NEVER LET YOU GO - CHAPTER 1


(Bild på dig)

Det var lördag och jag vaknade av att solen sken in genom fönstret.
Jag slog sakta upp mina ögon och fick panik när jag såg mitt rum!
Allt var borta , exakt allt utom sängen som jag sov på , sedan mindes jag , vi skulle flytta idag.
Bort från Los Angeles till Atlanta! Min bästa kompis Tyra hade tjatat och tjatat om att Justin Bieber bodde där och att jag kanske träffade honom och vi blev kära bla bla bla.
Men grejen med Tyra var att hon var synsk så det var ganska läskigt , men som tur var så märket man när hon såg något och när hon var vanliga älskade Tyra.
Egentligen ville jag inte lämna Los Angeles , jag älskade stället och alla mina vänner som bodde här.

Jag hade aldrig flyttat förut , hade alltid bott på samma ställe.
Tänk om jag blev den mobbade ungen som alla drev med.
Jag reste mig sakta upp ur sängen och gick till badrummet , jag kollade in i spegeln och möttes av ett blekt osminkat ansikte och ett brunt hår som stod åt alla håll.

Jag gick in i duschen och satte på vattnet.
Efter duschen så fönade jag håret och sminkade mig med lite masckara och puder innan jag satte på mig en tröja med peace märke och ett par ljusa jeans leggings.
Jag satte också på mig mitt armband som jag hade fått av Tyra , hon hade ett nästan likadant och vi hade haft på dem varje dag sedan lekskolan , men när vi gick på lekskolan hade vi virat dem typ hundra varv runt handlederna , det hade sätt riktigt knäppt ut.

(Armbanden)

Det var flera olika som bildade ett armband.
Jag skulle verkligen sakna Tyra och sedan så skulle jag sakna Bryan , mitt ex.
Vi hade gjort slut för att vi inte orkade med ett distans förhållande men vi älskade fortfarande varandra.

- Aimeé om du inte kommer snart åker vi utan dig! ropade min plast mamma Kelly.
Jag suckade , tog mina sista grejer och gick ner. Där satt alla och åt.
- Ska du inte äta något snuttan? frågade pappa.
- Nej pappa , och kalla mig inte "snuttan" svarade jag.
- Någon börjar visst bli stor. sa Kelly nochalant.
- Mm. svarade jag för att jag inte orkade prata med henne.

Enligt mig var Kelly en snobbig bitch , och det sa jag som aldrig varit "den duktiga flickan"
Jag hade tråkigt så jag gick ut ur köket och satte mig på trappan som stod vid dörren. Dem andra kom kort efter och jag satte på mig en kofta som jag använde som jacka och mina svarta convers.
Jag satte mig i baksätet i bilen och tog fram min iPod. Jag tryckte på play och hörde "Demi Lovato - Solo" komma upp. Efter ett tag så somnade jag.

första chaptret , vad tycker ni?<3

Kommentarer
Postat av: Julia

meeeeer

2011-03-05 @ 23:10:01
URL: http://justindrewbstoy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar! Meeeeer!!!!

2011-03-05 @ 23:16:45
Postat av: Stina

Meeer

2011-03-06 @ 11:19:24
URL: http://novelljustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0