NEVER LET YOU GO - CHAPTER 7

- "So which one of you girls wants to make out with me right now.. 3D?" citerade jag honom med fånig röst och avsmak.
- Hahah , jag låter inte så? svarade han.
- mabey. svarade jag bara.
- Hater. svarade han.
- Jag hatar inte dig , jag hatar din musik. svarade jag.
- Whuut? frågade Ryan mig och alla såg på mig som om jag var konstig.
- Vad? frågade jag dem. Dem mumlade något som jag inte hörde och sedan började våran nästa lektion.


(Den söta bilden på Justin)
Några Timmar Senare/Aimeé's Perspektiv.

Nu var skolan äntligen över och jag kunde gå hem , hoppas inte Justin var sur på mig eller
något. Föresten varför skulle jag bry mig?
När jag äntligen gått den långa vägen hem så plingade min mobil till.

"Bryan!" tänkte jag glatt.
Jag tog upp mobilen men sms:et var int från Bryan , det var Tyra.
"OMFB , hittade världens snyggaste bild på Justin!" skickade hon.
"Skicka ;)" svarade jag och några minuter senare hade jag den på mobilen.
Den bilden var faktiskt söt på honom , och det kom från tjejen som kallade honom "Beaver"
"Den bilden är fakitskt söt på honom , OMG vad är det jag säger!?!?" svarade jag.
"Du säger att han är söt!! ;DD Och det heter OMB!" svarade Tyra.
"Oh my Beaver?" svarade jag och fick inga fler svar efter det , typiskt Tyra.
Jag ville fortfarande att Bryan skulle sms:a mig men han verkade inte göra det.
Jag skickade iväg ett snabbt "Hej. Jag saknar dig" till honom , men jag fick inget svar.
Jag stod fortfarande i hallen , se vad upptagen man kan vara av att sms:a då! haha. tänkte jag.
Jag tog av mig mina convers och min kofta som jag använde som jacka nu när det snart var sommar.
Jag gick in i köket med tunga steg , det var bara jag hemma vid den här tiden.
Jag gick igenom hela vårat nya hus och kollade in allt , det var faktiskt väldigt fint. mycket finare än hemma
i L.A. När jag tänkte det så fick jag en klump i magen , Bryan hade säkert jätte kul hemma i L.A och det
var därför han inte svarade på sms.
Jag gick till vårat vardagsrum som vi hade på övervåningen och tog min mac som låg i soffan där
jag bruckade lämna den.
Bredvid min mac så låg min dagbok , HERREGUD HUR KUNDE JAG HA LÄMNAT DEN DÄR!?!? tänkte jag.
Jag tog upp dagboken och slog upp första sidan , det stod "14 maj" högst upp.
Det var för nästan två veckor sen , idag var det 26 maj.
Sedan stod det en massa om Bryan , jag hade varit så glad då för det var innan jag visste om den
här jävla flytten.
Jag gick upp ur soffan med dagboken i handen och gick in på mitt rum , jag gick fram till sängen och
lade dagboken under madrassen. Sedan så såg jag en grej jag inte hade sätt förut , konstigt.
Det var en..

Vad hittade hon? Förlåt för konstigt + dåligt inlägg men ville ge er lite update som tack för alla era kommentarer och för att ni faktiskt läser , TACK ni är guldvärda!<3

Kommentarer
Postat av: Stina

Meeeeer snälla :)<33

2011-03-11 @ 17:43:32
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Mer ! vill veta vad hon såg :D

2011-03-11 @ 17:55:42
Postat av: Sandra&Matilda

As bra, mer? :D

2011-03-11 @ 18:29:15
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: Madde

Får ta igen imorgon med din uppdatering! :)

2011-03-11 @ 19:23:36
Postat av: Madde

Tjejens pappa avled inatt, hon behöver stod. Hon själv skriver Justin Bieber noveller, det skulle betyda mycket för henne om ni finns där för henne och stöder henne. Gå in på: http://jbstoryy.blogg.se

2011-03-11 @ 19:29:44
Postat av: Emma

fett bra mer! :D

2011-03-11 @ 21:23:26
Postat av: josefine

Skitbra ! Mer ikväll snälla !!

2011-03-11 @ 21:31:12
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: linn

Jb...

hhaa :)

fin blogg iaf, besöka min ? har lite ont om besökare faktiskt.. :P

2011-03-12 @ 00:20:10
URL: http://gapali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0