NEVER LET YOU GO - CHAPTER 23

- Men snälla nån , spelar roll. härmade han mig och satte jackan runt mina axlar.
Jag satte i händerna och började fnissa , jackan var alldeles för stor för mig.
- Hur ser jag ut? sa jag skämtsammt och plutade med läpparna.
- Du är vacker , det är du alltid. sa Justin och log på sitt eget lilla flirtiga vis.
- Aaaaaw! svarade jag. Killar hade sagt att jag var snygga , söt , ehet och sånt , men aldrig just ordet
vacker och här satt killen som jag "lärde känna" för några sekunder sen och sa att jag lilla lilla jag var vacker.


(SKolans data , har inga bilder ;o)
Jag kunde verkligen inte sluta lee åt honom , han var så så så söt!
- Ska vi gå? frågade han mig.
- Visst. svarade jag och vi reste oss upp.
Han tog min hand och jag log mot honom.
- Får jag hålla din hand? frågade han mig för att han var så söt som han var jag menr
hur gulligat är det inte att fråga en tjej om man får hålla hennes hand!?
- I don't mind. svarade jag och han log.
Vi gick runt på lite ställen och pratade. På något sätt kom vi in på ex och sånna saker.
- När fick du din första kyss? frågade Justin mig.
- Jag fick min första kyss när jag var 13. svarade jag.
- Hahah samma här. svarade han.
- Vänta jag kommer ihåg när Tyra sa det , hmm på typ ett skol grej sak? frågade jag honom.
- Haha ja. svarade han.
- vilken låt spelades? frågade jag honom.
- The fray - How to save a life. svarade han.
- Det var därför Tyra knarkade den ett tag! utbrast jag och log sedan stolt , jag hade äntligen fattat!
Justin började garva och hans garv var så gulligt at jag också började garva.
Plötsligt så började det blixtra och eftersom jag inte var dum så förstod jag , papparazzi.
Jag släppte Justins hand och vi började springa samtidigt som jag försökte hålla för ansiktet så att
dem inte skulle kunna identifiera mig.
När vi äntligen lyckats lura bort papparazzisarna så slutade det med att vi gick i en gränd.
Normalt sett var jag rädd för gränder men med Justin kändes det faktiskt tryggt.
- Förlåt. mumlade Justin.
- Justin du måste verkligen sluta säga förlåt , det är inte ditt fel! sa jag.
- Förlåt. sa han igen och jag suckade.
- Låt mig gissa , du sa det där bara för att reta mig? frågade jag honom.
- Mabye. svarade han.
- Hahaha gulligt. svarade jag.
- Visst är jag. sa han skämtsammt.
- Ego. svarade jag och hans mun blev till ett o.
- Jag är väll inte ego? frågade han mig med en röst som lät väldigt fake.
- Kanske , kanske inte. svarade jag oberört.
Plötsligt bar Justin upp mig.
- Aaahh Justin släpp ner mig! nästan skrek jag.
- Säg "Jag älskar dig Justin". svarade han.
- Hahahah som i din film! svarade jag.
- Jag visste att du hade sätt! svarade Justin.
- Såklart , du var faktiskt ganska söt i den. svarade jag.
- Hahahaha , är inte jag alltid söt? frågade han mig fortfarande bärandes på mig.
- Du är alltid söt när du släpper ner mig. svarade jag.
- Funkar. svarade han och släppte ner mig.
- Tack. sa jag.
- Varsågod. sa han och log.
Vi sa inte mycket mer utan jag fnissade mest åt konstiga saker som Justin gjorde , men innan jag visste ordet
av så var vi hemma hos mig igen.
- Hejdå. sa han när vi stod precis utanför min dörr.
- Hejdå. svarade jag och skulle pussa honom på kinden men just då vände han på ansiktet så pussen kom på munnen och vi började garva , men faktum kvarstår , hans läppar mot mina kändes underbart.
När jag kom innanför dörren så var det första jag tänkte: VAD ÄR DET SOM HÄNDER MED MIG!?!?
Jag bruckade ju vara tjejen som inte alls gillade Justin , men nu åh han gjorde mig galen på både ett bra sätt och ett dåligt sätt.
Jag sprang upp på mitt rum och gick in på oceanup.com , varför visste jag inte jag hade bara tråkigt.
När sidan laddat färdigt fick jag en chock , hur fan hade det där hammnat på just den sidan.

Hej nu sitter jag i skolan och bara för det fick ni det här , förlåt för bild som inte hänger ihop men aja ni fick ju iaf ett inlägg ;D

Kommentarer
Postat av: josefine

Bild på dom två när dom kysser varandra utanför hennes dörr?

Meeer , jättebra !

2011-03-29 @ 11:36:27
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: josefine

Bild på dom två när dom kysser varandra utanför hennes dörr?

Meeer , jättebra !

2011-03-29 @ 11:36:33
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Lina

hej!

vill du bli veckans blogg?

och få en länk till din blogg varje gång jag gör ett nytt inlägg.

va med i min veckans blogg då! :D

2011-03-29 @ 14:52:42
URL: http://behappy.devote.se
Postat av: Sanna & mirja

mer :D

2011-03-29 @ 15:57:17
URL: http://biieberstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0