NEVER LET YOU GO - CHAPTER 22

- Gillar du mig. frågade han mig hans vackra ögon kollade in i mina , dem var hasel bruna och fulla av hopp.
- Jag vet inte , jag tror det. svarade jag.
Han kollade på mig och hans ögon var inte lika fulla med hopp och
hans leénde var en aning mindre.
Han lutade sig fram emot mig och det kändes som om
allt stannade upp. Och det hände , våra läppar möttes.

(Den här killen försöker döda mig med söthet ;o)
Jag gjorde ingenting , jag drog mig inte undan men jag besvarade
heller inte kyssen.
Hans mjuka läppar mot mina var en underbar känsla men samtidigt så känndes det fel.
Jag kände knappt killen ju , eller gjorde jag det?
På ett sätt kände jag honom och på ett sätt kände jag honom inte.
Jag lade mina händer på hans bröstkorg och puttade bort honom.
- Förlåt. mumlade han och slog ner blicken.
- Du har inget att be säga förlåt för. svarade jag och han kollade upp lite.
- Men jag kysste dig. svarade han.
- Men snälla nån , spelar roll. svarade jag.
- Men haha. svarade han utan att garva.
- Justin det är bara det att jag inte känner dig. svarade jag.
- Lär känna mig då? frågade han och log mot mig , jag älskade glimten han hade i ögonen det var så gulligt och fy vad söt han var.
- Visst. svarade jag och besvarade hans leende , om ni har sett det så vet ni säkert att det inte går
att vara sur eller låta bli att lee när man ser det leendet!
- Vad vill du veta? frågade han mig.
- Allt. svarade jag kort och log.
- Har du inte typ läst sånt i tidningar och sånt? frågade han mig.
- Jo , men jag vill att du ska säga det , jag vill inte veta det från någon tidning för dem kan ha hittat på det. svarade jag och log.
- Hahah okej , Som du vet, heter jag Justin Bieber. Jag kommer från Kanada, Stratford, och är 17 år gammal. Min pappa heter Jeremy och min mamma Pattie. Jag har två småsyskon som heter Jazmyn och Jaxon, dom betyder världen för mig. Jag älskar fina ögon på en tjej, och jag älskar när jag får tjejer att le. Min favorit färg är lila..men jag gillar blått också. Pasta är min favorit mat. Hm..jag kommer inte på något mer.
Jag log bara mot honom , han var faktiskt söt.
Plötsligt började det blåsa kallt , sjöbris tror jag det kallades , eller var det landbris? Ehh skit samma.
Jag huttrade till och Justin märkte det.
- Här ta min jacka. sa han och höll fram sin jacka.
- Nej , då kommer du frysa. svarade jag.
Men snälla nån , spelar roll. härmade han mig och satte jackan runt mina axlar.
Jag satte i händerna och började fnissa , jackan var alldeles för stor för mig.
- Hur ser jag ut? sa jag skämtsammt och plutade med läpparna.
- Du är vacker , det är du alltid. sa Justin och log på sitt eget lilla flirtiga vis.
- Aaaaaw! svarade jag. Killar hade sagt att jag var snygga , söt , ehet och sånt , men aldrig just ordet
vacker och här satt killen som jag "lärde känna" för några sekunder sen och sa att jag lilla lilla jag var vacker.

Förlåt förlåt förlåt för piss update , försöker bättra mig och nu ska jag börja på 23 om ni har tur + kommenterar mycket så TROR jag att ni kan få den idag ;D

Kommentarer
Postat av: IdaJennySofia

meeer :D

2011-03-28 @ 20:59:10
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: josefine

Awww va gulligt :') hihi ^^ ge oss 23 nu ! :D haha jättebra !

2011-03-28 @ 21:34:51
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: SANNA & MIRJA

MEEER :D

2011-03-29 @ 09:06:21
URL: http://biieberstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0