NEVER LET YOU GO - CHAPTER 70

Vi gjorde nog inte så mycket , twittrade och hade det
chill , eller chilli som jag och Cai börjat säga.
Men sedan var det dags att gå om vi hinna till konserten , vi hade inte meet and greet eller något men våra platser var på andra raden så , ja , awesome or what?

Justin's Perspektiv/Senare
Snart var det dags för mig att gå på scenen och sjunga love me som konserten alltid började med. Selena var inte med på mina konserter längre , varför vet jag inte men det hade blivitg något knas.
Just nu satt jag i min loge , snart började allt.
Precis innan jag skulle resa mig upp från fotöljen jag satt i så fick jag ett sms från Cai.
"Hihihi , du kommer få en överraskning , hihi<3" stod det , jag fattade inte mycket , men överraskning betyder överraskning.
Undra bara vad?
Jag gick backstage och pratade lite med Scooter
Altt var i full gång och innan jag visste ordet av så spelades introt till love me och det var dags för mig att börja.
Aimeé's Perspketiv
När jag såg Justin , det känndes som om jag skulle gråta , jag skrek precis som alla andra , och sjöng med i alla texter.
Efter att han sjungit love me som var hans första sång så sjöng han några låtar och sedan var det dags för One Less Lonely Girl. Det var en blond tjej med jeans-tight's och en lila Justin Bieber t-shirt som fick vara hans one less lonely girl.
Jag blev faktiskt väldigt avundsjuk när jag såg hu han flirtade med henne , jag hade så gjärna velat vara henne.
Men jag tyckte också det var sött , jag gillade när Justin höll på med sina fans , visade att dem betydde något för honom för det visste jag att dem gjorde.
Det var därför han försökte Retweet:a , follow:a och Reply:a alla.
Tjejen som var hans one less lonely girl såg jätte glad ut.
På något sätt var allt det här svagt , overkligt , varför vet jag inte men att se Justin uppträda , det värmde i hjärtat , för han älskade detta , han var alltid glad när han var på scenen , och jag älskade när han var glad , för det fick mig glad även fast jag var bortglömmd nu.
Sedan var det några fler låtar , och hans röst var OMG , varför gillade jag inte killen förut?
Åh nej , jag tror jag drabbats av Bieber Fever , eller?
Nej , det kan jag väll inte ha gjort?
Även fast jag skrek sjöng precis som alla andra så var jag djupt inne i mina tankar , men jag försökt skära bort dem. Vilket jag efter ett tag lyckades med.

Justin's Perspektiv/Senare

Snart var det dags för mig att gå på scenen och sjunga
love me som konserten alltid började med. Selena var inte med på mina
konserter längre , varför vet jag inte men det hade blivitg något knas.
Just nu satt jag i min loge , snart började allt.
Precis innan jag skulle resa mig upp från fotöljen jag satt i så fick jag ett sms från Cai.
"Hihihi , du kommer få en överraskning , hihi<3" stod det , jag fattade inte
mycket , men ändå så flinade jag som en idiot för överraskning betyder överraskning.
Undra bara vad?
Jag gick backstage och pratade
lite med Scooter
Altt var i full gång och innan jag visste
ordet av så spelades introt till love me och det var dags för mig att börja.

Aimeé's Perspketiv

När jag såg Justin , det känndes som om jag skulle gråta , jag skrek precis
som alla andra , och sjöng med i alla texter.
Efter att han sjungit love me som var hans första
sång så sjöng han några låtar och sedan var det
dags för One Less Lonely Girl. Det var en blond
tjej med jeans-tight's och en lila Justin Bieber t-shirt som fick vara hans one less lonely girl.
Jag blev faktiskt väldigt avundsjuk när jag såg hu han flirtade
med henne , jag hade så gjärna velat vara henne.
Men jag tyckte också det var sött , jag gillade när Justin
höll på med sina fans , visade att dem betydde något för honom för det visste jag att dem gjorde.
Det var därför han försökte Retweet:a , follow:a och Reply:a alla på twitter.
Tjejen som var hans one less lonely girl såg jätte glad ut.
På något sätt var allt det här
vagt , overkligt , varför vet jag
inte men att se Justin uppträda , det värmde
i hjärtat , för han älskade detta , han var
alltid glad när han var på scenen , och jag
älskade när han var glad , för det fick mig
glad även fast jag var bortglömmd nu.
Sedan var det några fler låtar , och hans röst var... det fanns inte ord för att beskriva det.
OMG , varför gillade jag inte killen förut?
Åh nej , jag tror jag drabbats av Bieber Fever , eller?
Nej , det kan jag väll inte ha gjort?
Även fast jag skrek sjöng precis som alla andra så var jag djupt inne i mina tankar , men jag försökt skära bort dem. Vilket jag efter ett tag lyckades med.

Hej , kommentera :D

Kommentarer
Postat av: Sandra&Matilda

MER :D

2011-05-01 @ 16:12:26
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: Julia

GUUUD jag älskar denna bloggen awsome(L)

2011-05-01 @ 16:40:42
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra

2011-05-01 @ 17:00:07
Postat av: Tova

2011-05-01 @ 18:28:48
Postat av: Tova

Woops, råkade skicka en ''tom'' kommentar xd Aja..

Jätte super mega braaa!! Mer snälla!<33333

2011-05-01 @ 18:30:01
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: Stina

meeeeeeeeeeeeeeeer

2011-05-01 @ 18:41:24
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

JEANSKLÄNNING, CONVERSE 300 kr, Calvin Klein boxer till pojkvännen 3 par för 120 kr, BILLIGT: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-converse-skottrandiga-365-uk-4.html



Ray Ban solglasögon till salu. Först till kvarn: Helt nya med tags på + alla tillbehör. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-ray-ban-wayfarer-rb2140.html

2011-05-01 @ 18:55:20
Postat av: Gabriel

Halloo.. Schysst blogg och cool design.. Inspirerande.. Har själv startat en pappablogg om livet som ensamstående tillsammans med mina grabbar.. Leon och Mio.. Full fart.. Hur kul som helst att skriva och blogga.. Kram Gabriel..

2011-05-01 @ 19:11:34
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/
Postat av: V

Omb, sjuuukt bra!!

Meeeeeeeeer :D

2011-05-01 @ 21:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0