NEVER LET YOU GO - CHAPTER 11

- Ehm vill du gå ut med mig.. typ som en dejt..? frågade han osäkert och det var ganska gulligt , nu fattade jag
varför jag behövde säga "ja" till allt som Justin frågade mig.


(Klänningen som hon fick)

- Visst. svarade jag , jag ville ju inte att Tyra skulle hugga huvudet av mig.
- Okej , jag hämtar dig vid 8 imorgon , funkar det? frågade han mig.
- Okej. sa jag och han log jätte stort.
- Men jag måste gå nu , hejdå. sa han och kramade om mig , sedan gick han.

Det var skönt att vara ensam , även om det bara var för en liten stund.
Kelly var säkert och shoppade medans pappa var på jobbet och lilla Jenna var på dagis.

Jag tog min älskade laptop och gick in på twitter , faktiskt så gick jag in på Justins.
Det stod inte så mycket , eller jag orkade inte läsa allt , haha.

Jag kollade på klockan på min mac och såg att den var lite över 18.00 , Kelly och pappa borde
ha varit hemma nu. Jag gick in på några bloggar och kollade på dem , även fast jag störde mig på blogg sidorna , dem var jätte konstiga.

Efter ett tag kom Kelly hem , med flera ton av shopping påsar.
Hon gick upp till vardagsrummet där jag satt och kollade på Disney Channel samtidigt som jag
var inne på datan.

- Där är du! Jag har köpt en sak till dig! sa Kelly , hörde jag verkligen rätt? Hon köpt något till mig?
Hon tog fram en klänning ur påsarna och visade mig , den var lila.

- Tack. svarade jag och log mot henne.
- Varsågod. svarade hon och kramade om mig , Kelly kanske inte var så illa ändå?

Jag tog klänning i handen och gick mot mitt rum , jag satte in den i min walk in closet
och sedan slog det mig , den var ju perfekt för dejten imorgon!

Jag gillade fortfarande inte Justin's musik men han var nästan söt irl , och han
var faktiskt mycket snällare än vad jag trott , och vad skadar det att gå på en dejt med honom , jag kommer
ju inte deräkt bli kär eller något.

Några timmar senare var även pappa och Jenna hemma och vi hade precis ätigt , det hade blivit lasagne (?)

Imorgon skulle jag på dejt , det var ingen big deal men det var ändå typ coolt , jag
menar även fast jag inte gillar Justin så kan jag ju inte förneka att han är världens kändaste tonåring , jag
var faktiskt förvånad över att vi inte hade paparazzis runt hela vårann skola.

Egentligen så var jag fortfarande ledsen över det där med Bryan , särskilt eftersom vi hade varit ihop
i två hela år innan jag skulle flytta , men om han inte ville ha mig längre så skulle inte jag sitta och gråta över
det eller hur?

När jag inte ville tänka längre så rinde jag Tyra.

- HEJ! nästan skrek hon glatt.
- Hej! svarade jag lika glatt som henne men inte lika högt.
- Du ska på dejt med the Biebz! sa hon.
- Hur visste du? frågade jag innan jag hann tänka - Föresten skit i frågan. sa jag medans hon garvade.
- Du verkar gladare.. sa hon lite halvtyst.
- Ja , man ska inte gråta över killar eller hur? frågade jag henne.
- Sant. svarade hon.
- Tyra Isabelle Reed jag saknar dig så jäva mycket , gumman du är den bästa som finns , för
dig skulle jag göra allt och jag menar det , lova att aldrig lämna mig för utan dig är jag inget , och
jag saknar hela dig , till och med ditt eviga tjat om Biebz. sa jag och hörde plötsligt snyftningar.
- Gumman gråt inte! sa jag medans mina tårar också började rinna.
- Naaaww , det är lyckotårar pucko , och jag älskar dig också men jag kan börja snacka om Biebz om du vill
och föresten du sa inte beaver! sa hon och lät lycklig.
- Hahahah Typiskt di att bry dig om vad jag kallar honom. svarade jag.
- Hahahah , jag vet men jag kommer inte lämna dig , aldrig , kommer du ihåg vi ska ju flytta till New York om några år.
- Och sen kommer du gifta dig med Bieber och jag kommer vara modell på riktigt. sa jag drömmande.
- Gumman du har redan gjort photoshoots , du är modell för i helvete! sa hon och vi garvade.
- Hahah , men nej. Det var ju typ ett år sen. sa jag.
- Men jag har kvar bilderna! sa hon och lät stolt.
- Jag med. svarade jag.
- Varför skulle du flytta! klagade Tyra och vi slutade garva.
- Pappas jävla jobb , jag önskar att jag fått stanna med dig! gnällde jag.
- Ja , du kan ta tåget till L.A idag , rym! sa hon och lät fullt allvarlig.
- Hahah , du kan se det eller hur? sa jag.
- Yes i can! sa hon.
- Fett läskigt , för det kommer inte hända , förlåt gumman. sa jag.
- Gör inget , men måste gå mamma ropar. sa hon , suckade och lade på innan jag hann säga hejdå.

Vad skulle man nu göra? Jag saknade Tyra jätte mycket och klockan var bara 21.30 så ja var inte särskilt trött.

Även fast jag inte var trött bästemde jag mig för att gå och lägga mig , ju tidigare jag gick och la mig
ju tidigare vaknade jag eller hur?

Jag gick och tvättade bort allt mitt smink , borstade tänderna , tog på mig linnet och shortsen jag sov i och gick och la mig.

Av någon annledning så hade jag svårt att somna men tillslut så gjorde jag det..

Så vad tycker ni? Fick en kommentar om att hon borde säga nej och att han borde få kämpa , jag lovar det kommer han få göra ändå!<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Meer!

2011-03-13 @ 22:20:19
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Sofia

grymt! :)

2011-03-14 @ 12:17:12
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: Lena

ass bra! meer! :)

2011-03-14 @ 17:34:26
URL: http://twitter.com/LenaHeartMusic
Postat av: fanny

så bra alltså!

meeeeeeeeeeeeer :):)

2011-03-14 @ 21:34:54
Postat av: fanny

så bra alltså!

meeeeeeeeeeeeer :):)

2011-03-14 @ 21:39:52
Postat av: ewelina

hoppas du haft en superbra dag!

ps. sugen på att tjäna pengar på din blogg? :) gå in hos mig och klicka på bannern längst ner i menyn :)

kram♥

2011-03-14 @ 21:56:05
URL: http://hundratjugofyra.blogg.se/
Postat av: Behnaz

fin klänning

2011-03-14 @ 22:28:00
URL: http://birdseye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0