THE ONE AND ONLY - CHAPTER 13

- Hope so. sa han.
Jag log och han kollade på mig med allvarlig blick.
- Isabella , i really like you , and even if i only known you for a week - i know that were meant to be- sa han och tog sedan ett djup andetag.
- Isabella Amilia Stone , what i'm trying to ask you is; Do you want to be my girlfriend?


Justin's Perspektiv
.
Hennes ansikte blev först chockat , sedan började hon le.
Jag visste inte vad jag skulle säga.
Isabella tog ett djup andetag.
- Yes i want to be your girlfriend. sa hon och log , jag log tillbaka , aldrig hade jag varit så lycklig.
Isabella rullade , så nu hamnade hon över mig.
Hon lutade sig ner mot mig , och kysste mig mjukt på läpparna.
Hennes läppar smakade vanilj för att hon använde vanilj läppglans.
Jag särade på läpparna , och hon gjorde likadant.
Efter att ha kysst henne i några minuter så avslutade
jag kyssen , för vi båda log , så det gick inte ens att kyssas , haha.
.
Isabella's Perspektiv
.
När Justin's läppar nuddade min så blev jag helt svag. På riktigt.
Även fast hans läppar inte var pressade mot mina längre
hade jag den knäsvaga känsla kvar , han var så underbar.
Hans ögon kollade in i mina , dem såg glada ut , det gjorde
dem alltid , men nu såg dem gladare än jag sett på länge , eller dem hade sett nästa lika
glada ut när jag kysste honom första gången , när vi hade kört sanning och konka.
- You've got beautiful eyes. slängde jag ur mig och han log.
- Shawty , your eyes are more beautiful , even if you believe it or not. sa han och jag log.
- Aww , you're such a crappy liar! sa jag med lycklig röst.
- Aww , no i'm not! I'm only saying the truth! sa han med lika lycklig röst.
Jag och Justin gjorde inte så mycket mer , men vi hade roligt.
Justin blev fett chockad när han fick veta att jag åkte skatebord , sedan tvingade han mig att visa , jag
suger , men det funkar.
Jag kan hoppa en cetimeter upp i luften , men jag var hyfsat stolt.
Justin sa att jag var bra , men han var lungt bättre.
Han gjorde väääärldens coolaste trick , och jag tvingade honom att lära mig , men det gick inte
så bra för mig , jag försökte och försökte , men det gick inte.
Justin stod just nu och vek sig dubbel av skratta.
- Stop laughing! klagade jag när jag försökte för 356 gången idag.
- Hahah , sorry babe. You just look so funny , in a good way. sa han och log.
- It's not funny! sa jag och gjorde något konstigt ansikts uttryck.
- Hahahahah! But baby , i promise , i will teach you how to do it , just not now. sa han och hade ett finurligt leende på läpparna.
- If you don't want to teach me do the trick , what do you want? sa jag och gick a från skateborden.
- Maybe something like this. sa han och innan jag visste ordet av så kysste han mig.

Lååång chapter , förskännar inte jag typ 9 kommentarer för det?
Snälla! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

asbra

2011-05-25 @ 20:45:27
Postat av: Mimmi

Den var inte direkt lång men den var bra :)

2011-05-25 @ 21:26:13
Postat av: Stina

jätte bra:)

2011-05-26 @ 07:51:47
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra

2011-05-26 @ 12:10:39
Postat av: Elin

haha det var ju inte alls långt!! men braa! :) den här bloggen http://mydrugisbieber.devote.se deras kapitel är verkligen långa! du borde läsa den, den är också skit bra som din ;) puss

2011-05-26 @ 21:43:16
Postat av: Anonym

skiiiiiit braaaaaaaaaaaaaaaa

2011-05-26 @ 21:57:09
Postat av: Anonym

skiiiiiit braaaaaaaaaaaaaaaa

2011-05-26 @ 21:57:33
Postat av: Anonym

aso heregud vilka fina noveller du har skrivit .

2011-05-28 @ 10:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0