NEVER LET YOU GO - CHAPTER 10

- Kärlek börjar med bråk! sa Ryan.
- Inte alltid. svarade jag.
- Det gör det visst det! svarade han.
- Nej? svarade jag samtidigt som min mobil pep till.
Det stod "Tyra" Jag öppnade sms:et och trodde att jag skulle dö här och nu..


Det var en bild på Bryan med två blonda bimbo tjejer , jag kände genast igen dem och det var
Chloé och Hailey. Mina ögon var stora som golfbollar , han satt och hånglade med Hailey. Han brydde sig inte alls
om att jag var borta , jag hade varit borta i två dagar och detta hände redan?
Vad var det för jävla skitstövel?
Tårarna brände bakom ögonlocken men jag kunde inte gråta , jag kunde verkligen inte.
- Aimeé , vad har hänt? frågade Justin mig och lät orolig , han kollade över min axel ner i mobilen men verkade
inte förstå något.
Jag ville säga något men kunde inte , herregud vad konstig jag kände mig.
Dem skulle tro att jag var värsta knäppisen eller något.
Justin skakade mig försiktigt men det hjälpte inte. Jag svalde och försökte få ut orden
men dem ville inte komma ut.
- Jag måste göra en sak. sa jag med jätte darrig röst. Både Justin och Ryan nickade medans jag smet in på toaletten.
Det första jag gjorde var att ringa Tyra.
- Baby! utbrast hon.
- Jag fattar inte att han kunde. svarade jag medans tårarna rann.
- Gumman , gråt inte. sa hon.
- Tyra , jag vill inte gråta , men han lovade att det skulle vara vi föralltid och jag trodde honom , jag var
så lycklig , jag trodde verkligen hade älskade mig men jag hade fel. pressade jag fram mellan alla tårar.
- Älskling då , men det finns andra killar eller hur? Som Justin Bieber tillexempel. sa Tyra med en gnutta hopp i rösten.
- Var inte han din? frågade jag henne.
- Sant. svarade hon.
- Du är sjuk. sa jag och gravade och grät på samma gång.
- Du med knäppis. sa hon med mycket kärlek i rösten.
- Du får komma hit! gnällde jag.
- Gjärna. svarade hon.
- Ja , då får du träffa killen du ska gifta dig med , kom igen! gnällde jag.
- Hahaha din knäppis! svarade hon.
- Snälla! gnällde jag.
- Jag vill , men vi har fortfarnade skola i några veckor , kanske på lovet. svarade hon.
- Vårat lov börjar om två dagar! sa jag och lät glad , tårarna rann fortfarande och jag kunde inte stoppa dem så det hela kändes väldigt knäppt.
- Orättvist eller vad? svarade hon.
- Du kan ju bara åka ner hit och flytta in hos mig! sa jag glatt medans dem oändliga tårarna rann.
- Gjärna det , men du vet hur mamma och pappa är. svarade hon och jag suckade
och svarade:
- Yes jag vet. lite besviket.
Jag torkade mina tårar för 100 gången medans Tyra sa:
- Men vi ses någon gång , och sedan så finns det ju mobiler och facebook. svarade hon.
- Vad skulle vi göra utan dem. svarade jag.
- Skriva brev. sa hon och vi började as garva åt vårann väldigt torra humor.
Sedan lade vi på. Jag kollade mig i spegeln och jag såg ut som ett monster. Min masckara hade runnit
och jag såg hemsk ut.
Jag tvättade av det som var kvar och kletade på ny masckara och försökte få det att se ut som
om jag inte hade gråtigt , men det var svårt för mina ögon var blanka och det gick inte att dölja.
Jag gick ut igen och killarna satt inte vid tv och spelade Xbox.
- KILLAR! ROPADE JAG.
- HÄR UPPE! svarade dem och ljudet kom från mitt rum. Jag gick in i mitt rum och där stod dem.
Fan , Justin kollade på postern på honom från när han sjöng "With you" 2008.
- Jag finns på din vägg. sa Justin och log.
- Hahah , ja de 14 åriga versionen av dig finns. svarade jag och rodnade.
- Bara för att jag är så söt! sa Justin.
- Bara för att du var så söt. svarade jag och hans mun blev till ett o.
- Säger du att jag är ful! sa han och jag kunde inte hålla mig för skratt.
- Hahahahahah , nej jag säger bara att du var söt förut. svarade jag.
- Varför är jag inte det nu då? frågade han mig och gjorde sin hairflip.
- För att du har gått från världens sötaste kille som sjunger "with you" och "cry me a river" till popstjärnan som sjunger "baby". svarade jag.
- Världens sötaste? frågade han mig.
- Ja , du var världens sötaste men du är inte det längre så bli inte helt ego nu Beaver. svarade jag.
- Hahahaha! svarade han bara.
- Haff. sa Ryan.
- Pfft. svarade jag och Justin samtidigt och Ryan började garva.
- Oj jag måste gå! sa Ryan plötsligt efter några minuter och smet ut.
- Vad var det där om? frågade jag Justin.
- Ingen aning. svarade han.

Det gick några minuter innan jag sa:
- Jag vill spöa dig i Xbox! och log.
- Kommer inte att hända. svarade han.
- Jo det kommer det , jag har skillz! sa jag.
- In your dreams. svarade han.
- Jag drömmer. svarade jag.
- Om mig. avslutade han.
- Ha.Ha. svarade jag.
Vi gick till tv:en och min dator låg fortfarande i soffan.
Jag öppnade locket och skrev in mitt lösenord , sedan gick jag in på facebook lite snabbt och skrev "@Justin Kidrauhl i'm going to kick your as on Xbox! ;D"
Sedan loggade jag ut.
Jag tog en kontroll medans Justin tog den andra. Vi startade spelet och det var black OPS , det var faktiskt väldigt
svårt utan Justin's hjälp och han dödade mig en massa gånger.
- Sluta döda mig! gnällde jag.
- Hahah , om du erkänner att jag är den sötaste killen i världen! sa han.
Jag slöt mina fingrar som ett kors och föll handen bakom ryggen sedan sa jag:
- Du är världens sötaste kille , kan du sluta döda mig nu? med snäll röst.
- Nooope. svarade han.
- Dumma dig! sa jag med ett buttert ansiktsyttryck.
- Hahahah , du måste se din min nu! garvade Justin fram.
- Visst , hjälp mig! gnällde jag och satte mig i hans knä.
Han hjälpte mig och efter en halvtimme av spelande så sa Justin:
- Ehm vill du gå ut med mig.. typ som en dejt..? frågade han osäkert och det var ganska gulligt , nu fattade jag
varför jag behövde säga "ja" till allt som Justin frågade mig.

Vad svarar hon?


Kommentarer
Postat av: Stina

Meeeeeer

2011-03-13 @ 10:32:21
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: S & m

more :D

2011-03-13 @ 11:04:56
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon borde inte säga ja det skulle vara roligare att läsa dåXD

2011-03-13 @ 13:27:56
Postat av: Anonym

Hon borde inte säga ja han borde få kämpa och hon borde inte gilla han för fort :D

2011-03-13 @ 14:53:48
Postat av: Lydia (owner)

mer!

2011-03-13 @ 17:18:47
URL: http://absolutlydia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0