IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 66

Det gick några signaler sedan så sa hon
- Hej. hon lät glad , hon trodde att jag inte visste.
- Hur fan kunde du? nästan skrek jag åt henne.
­

- Förlåt. sa hon och jag hörde att hon grät.
- Ett förlåt räcker inte långt. svarade jag.
- Men , men jag älskar dig. mumlade hon men jag bara lade på.
Nikki's Perspektiv
Han lade på och mina tårar rann , det slutade alltid såhär.
Justin höll om mig och jag grät mot hans axel. Igen av oss sa något , jag bara grät mot hans axel och han försökte trösta mig.
Min mobil plingade till och jag hade fått ett nytt sms från Aaron.
"Om du inte redan fattat det så är det slut mellan oss." stod det och jag grät ännu mer.
Orden var som ett slag i magen , det gjorde så ont. Jag trodde han älskade mig mer än så , jag fick inte ens förklara.
Justin kysste mig på huvudet några gånger medans jag satt i hans famn. Om jag kunde hade jag spolat tillbaka tiden med ett år och tre månader , men jag kunde inte.
Sedan kom jag ihåg vad Amanda sagt till mig för flera år sen: Den ända som är värd dina tårar är den som aldrig skulle få dem att falla" eller något sådant.
Han var inte värd tårarna. tänkte jag medans jag torkade mina tårar.
Jag kollade upp och mötte Justins blick , den var full av medlidande och såg nästan ledsen ut.
- Jag älskar dig. mumlade jag.
- Jag älskar  dig med , du är det bästa som hänt mig. mumlade han och kollade in i mina ögon med en intensiv blick. Herregud vad hans ögon var vackra , dem ar som diamanter. Jag önskar att det var han och jag igen , jag brydde mig inte det minsta om alla bråk och allt.
Jag kollade upp mot honom och han kollade ner på mig.
- Nikki? frågade Justin mig plötsligt.
- Aa. svarade jag.
- Vill du bli min shawty?

OMFB vad svarar hon!?!?

Kommentarer
Postat av: Madde

:)

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-03-04 @ 02:13:05
Postat av: Julia

as bra som vanligt meeeeeeeer,(L)



2011-03-04 @ 05:57:18
Postat av: sanna

hon måste svara ja :(

2011-03-04 @ 07:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0