NEVER LET YOU GO - CHAPTER 19

Några lärare försökte desperat fixa ordning på led och bla bla och när dem äntligen fixat allt sådant så
började vi sjunga. Mitt hår blåste bak lite och jag kände Justin's blickar på mig , jag kollade mot honom och
log , han var faktiskt ganska söt.. Nej håll käften Aimeé han är inte söt! Vad fan tänker jag? tänkte jag.
När vi hade sjungit säkert fem såger och rektorn hade hållt sitt tal så fick alla gå , och en grej jag var
glad över var att pappa och Kelly inte bruckade gå på skolavslutningar och sådant.

När allt var över - äntligen säger jag bara - så stack jag och Caitlin deräkt.
- Vart ska ni? frågade Ryan oss.
- Shoppa. svarade vi samtidigt och började fnissa åt att vi sa det exakt samtidigt.
- smurf! sa jag.
- Smurf? frågade Caitlin.
- Du får inte prata försen någon säger ditt namn! svarade jag och lät glad.
- Caitlin. sa Chaz.
- Nej du förstör allt det roliga! svarade jag och blängde på Chaz.
- Det gör jag väll inte? frågade han mig.
- Jo. svarade jag buttert medans dem andra garvade.
- Haha strunta i det Aimeé , kom vi sticker till gallerian. sa Caitlin medans hon armkrockade fast min arm
i hennes och drog iväg mig.
Vi gick inte så snabbt och plötsligt frågade Caitlin mig:
- Så , du och Justin var på dejt igår? frågade hon och log.
- Vem har sagt det? frågade jag henne.
- Justin , vem annars? frågade hon mig. - Du sbarade inte på frågan! tillade hon.
- Ja vi var på dejt.
- Hur var det att kyssa honom då? frågade hon mig.
- Pfft , vi kysstes inte. svarade jag.
- Och det ska jag tro på? frågade hon mig med höjda ögonbryn.
- Tro det eller ej men det är sanningen. svarade jag henne.
Vi fortsatte att prata om min dejt med Justin ända ner till gallerian.
Caitlin ville veta alla detajer , inte för att hon var beroende jag menar det var hennes ex och bästavän men
hon var ju såklart nyfiken.
Jag menar om Caitlin hade gått på dejt hade jag villjat veta allt , oavsett vem killen var.
När vi kom till gallerian drog Cailtin med mig till New Yorker.
- Omg jag älskar den här affären! utbrast jag medans jag kollade igenom allt , exakt allt.
- Du är inte ensam! svarade Caitlin medans hon kollade igenom , hon höll
upp en turkos hoodie och en ljusrosa och det såg ut som om hon inte
kunde bästemma sig för vilken hon ville ha.
- Ta den ljusrosa. sa jag och blinkade snabbt mot henne innan jag fortsatte kolla ingenom alla linnen.
Det fanns en t-shirt där det stod "Wanna be my boyfriend?" och under det stod det
"Yes <3 No <3 Maybe <3"
Tröjan var vit med svart text.
- Köp den! utbrast Caitlin glatt.
- Haha kanske. svarade jag henne.
- Men nej , det skulle vara fett roligt , du kunde ha på dig den och då skulle Justin bah: "Yes"! utbrats hon.
- Hahhahah va? Asså Caitlin jag tror inte det skulle hända. svarade jag.
- Såklart det skulle hända! Svarade hon och jag suckade.
När vi hade hittat typ tusen saker så gick vi till provrummen , jag satte på mig tröjan och Caitlin hade på sig
ett par jeans och den ljusrosa hoodien som såg väldigt tunn ut.
Vi tog en massa randoma bilder med våra mobiler , ni vet som man bruckar göra?
Det slutade faktiskt med att jag köpte tröjan , men inte för att Caitlin sa det där.
- Erkänn det skulle vara ganska gulligt om han sa så! sa Caitlin medans vi var påväg till Forever 21.
- Hahah ja det skulle vara gulligt , men det kommer liksom inte att hända. svarade jag.
Det var inte så att jag gillade Justin , men jag menar det skulle vara gulligt om en kille sa så , och
det gäller alla killar , fast jag måste erkänna Justin var väldigt söt irl...

20 kommentarer för mer ;D

Kommentarer
Postat av: Julia

skit bra (L)

2011-03-26 @ 18:27:37
Postat av: Kathleen

Mer !

2011-03-26 @ 18:27:52
URL: http://becausee.blogg.se/
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-03-26 @ 18:49:14
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: ida

meeer!:D

2011-03-26 @ 19:11:09
URL: http://idahaagberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeerrrraaaaaaa

2011-03-26 @ 19:26:12
Postat av: ida

meeer :D

2011-03-26 @ 19:42:38
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: josefine

ge mig den tröjan! hhahaah xd meeerr!

2011-03-26 @ 23:09:11
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Stina

meeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2011-03-27 @ 00:33:29
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: anna

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-03-27 @ 09:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0