THE ONE AND ONLY - CHAPTER 11

- Issa? What are you thinking of , Justin maybe? frågade Stephanie och stötte till mig lite i sidan.
- Ha.ha , no , i just miss those times. sa jag , suckade och nickade mot fotot.
- Ooh. sorry. sa hon som om hon träffat en lös punkt.
- Ehh i don't mind , but let's do something else now! sa jag och tog datorn från henne.
- BUT! protesterade hon och jag skakade på huvudet
och tog den fortfarnade ifrån henne , hon sträckte armarna efter den , haha.

Dagarna gick snabbt , det hade gått en hel vecka på lovet.
Och alla dagar hade spenderats med Stephanie , Justin , Chaz och Ryan.
Vi hade as kul , hela tiden.
Bi hade slgait vad , och jag och Stephie förlorade , så fick fick klä ut oss till fjortisar.
Hahah , det var jätte roligt faktiskt.
Jag hade haft kattsträck och allt.
Stephie fattade inte riktigt , men jag brydde mig inte.
Men i alla fall , idag skulle jag var med Justin , ensam.
Min mamma var på affärsresa så jag var ensam.
Ingen annan kunde nu , och eftersom jag och Justin var typ bästavänner nu
så lät han inte mig sova ensam , snutte då.
Justin var min bästavän , och som min bror , men ändå så hade jag kysst honom , och
han flirtade med mig konstant , och när han flirtade så fick jag fjärilar i magen , mumlade
och rodnade hela tiden.
Jag hade aldrig bettet mig såhär patetiskt.
I Svergie hade vi garvat åt tjejer när dem var såhär.
Han förendrade mig , det gjorde han.
Jag hade precis klätt på mig , och stirrade nu på mig själv i spegeln.
Jag hade ett par svarta jeans shorts och ett vitt linne med en döskalle som hade en hatt och en ros i munnen på.
Kanske var inte det här vad jag bruckade ha på mig , men det funkade.
Sedan så hade jag på mig ett antal armband som såg ut som dem gjorde.
Jag puffade håret , upp och ner , så att det skulle se prefekt ut , även fast det
skulle envisa sig med att jävlas just idag.
Mina lockar som vanligt vis var så stora var nu mindre och eftersom jag kammat dem
så var dem nästan lite halv vågiga , åååhh döda mig!
Jag puffade det upp en sista gång , tog tag i en hårslinga och stirrade surt på den innan jag lade tillbaka den på plats.
Mitt fönster var öppet och ljuset flödade in , på min spegel satt massa foton.
Jag drog snabbt några drag med maskaran.
Det plingade på dörren och snabbt som bara den sprang jag ut ur rummet och ner till hallen.
Jag öppnade , och där stod han , lika fin som vanligt , Justin..

Kort jag vet , men mååååste publicera detta nu , kommer inte kunna blogga igen försen tisdag , ska iväg och blabla. Men iaf , kolla min presonliga blogg här

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeer!

2011-05-21 @ 19:08:39
Postat av: Anonym

Asbra

2011-05-21 @ 22:35:07
Postat av: Stina

meeer

2011-05-22 @ 02:49:51
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Ella

Awesome

2011-05-22 @ 20:57:48
Postat av: Ida

Aw, vad kul att du gillade kapitlet <3

2011-05-24 @ 12:44:09
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack sötnos <3

2011-05-24 @ 14:44:23
URL: http://biebsordie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0