NEVER LET YOU GO - CHAPTER 73

- Åhh vad flinar du åt då? sa Cai tröttsammt.
- Dig , och att hon rodnar. sa han och nickade mot mig , vilket fick mig rodna ännu mer.
Jag kollade ner för att försöka dölja det , inte för att det skulle funka men ahh , vad gjorde man inte?

Vet ni vad som hände då? Cai puttade mig rakt i Justin's famn , och såklart fångade han mig.
Vilket fick mig att rodna ännu mer.
Han höll i mina underarmar och jag kollade upp i hans vackra bruna ögon. Jag mumlade något som jag själv inte hörde och gissa vad? Justin släppte mig för en stund och drog in min i en varm kram , det var underbart.
Jag ville börja böla , men jag var inte 12 år längre , så det kunde man ju inte göra.
Jag besvarade Justin's kram och jag visste att varenda ord Cai sagt var sant , även fast jag inte gjärna erkände det , men jag tror inte det skulle förendra något mellan mig och Justin.
- Jag går nu. sa Cai men jag hörde det knappt , jag var i min värld , där bara jag och Justin existerade.
Jag släppte inte taget om honom och han släppte inte taget om mig.
Men när vi gjorde det så kollade han på mig oroligt.
- Varför gråter du? frågade han mig och drog mig nära sig , igen.
Jag höjde vänstra handen och kände under mina ögon , och det var blött , varför märkte jag aldrig när jag grät längre?
- Jag har ingen aning. fnissade jag fram och han kollade på mig med den blicken , den som sa "du-är-hopplös-men-jag-älskar-dig-ändå"
Den blicken , som jag älskade.
- Jag älskar dig. mumlade jag innan jag hann tänka , och nu kunde jag ju inte ta tillbaka orden , jínte för att jag skulle vilja det , men tänk om han inte älskade mig längre?
Vet ni vad som hände då? Cai puttade mig rakt i
Justin's famn , och såklart fångade han mig.
Vilket fick mig att rodna ännu mer.
Han höll i mina underarmar och jag
kollade upp i hans vackra bruna ögon.
Jag mumlade något som jag själv inte hörde
och gissa vad? Justin släppte mig för en stund
och drog in min i en varm kram , det var underbart.
Jag ville börja böla , men jag var inte 12 år längre , så det kunde man ju inte göra.
Jag besvarade Justin's kram och jag visste att
varenda ord Cai sagt var sant , även fast jag inte
gjärna erkände det , men jag tror inte det skulle
förändra något mellan mig och Justin.
- Jag går nu. sa Cai men jag hörde det knappt , jag var i
min värld , där bara jag och Justin existerade.
Jag släppte inte taget om honom och han släppte inte taget om mig.
Men när vi gjorde det så kollade han på mig oroligt.
- Varför gråter du? frågade han mig och drog mig nära sig , igen.
Jag höjde vänstra handen och kände under mina ögon , och det var
blött , varför märkte jag aldrig när jag grät längre?
- Jag har ingen aning. fnissade jag fram och han kollade på mig
med den blicken , den som sa "du-är-hopplös-men-jag-älskar-dig-ändå"
Den blicken , som jag älskade.
- Jag älskar dig. mumlade jag innan jag hann tänka , och nu kunde
jag ju inte ta tillbaka orden , jínte för att jag skulle vilja det ,
men tänk om han inte älskade mig längre?

Vad tycker ni , vad tror ni Justin kommer svara? Kommentera! :D

Kommentarer
Postat av: Linnea :)

Mer :D

2011-05-03 @ 17:02:59
Postat av: Anonym

aw asbra

2011-05-03 @ 17:13:50
Postat av: Stina

as bra meeeer:)

2011-05-03 @ 18:26:34
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

meerr<3 :))))

2011-05-03 @ 20:11:30
Postat av: Anonym

komigen mer jag dööör! <33 :))

2011-05-04 @ 14:41:02
Postat av: Ida

Hej! Skulle du/ni vilja vara med i en fanvideo som Justin Bieber förmodligen kommer se? Mottot är att Justin ska komma till Sverige. Och tror ni mig inte? Läs då mer här - http://biebsordie.blogg.se/2011/may/justin-bieber-to-sweden.html#comment -- Hoppas att ni/du är med! För det skulle verkligen behövas, så många som det går, vi vill få hit Justin, right?!! Puss♥

2011-05-04 @ 15:26:31
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: Julia

Meera (L)

2011-05-04 @ 19:42:04
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0