NEVER LET YOU GO - CHAPTER 13

När jag ätigt upp var det dags att gå , jag tog min långa kofta och ett par sneakers innan
jag gick med min blackberry i handen..

(Aimeé's blackberry)
Efter att ha gått ett tag så mötte jag Caitlin och hon bombade mig
med frågor , dock nämde jag inget om dejten - hon skulle få spel.

När vi kommit till skolan så kom Chaz , Ryan och Justin fram. Tänk att jag bara varit i Atlanta i några dagar , det
kändes som om jag alltid bott här på något konstigt sätt.

Justin log mot mig och blinkade och jag som inte ens gillade honom blev nästan nästan nästan knäsvag , ni vet
när det känns som om man ska dö men ändå normalt? Fy vad konstigt det kändes.

Innan vi visste ordet av ringde det in och vi skulle gå till våra klassrum. Den första lektionen hade jag tillsammans
med Caitlin och för en gångs skull så frågade hon inte ut mig som hon bruckade och istället så jobbade hon.

När lektionen var slut och hon skulle fråga något så slängde jag ut en fråga bara för att slippa allt:
- Har inte du och Justin varit ihop? frågade jag henne.
- Ehm , jo men det var ett par år sen. svarade hon medans hon rodnade.
- Men vad hände? Till och med Tyra som har hatat nästan alla Justin's flickvänner älskade dig hon bah: OMB Jag vill bli som hon! sa jag och härmade Tyra med det sista.
- Asså vi var ihop i 7 månader och egentligen ville ingen av oss göra slut , men vi var liksom tvungna , han skullle på turne och han kunde inte ha tjej och så. Jag grät nästan hela tiden , men tillslut så kom jag över honom
och glömmde honom även fast jag inte ville. Nu är vi bara kompisar och så , och ja resten kan du nog gissa. sa hon och såg lite lite ledsen ut.
- Stackare! sa jag och kramade om henne.
- Men lugn , det var flera år sen. sa hon och fnissade jag började också fnissa och tillsammans gick vi ut från lektionen fnissandes.

Vi krockade med Chaz och dem på vägen.

- Stalkar ni oss? frågade jag dem.
- Kanske. svarade dem lurigt.
- Vad läskigt! utbrast jag och såg säkert jätte patetisk ut.
- Vi vet vad du bor. sa Ryan med läskig röst.
- Kanske det , men jag kan fixa satt ni får typ 100 nya stalkers. svarade jag.
- Och du ska klara det hur? frågade Justin mig med höjda ögonbryn.
- Jag har era nummer? Dem är väldigt lätta att skicka , men lung inte ens jag skulle göra det. sa jag.

Det var tyst ett tag innan Justin frågade mig om han fick kolla en grej på min mobil.

- Visst , men då får jag kolla igenom din. svarade jag.
- Deal. sa han och flinade mot mig. Jag gav honom min mobil och han gav mig hans.

Jag gick direkt in på sms , kollade lite , hans sms var inte alls kul att kolla så jag gick in på kontakter istället.
Där såg jag en massa kändisars namn och det måste jag erkänna var coolt.

- Jag visste att du var ett fan! sa Justin plötsligt från ingenstans.
- Huh? frågade jag honom och kollade på honom med konstig blick.
- Du har typ tusen bilder på mig i din mobil? svarade han.
- Det är Tyra , hon skickar en bild på dig till mig om dan , jag ska börja skicka tillbaka dem men orkar aldrig. svarade jag.
- Och det ska jag tro på? frågade han samtidigt som min mobil plingade till.
Jag kollade över hans axel och såg att han hade öppnat sms:et , det var Tyra som skickat en bild på honom.
- Ja det borde du. svarade jag och log stolt.

Det hände inte direkt så mycket mer i skolan utom att Caitlin blev galen när hon fick veta
att jag skulle gå på dejt med Justin , big deal en dejt?

SÅ! Bara för att ni är bäst! Men jag vill ha 13 kommentarer från olika IP adresser innan jag fortsätter ;D<33


Kommentarer
Postat av: Julia

Skiiit vad bra MEER (L)

2011-03-17 @ 19:43:52
Postat av: mimmi

Skit bra! Men mer! (dålig updaterin btw tår tår)

2011-03-17 @ 20:16:08
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrr



2011-03-17 @ 20:18:54
Postat av: SANNA

MORE

2011-03-17 @ 20:36:48
Postat av: Stina

mer meer meeer

2011-03-17 @ 21:24:01
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Madde

Mer!

2011-03-17 @ 21:28:10
Postat av: maddee

more more more :)

2011-03-17 @ 22:27:22
Postat av: emma

meeeeeeeeeeeeeer<33

2011-03-18 @ 06:37:38
Postat av: josefine

jättebra! meeeeeeeer !

2011-03-18 @ 16:28:01
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: NillaA

Du är as bra mer :)

2011-03-18 @ 19:00:47
Postat av: Tova^^

Åhhh! Sjukt bra! Jag älskar bloggen/novellen<33 Snälla snälla snälla snälla skriv meer!!^^ För våran skull:D

2011-03-19 @ 08:24:29
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: moa

Meeeer

2011-03-19 @ 10:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0