IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 67

Jag kollade upp mot honom och han kollade ner på mig.
- Nikki? frågade Justin mig plötsligt.
- Aa. svarade jag.
- Vill du bli min shawty?

Jag kunde inte få fram ett enda ord , att bara några få ord kunde få en såhär
stum , chockad eller vad jag nu kände , det var så svårt att förklara men jag kände mig stum , chockad
och mest av allt glad.
Jag kunde fortfarande inte få fram orden ur munnen så jag kysste honom bara.
Han besvarade kyssen och vi satt där , på ett golv i vårat hus på Hawaii.
- Jag antar att det där betyder ja? sa han när jag avslutat kyssen.
- Såklart. svarade jag och kysste honom igen.
Han log med hela ansiktet och jag log säkert lika stort.
- Du ser ut som en idiot! fnissade jag fram.
- Hahah , en lycklig idiot i så fall! svarad han.
- Och en väldigt söt idiot. svarade jag.
- Det ska komma från den vackraste tjejen på jorden. svarade han.
- Awww du är för söt! svarade jag och log.
Justin höll om mig och jag kände mig trygg i hans armar.
Plötsligt började min mobil spela "Justin Bieber - Favorite girl"
och jag tog upp den ur fickan , det stod "Amanda" på skärmen.

- Ja? svarade jag.
- Gissa vad jag har sätt! sa hon.
- Öhm va? frågade jag henne.
- Asså suck! DU HAR KYSST JUSTIN BIEBER! skrek hon.
- Aj mina öron! gnällde jag.
- Omg hahah , men hahah! försökte hon få fram mellan hennes skrattattacker.
- Men? frågade jag henne.
- Du är väll förlovad? frågade hon mig.
-  Var. rättade jag henne.
- Vad hände? nästan skrek hon dramatiskt.
- Orkar inte förklara din lilla nörd. svarade jag.
- Det ska komma från tönten! svarade hon och vi fnissade.
- Jaja , hejdå! sa jag.
- Vänta! nästan skrek hon.
- Vad? frågade jag henne.
- Du måste flytta tillbaka till Atlanta! svarade hon och lade sedan på.

- Vem var det? frågade Justin.
- Amanda. svarade jag och kollade på honom.
- Vet du? frågade han mig.
- Vadå? frågade jag honom.
- Du har världens bästa ringsignal! svarade han.
- För att världens bästa kille sjunger eller? frågade jag honom.
- Of course shawty! sa han.
- Du är fett söt när du säger "shawty"! utbrast jag och log som jag gjorde när jag lyssnade på hans låtar.
- Shawty , shawty , shawty , shawty , shawty , shawty , shawty! sa han om och om igen.
- tönt. svarade jag.
- Din tönt. svarade han.
- Sant , min älskade tönt. svarade jag och kysste honom lätt på munnen.
Han lade armarna på min rygg och pressade mig mot honom.
- Vet du hur mycket jag saknat dig? mumlade han mog mina läppar.
- Jag vet , jag har saknat dig precis lika mycket. mumlade jag till svar.
- Skulle inte tro det. svarade han.

Utan att märka något så ramlade vi på golvet vilket fick oss att börja garva.
- Hahah omg! hahah. fick jag fram.
- omb heter det! svarade Justin.
- Ego. svarade jag och fnissade.
- Hahaha! svarade han.
- Älskar dig mitt ego! sa jag.
- Älskar dig med min lilla blondin! svarade han.
- Jag är faktiskt inte platina längre! protesterade jag och lät stolt.
- Du är fortfarnde blond. svarade han.
- Jaja. svarade jag och kysste honom. Herregud vad jag saknat hans läppar mot mina , det
var den mest underbara känslan i hela världen.

Nothing happend , but kommentera endå , snääääääääääälla!

Kommentarer
Postat av: Madde

Söta :)

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-03-04 @ 15:51:52
Postat av: Julia

meeeeeer skit bra

snälla ett till idag ? (L)

2011-03-04 @ 17:23:00
URL: http://justindrewbstoy.blogg.se/
Postat av: sannna

snälla en till idag :(

2011-03-04 @ 18:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0