NEVER LET YOU GO - CHAPTER 12

Jag gick och tvättade bort allt mitt smink , borstade tänderna , tog på mig linnet och shortsen jag sov i och gick och la mig.

Av någon annledning så hade jag svårt att somna men tillslut så gjorde jag det..


(Olagligt söt)
När jag slog upp ögonen var jag på en strand , jag satt nästan vid vattnet och
det slog över tårna ibland , plötsligt hörde jag steg och en bekant röst som sa:
- Där är du. han satte sig bredvid mig och jag kollade upp mot honom , Justin.
Hans huvud kom närmare mitt och jag såg in i hans vackra hassel bruna ögon , han kom närmare och närmare
och tillslut möttes våra läppar. Jag såg fyverkerier sedan så vaknade jag plötsligt.

Jag såg mig omkring i mitt rum , och fattade att det bara var en dröm.
Jag fick inte , inte ,inte , inte drömma så! Ne aldrig , aldrig , aldrig!
Vad är det för snurrigt huvud jag har?
Jag är inte kär i honom , inte inte inte!!

Jag satt upp och lutade mig på händerna som var längst sidorna.
Jag lade mig ner igen och försökte somna om. Tusen tankar
flödade runt i mitt huvud , tänk om det där hände på riktigt? SKulle jag ha gillat det?
Kunde det bli vi? Jag ville inte tänka så men drömmen var som ett minne , så verklig och det värsta
var att jag inte ville att den skulle vara verklig , eller ville jag det?

Jag menar Justin var väll söt och snäll men vem vill dejta en pop stjärna? Jag
menar man skulle få tusen sura beliebers efter sig och att inte längre få ha något privatliv.
Föresten jag visste ganska många som skulle villja dejta pop stjärnor , inte för att jag ser Justin så.

Han är en normal kille , typ... Mer hann jag inte tänka innan jag somnade sedan.

Jag vaknade av väckar klockans irriterande *BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP*
och sen behövde man gå upp , usch jag skulle kunna stannat i sängen hela långa sjöna dagen!
Men såklart kunde jag inte det.
Jag gick upp och fixade håret , sminkade mig , satte på mig ett par leggings och en lite för stor tröja.
Sedan gick jag ner till dem andra och åt frucost under tystnad.

När jag ätigt upp var det dags att gå , jag tog min långa kofta och ett par sneakers innan
jag gick med min blackberry i handen..

What do you think? Och ny header , vad tycker ni om den? ska börja med nästa nu men vill ha 7 kommentarer innan jag publicerar :) Ni har klarat det förut :)

Kommentarer
Postat av: Stina

Meeer

2011-03-15 @ 22:03:22
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: Madde

Mer

2011-03-15 @ 22:03:35
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: sanna

mer

2011-03-15 @ 22:31:46
Postat av: josefine

Jättebraaa !!!

2011-03-15 @ 23:24:22
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

merrrr

2011-03-16 @ 07:14:12
Postat av: Julia

Jättebra meeeeer (L)

2011-03-16 @ 07:17:27
URL: http://justindrewbsotry.blogg.se/
Postat av: Anonym

den var bra men kort :/

2011-03-16 @ 13:52:28
Postat av: Lisa

Det som är sjukt bra med din novell är att du gör den värklighetstroende, och inte överdriver :D Skit bra novell, eller vad man nu kallar det xD <3

2011-03-16 @ 13:58:55
Postat av: Anonym

suuupert meeraaaaaaaaaa!!!!

2011-03-16 @ 16:13:38
Postat av: Alice

MEER! xD<33

2011-03-16 @ 19:37:37
URL: http://aalicees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0