NEVER LET YOU GO - CHAPTER 9

Plötsligt hörde jag dörren öppnas och jag slutade deräkt , jag hade väll låst dörren? Eller hade jag?
Tänkte jag och kände paniken stiga.
Jag vände mig om satt jag satt mot dörren och in kom..


Justin's Perspektiv/Tidigare

Efter skolan så gick Ryan och jag hem till mig , vi snackade om lite oviktiga saker tills vi kom in på ämnet "Aimeé" Jag måste säga att den där tjejen var otroligt snygg.
- Om hon inte var min kusin jag så skulle jag lungt haffa henne. sa Ryan och jag började garva.
- Hahah , men hon är ju din kusin. svarade jag.
- Bara för att du gillar henne. sa han.
- Hon kommer bli min. svarade jag och flinade , allt jag hade i huvudet var Aimeé hennes vackra ögon , hennes gulliga skratt och.. Mina tankar avbröts av Ryan som sa:
- Visst. sa han ironikst. - 50 dollar. sa han sedan.
- Asså va? frågade jag honom.
- Om Aimeé blir din inom två veckor så får du 50 dollar.. och om inte så får
du ge mig 50 dollar.
Borde jag verkligen göra det här? Jag menar tänk om jag sårar henne? Nej , nej hon är bara en tjej. tänkte jag innan jag sa:
- Deal. och skakade Ryan's hand.

Amieé's Perspektiv/Nutid

Det hade varit Ryan och Justin som kommit.
Just nu satt vi och körde Xbox. Jag fattade inget och visste inte ens att jag hade ett hemma men tydligen så
hade vi det.
- Hjälp mig! sa jag efter att blivit dödad av Justin typ 100 gånger.
- Hahahah , visst. sa Justin.
Jag satte mig i Justins knä och han typ lärde mig eller han körde åt mig.
Det slutade med att jag och Justin vann över Ryan många många gånger.
- Ryan blir ägd! nästan skrek jag.
- Av Team Bieber. avslutade Justin och blinckade mot mig.
- Beaver. rättade jag honom.
- Aimeé säg efter mig. sa Justin.
- Aimeé säg efter mig. svarade jag.
- Biieeebeer. sa Justin och drog ut på ordet.
- Beeaaaveer. sa jag och sa det likadant som honom.
- Du är hopplös. svarade han.
- Nej? svarade jag.
- Kärlek börjar med bråk! sa Ryan.
- Inte alltid. svarade jag.
- Det gör det visst det! svarade han.
- Nej? svarade jag samtidigt som min mobil pep till.
Det stod "Tyra" Jag öppnade sms:et och trodde att jag skulle dö här och nu..

Vad tror ni Tyra har skickat? Och om ni har några ideér snälla mejla dem till: [email protected] Taaaaaaaack<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Meer!

2011-03-12 @ 21:11:58
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeer :D

2011-03-12 @ 22:01:08
Postat av: Anonym

det är jag som kommenterde innan men jag har bara en fråga?

om Amieé's kompis är synsk då kan väll hon se att Ryan och Justin gjorde en deal om henne ? :D

DRAMA DRAMA ! :D

2011-03-12 @ 22:02:44
Postat av: Stina

Meeeeeeeeeeeeer

2011-03-12 @ 23:24:54
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0