Want me to continue? frågade han med oförstående röst och garvade lite.
Tillsut så slutade han , och jag hade ont som fan i magen.
- Justin! My tummy hurts! gnällde jag.
- Well , payback's a bitch. sa han och flinade.
Jag räckte ut tunga mot honom och han garvade.
Sedan korsade jag armarna över bröstet och såg sur ut.
- You're so cute when you're mad. sa Justin och närmade sig mig.
Jag sa inget , lekte fortfarande sur.
Justin lade sina händer runt min midja , och drog mig intill honom , innan han pressade sina läppar mot mina i en underbar kyss.
Jag besvarade hans kyss lite halvt , hihi.
Men för övrigt så ignorerade jag honom.
Han tog upp pennan som jag gömt och flinade när han tog upp den.
- Havn't you done enough? frågade jag honom och han skakade på huvudet.
- If you'll prank me , then you'll get back , just ten times worse. sa han och flinade elakt.
Han höjde den mot mitt huvud , och jag försökte komma undan , men han höll fast mig.
- Justin! klagade jag.
- Almost done and... voliá! sa han med perfekt franskt uttryck.
- I'm not food. sa jag och han gravade.
- But you're as sweet as candy , i could eat you up. sa han och kysste mig.
Bara för att retas lite bet jag tag i hans läpp , men han började le , vilket förstörde allt.
- You're so hot baby. mumlade han mot mina läppar.
- Sorry , we arn't talking about you now babe. mumlade jag tillbaka.
- I know , were talking about you , my favorite girl. sa han och jag började le hur jävla stort som helst.
- Aaaww , I'll never say never, because I knew that I found somebody to love that one time I met you. Oh baby, I'll never let you go,in my world, because when you smile, I smile. sa jag , jag vet inte hur jag kommit på det , men jag hade haft det i huvudet hur länge som helst.
- Don't worry baby girl , i would never ever let go of you. sa han och log , stort.
Hans ansikte var bara några millimeter från mitt , jag kände hans andetag i ansiktet och hans andedräckt luktade som mint , som vanligt.
- Never say Never. mumlade jag tillbaka.
- This is the one time when i can say Never. sa han och log.
- But you already said it like a thousand times? frågade jag honom och han flinade.
- I know baby , i know. sa han , han var så snygg , omgash!
- Tss , epic fail! svarade jag och fnissade lite.
- What did you say? i only heard "Tss , epic". sa han retsammt och flinade innan han började kittla mig.
- Justin... hahah... stop tickle.... Hahahah... me! Skrek jag fram medans han kittlade mig.
- First you need to take it back! sa han och flinade.
- Take .. hahah .... what .... hahah back? frågade/skrek jag.
- Taht you need to figure out your own! sa han och fortsatte.
Jag garvade och garvade.
- Okay , Okay ....hahahah you didn't.... hahah fail!.... hahah Stop tickle... hahah... me.... hahaha.. now! fick jag fram igen.
Han slutade och sedan sa han.
- I want a kiss. och plutade med läpparna.
- And i want a ferrari , but its not like that's going to happen! svarade jag retsammt.
- If you'll kiss me then i could buy you one? sa han och flinade.
- No thank you. svarade jag och flinade mot honom , hans kyss face blev till ett ledset puppy face , vilket han visste funkade på mig.
- Okay , Okay , i'll kiss you.. but there's a catch.. sa jag och flinade.
- What now? frågade han tröttsammt.
- You'll need to kiss me first. sa jag och log.
Han skakade på huvudet , men kysste mig , och hans läppar mot mina , det var himmlen i min värld.
Vi kysstes i kanske tio minuter , vad vet jag?
Sedan plingade det på dörren , men vi orkade inte gå och öppna.
Justin's händer låg på min rumpa och utan för varning , så steg Chaz , Ryan och Stephanie in.

Vad tycker ni? Själv tycker jag den var lång , men det är ni som avgör!
10 kommentarer för mer , och ni som är anonyma , det finns ingen annleding till det , särskilt inte när ni skriver all gulliga saker , puss älskar er! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit Bra ! ;D

2011-05-28 @ 19:21:58
Postat av: Johanna

Åhhhh meeeed nuu??? :))

2011-05-28 @ 20:30:13
Postat av: Johanna

Mer*

2011-05-28 @ 20:31:08
Postat av: Anonym

Asbra

2011-05-29 @ 00:19:07
Postat av: Linnéa

skkkkiiitt braaa :D:D

2011-05-29 @ 14:50:16
Postat av: Stina

Meeeer snälla

2011-05-29 @ 23:33:13
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Daphne

åhh! du är så himmla bra på at skriva! :D jag menar det verkligen! <3

2011-05-30 @ 19:00:59
Postat av: Mimmi

Den va jätte bra! :D

Lång oxå ;)

2011-05-31 @ 08:20:07
Postat av: Anonym

Jag misstolkade det meeeeer när du skrev "misstolka inte" xD

2011-06-02 @ 00:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0