NEVER LET YOU GO - CHAPTER 69

Så fort jag kom in på rummet så tog jag upp min mobil och försökte ringa Aimeé , men jag fick bara upptagen tonen skickad , fan jag hade verkligen förstört det här.

Aimeé's Perspektiv
Egentligen ville jag inte klicka Justin , men jag var svag just nu , och vad skulle han säga?
Jag grät , tårarna forsade ner för mina kinder , jag önskar att jag kunde göra om allt det här.
Kunnat ändra så att jag och Justin inte skillts åt sådär , för då hade nog inget av detta hänt.
När det ringde för 13 gången men nu med dolt nummer svarade jag.
- Hallå? sa jag och försökte att inte låta för ledsen.
- Hej , det är jag. sa en röst jag alltid kände igen , Justin's.
- Justin , jag lovar jag har inte kysst varken Chaz , Ryan eller Christian eller vem det nu är du menar! sa jag hetsigt och sket i att dölja smärtan i rösten.
- Jag vet , förlåt. sa han ledset.
- Du har väll inget att säga förlåt för , det är jag som är världens sämsta flickvän. mumlade jag och snyfftade till , fan.
- Gråter du? frågade han allvarligt.
- Uhmm , nej såklart inte. svarade jag och försökte låta glad , det sket sig.
- Älskling , jag önskar verkligen att jag kunde vara med mig nu. sa han ledset.
- Jag med , fast vara med dig då. sa jag lite ledset , det sög att inte få vara med den man älskade mest.
- Saknar dig. sa han både ledset och kärleksfullt.
- Saknar dig med , längter tills du kommer tillbaka till Atlanta. sa jag och även fast jag var glad , eller gladare så rann fortfarande tårarna , även fast jag inte ville det.
-

Aimeé's Perspektiv

Det hade gått två månader nu och även fast allt hade hänt så
skulle jag gå på hans konsert , för jag hade varit för lat för att
sälja biljetten och blah blah blah.
Egentligen ville jag inte gå , jag ville inte se honom efter all den
här tiden , han hade försökt ringa mig några gånger , men
jag hade inte svarat , och nu hade han gett upp.
Jag vet inte om det var slut mellan oss , jag tror i
alla fall inte det , men jag vet ju inget.
Men ja , han trodde ju inte på mig så vad skulle jag göra?
Jag stod och kollade mig själv i helfigurs spegeln i pappa och Kelly's rum.
Jag hatade inte Kelly längre , inte sen det jag gått igenom med
Justin , hon hade förstått och tröstat mig , men jag kallade henne
inte mamma , för på ett sätt var hon inte som min mamma , men på ett sätt var hon det.
Men i alla fall , jag granskade mig själv , med min Justin Bieber tröja som jag hade gjort till magtröja
och Bieber's girl hotpants , jag vet inte varför jag hade
tagit dem , men jag hade fått dem när jag fyllt år så
varför inte?
Faktiskt så hade jag bara fått Justin Bieber saker , typ
hans bok , Bieber armband , Bieber t-shirt's , Bieber
hotpants , alla hans cd:s och en massa annat.
Jag kunde inte ens fatta att det fanns så många
olika Bieber saker.
Jag höll min mobil i handen och plötsligt började den
spela Summertime av Cody Simpson vilket bettyde , Bryan ringer!
Jag tryckte på den gröna luren och tryckte mobilen mot örat.
- Hallå? sa jag.
- Heyy sis. sa Bryan lite flirtigt.
- Heyy Bro. sa jag och försökte låta som en kille , men min röst var för ljus , vilket lät som.. fail.
Jag hörde att Bryan började skratta.
- Eyy inte coolt! sa jag , bara för att killar sa typ så , i alla fall av vad jag snappat upp av alla killar man någonsin hörde prata.
När han sammlat sig så frågade han:
- Men vad gör du då , sis. och lät rolig av någon annledning.
- Fixar mig för Justin Bieber's konsert , du då , Bro? frågade jag honom.
- Ska du gå på din egen pojkväns konsert när du vägrar prata med honom? skrattade han fram.
- Ja , men det är bara för att Cai följer med , och hon låter mig inte skippa. sa jag och log , Bryan fick mig alltid glad.
- Men vet du , jag måste gå ville bara ringa för att chaka hur du mådde och så , bye. sa han och innan jag hunnit säga hejdå hade han lagt på.
Jag skulle möta Cai om en haltimme hos henne hade vi bestämmt
så jag gick upp till mitt badrum och sminkade mig , det var
ingen annan hemma så jag var ensam , vilket var skönt.
Tiden gick fort och efter 10 minuter behövde jag gå om
jag skulle hinna till Cai i tid.
Så jag gick , paparazzisarna var inte på mig längre
eftersom jag bara var Justin Bieber's flickvän och enligt rykten inte ens det.
Jag hade en svart Bieber tröja som jag gjort till magtröja och
mina Bieber's girl shorts , sedan hade jag väll tusen JB
armband , men om man skulle gå på en Justin Bieber konsert så skulle kan
väll göra det på riktigt?
Kanske jag var överdriven men jag älskade det , det var så roligt , endel kollade
till och med konstigt på mig , haha.
Vissa viskade , kanske för att jag hade kysst Justin Bieber , eller för att på
senaste tiden hade jag varit med i många av Christian Beadles videor med
Cai och dem , det var mest videoklipp
från när vi flummade , vilket kanske inte var det roligaste men men.
När jag gått den inte så långa vägen till Cai så
såg jag henne , med helt normala kläder!?
- Har du inga Bieber kläder? frågade jag henne
och buffade henne åt sidan.
- Haha nej , men du har! sa hon och vi fnissade.
Vi gjorde nog inte så mycket , twittrade och hade det
chill , eller chilli som jag och Cai börjat säga.
Men sedan var det dags att gå om vi hinna till konserten , vi hade inte meet and greet eller något men våra platser var på andra raden så , ja , awesome or what?

Förlåt för seg , ska skriva mer nu , men mamma stängde av internet igår så kunde inte publicera , damp.

Kommentarer
Postat av: Julia

Awsome meera (L)

2011-05-01 @ 11:50:07
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: Sandra&Matilda

MER

2011-05-01 @ 11:52:54
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: V

Omb, MEEEEEEEEER :D

2011-05-01 @ 12:27:23
Postat av: Milla :)

mer :)

2011-05-01 @ 13:31:22
URL: http://millisz.devote.se
Postat av: Anonym

MEEEEEER

2011-05-01 @ 14:36:01
URL: http://mystoorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0