NEVER LET YOU GO - CHAPTER 6

- Så , hur går det för dig och Biebs? frågade hon mig medans hon skämtsamt puffade mig i sidan.
- Haha , va? frågade jag henne , Justin kollade på oss.
- Låtsas inte att du är dum i huvudet! svarade hon.
- Caitlin vad menar du? frågade jag henne medans hon suckade.
- Aimeé , du och Justin skulle vara ett fett sött par! svarade hon och log.



- Eeehh? svarade jag. Sedan blev vi bombade av en massa "du har så rätt..." jobbigt det var!
Vi gick ut genom klassrummet , vi hade rast i typ en halvtimma , nice alltså!
På rasten var jag mest med Caitlin , Justin , Chaz och Ryan.

Vi pratade om något och precis då plingade min mobil till , det var ett sms från Tyra.
"Säg ja!" hade hon skrivit , vad var det för fel på alla idag?
"ja?" svarade jag.
"Men dumhuvud , lova en sak?" svarade hon , den där tjejen hade skillz på att sms:a
"Vad som helst." svarad jag utan att tänka mig för.
"Du måste säga ja till allt Justin frågar dig!" svarade hon.
- Vem sms:ar du med? frågade Justin mig.
- My Shawty. svarade jag.
- Vem är det då? frågade Chaz mig med skämtsam nyfikenhet.
- Tyra. svarade jag.
- Är hon din Shawty? frågade Ryan mig och kollade konstigt på mig.
- Yes she is. svarade jag.
- Okej? svarade Ryan.
- Suck. sa jag bara.
- Varför Shawty? frågade Caitlin.
- Hon är en "belieber" svarade jag och då fick jag en massa "aha"
- Och därför kallar du henne shawty? frågade Justin mig.
- Nej , hon tvingar mig. svarade jag.
- Tvingar dig? frågade alla som ett eko av mig.
- Ja , hon tvingade mig till och med att gå på Never say Never. svarade jag surt.
- Är det inte typ då alla börjar älska Biebs? frågade Caitlin mig.
- Ingen aning , kollade inte. svarade jag.
- Hur kan man inte kolla? frågade Justin.
- Jag såg trailern. svarade jag.
Dem såg ut som frågetecken så jag sa:
- "So which one of you girls wants to make out with me right now.. 3D?" citerade jag honom med fånig röst och avsmak.
- Hahah , jag låter inte så? svarade han.
- mabey. svarade jag bara.
- Hater. svarade han.
- Jag hatar inte dig , jag hatar din musik. svarade jag.
- Whuut? frågade Ryan mig och alla såg på mig som om jag var konstig.
- Vad? frågade jag dem. Dem mumlade något som jag inte hörde och sedan började våran nästa lektion.


Vad tycker ni?♥ Tack för alla fina kommentarer ni är bäst♥


Kommentarer
Postat av: Madde

Meer!

2011-03-09 @ 20:53:59
Postat av: Mimmi

ASSÅ JAG DÖR! DU ÄR SÅ BRA! <3

2011-03-09 @ 21:17:00
Postat av: Stina Johansson

Meeeer

2011-03-09 @ 22:44:19
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

assssssssbra!!!!

2011-03-10 @ 01:27:33
Postat av: Vannichis - Blogg om min vardag!

Meeeeeeer :)

2011-03-10 @ 07:48:14
URL: http://vannichis.blogg.se/
Postat av: Sofia

GRYYYMT :D:D AWESOME!

2011-03-11 @ 07:54:18
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: Emma

More!!!! Fett bra! :)

2011-03-11 @ 15:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0