NEVER LET YOU GO - CHAPTER 15

När vi hade satt oss i bilen så frågade jag honom:
- Vart ska vi? han kollade på mig mednas han körde.
- Det du. svarade han och log medan jag suckade.
- Snälla Justin. sa jag och kollade på honom med mina "snälla" ögon. Han skakade på huvudet och jag suckade.

Många minuter senare stannade vi och när jag gick ut så såg jag..

(random , och skit söt)
Ett lager hus?
- Justin , vad gör vi här? frågade jag honom tvekande.
- Haha , det kommer du få se. sa han medans han tog tag i min hand och släpade mig mot "ingången"
När vi kommit in så såg det inte alls så ruttet och äckligt ut som det hade gjort på utsidan.
Justin öppnade en dörr och släpade mig genom ett rum , och sedan ett till och ett till.
- Justin , hahaha varför släpar du mig runt i ett tomt lagerhus? frågade jag honom och fnissade.
- Det är inte tomt? Vi är ju här. svarade han.
- Är det bara vi här? frågade jag honom oroligt.
- Ingen aning. Tror det. svarade han.
- Coolt. svarade jag och log. Han skrattade lite och tillslut kom han fram till ett rum , det var hyfsat mörkt
med ett piano i mitten. Justin drog med mig dit. Vi satte oss på pallen , och han började spela , jag kände igen noterna som Tyra hade tvingat mig spela för så länge länge sen. Sedan började han sjunga.
"When i met you girl my heart whent knock knock..."
Det var one time låten , jag gillade faktiskt den , tro det eller ej men det gjorde jag. För
på ett sätt var han fortfarande lilla Justin när han hade spelat in den.
Justin kollade in i mina ögon och jag visste att jag kunde inte förneka det , han var riktigt , riktigt söt.
När han hade spelat dem sista tonerna så kunde jag inte få fram ett ända ord , han var så bra - för bra.
Han var mycket bättre på att sjunga irl , det hade jag alltid tyckt.
Vad skulle jag säga?
- wow. pep jag plötsligt och han började garva.
Jag visste att mina ögon var stora som golfbollar och att jag såg riktigt fånig ut just nu.
- Sluta. sa jag och försökte komma över förvirringen eller vad det nu var.
- Hahah , du måste se din min! skrattade han fram.
- Pfft. svarade jag bara.
Jag kollade på honom och han kollade på mig.
- Vilken är din favorit färg? frågade Justin mig plötsligt.
- Hahah , rosa. svarade jag.
- Favorit sångare? frågade han vidare.
- Chris Brown och typ Cody Simpson. svarade jag.
- Inte jag!? frågade han med mun som ett o och jag började as garva.
- Hahahaha Justiiin du måste bara se din min seriöst! fick jag fram.
- Favorit sångerska? frågade han efter någon minuts tystnad.
- Är det här ett förhör eller nått? frågade jag honom utan att svara på frågan.
- Jag vill bara veta. sa han med oskyldiga ögon.
- Haha , okej typ Miley Cyrus , Demi Lovato och Selena Gomez. svarade jag.

Bara för att jag vill publicera det här innan jag somnar , dåligt i know , men kommentera!<33

Kommentarer
Postat av: Stina

Meeeeeeeer

2011-03-22 @ 18:03:17
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jättebra :D meeer!

2011-03-22 @ 20:44:42
Postat av: Anonym

Justin <3 Btw vi og har blogg om Justin Bieber :D

2011-03-23 @ 19:47:26
Postat av: Kathleen

Mer för i helvete, skit bra ! :-D

2011-03-24 @ 21:50:30
URL: http://becausee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0