NEVER LET YOU GO - CHAPTER 21

Jag och Caitlin hade en awesome day men efter ett par timmar så hade vi tröttnat och gått hem.
Jag hade precis bytt om till en magtröja och ett par shorts när jag fick ett sms , vad ville Tyra nu då? tänkte jag medans jag tog upp mobilen , men sms:et var inte från Tyra det var från..

Justin.
"Vill du gå på kvälls promenad med mig?<33" stod det. Jag kollade på klockan
och den var 18.54 , oj redan? tänkte jag.
"Visst  bara jag inte bli attackerad av dina fans ;D" svarade jag.
"Ingen risk , jag skyddar dig.<33" svarade han.
Det var faktiskt gulligt , på riktigt. Jag menar vem skulle inte tycka det?
Och visst jag kanske inte gillade Justin eller gjorde jag det?
Jag var inte helt säker men en sak visste jag , jag hade inte kommit över Bryan.
Jag fastnade i mina tankar men när det plingade på dörren 15 minuter senare så vaknade jag upp ur dem
och sprang ner till dörren. Där stod han , lika söt som vanligt.
Han log mot mig med hans lilla speciella leénde och jag log tillbaka.
- Ska vi gå? frågade han mig.
- Visst. sa jag och log fortfarande mot honom.
Jag satte på mig ett par ballerina och sedan så gick vi.
När jag kom ut så märkte jag att det var blåsigt och inte alls lika vamrt som på dagen , solen höll på att gå
ner och allt var väldigt fint.
- Så du går runt och tänker på mig? sa Justin och blinkade.
- Pfft. Nej. svarade jag och knuffade honom i sidan löst , det slutade med att han började as garva.
- Gulligt. svarade han.
- Jag vet visst är jag. sa jag ironiskt.
- Faktiskt så är du det , eller du är skit gullig. sa han och tog tag i min hand.
- Aaaaw! sa jag. Jag drog inte undan min hand från hans utan kramade om hans lite lite. Knappt märkbart faktiskt.
Vi gick och gick och plötsligt kom vi till en strand. Solen hade
gått ner för inte så länge sen och himmelen var rosa.
Justin satte sig i sanden och jag satte mig bredvid honom.
Han lade sin arm runt mig och hans hasel bruna ögon kollade in i mina.
Jag kollade in i hans men efter ett tag vände jag bort min blick
och kollade ut mot havet , vågorna var ganska högt upp på stranden
men vi var ganska långt ifrån dem , det var faktiskt
vackert med den rosa himmlen i bakgrunden.
- Aimeé. sa han efter ett tag.
- Aa? svarade jag.
- Jag gillar verkligen dig , på riktigt. mumlade Justin.
- Aaaaw. svarade jag.
- Gillar du mig. frågade han mig hans vackra ögon kollade in i mina , dem var hasel bruna och fulla av hopp.
- Jag vet inte , jag tror det. svarade jag.
Han kollade på mig och hans ögon var inte lika fulla med hopp och
hans leénde var en aning mindre.
Han lutade sig fram emot mig och det kändes som om
allt stannade upp.Och det hände , våra läppar möttes.
Hittade ingen bättre.

Vad tycker ni? 15 kommentarer för mera.

Kommentarer
Postat av: SANNA & MIRJA

MEER :D

2011-03-27 @ 20:55:04
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

mmeeeerrraaa

2011-03-27 @ 21:13:12
Postat av: Anonym

MEEEER!:D<3

2011-03-27 @ 21:49:39
Postat av: Stina

meeeeeeer

2011-03-27 @ 21:50:44
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: katta

meeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-03-27 @ 21:54:55
URL: http://oohmybieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

mooreee

2011-03-28 @ 00:54:15
Postat av: Tova

Den där bilden är ju fake, det ser man 100%. Men skitsamma!:D Asbra!!!!(L) I WANT MOREEEE!!<33^^

2011-03-28 @ 07:11:51
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: josefine

Aww gulligt då :') meer

2011-03-28 @ 13:49:59
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

behöver jag säga mer mer

2011-03-28 @ 18:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0