IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 65

- Justin , jag kan inte. sa jag medans jag puttade bort honom.
- Varför inte? frågade han mig och hans underbart bruna ögon såg in i mina.
- Jag är förlovad. svarade jag och visade ringen.


- F-f-f... va? frågade han mig och såg väldigt rolig ut och jag nickade bara.
Han såg ledsen ut , jag mindes min dröm , bröllopet och Justin's läppar som nästan
hade kysst mig.
Jag kollade in i hans ögon och smekte försiktigt hans kind , det hela kändes knäppt
när man tänker efter men jag älskade honom , vad skulle jag göra?
Allt var så svårt just nu , men genom att ge upp skulle jag inte vinna något.
Egentligen kändes allt så jävla kasst , tänk er att ni hade trott att det skulle vara du och en speciell
person genom livet , men sen så blev det inte så och allt blir helt fucked up , man vet inte vad man ska göra.
Jag saknade allt. Fan vad livet kunde suga.
- Jag kommer alltid älska dig , glöm inte det. sa Justin och jag såg smärtan i hans ansikte , det var tortyr.
Jag stod inte ut med att se honom ledsen , utan att tänka så lutade jag mig mot honom och jag kysste honom.
Han besvarade kyssen och jag hade nästan glömt hur det kändes.
Plötsligt så såg jag en massa blixtar , fan för paparazzi jävlarna! tänkte jag och avslutade kyssen.
Justin och jag sprang in i huset för att slippa alla blixtar.

Amanda's Perspektiv

Jag och Chaz var på Bahamas och låg och solade när min mobil plötsligt plingade till.
Jag kollade och det var en av dem tusen skvaller appar jag premunerade på i min iPhone.
Jag kollade och det kom upp bilder , bilder där Justin och Nikki kysste varann.
- OMG! skrek jag.
- Vad är det sötnos? frågade Chaz mig.
- Nikki och Justin kysser varann! svarade jag och visade honom.
- Vadå är dem tillsammans igen? frågade han mig.
- Nej Nikki är förlovad! svarade jag.
- Den där tjejen är en player. svarade han.
- Nej. Hon är bara lite annorlunda , typ. svarade jag och han suckade.
Jag lutade mig mot honom och kysste honom.
Det var som första gången jag kysste honom , helt underbart.. Jag såg fyverkerier och trodde att jag drömmde.

Aaron's Perspektiv

Jag var på filminspelning och hade en liten paus när min motspelerska Vanessa kom fram till mig.
- Kolla! sa hon och tryckte upp hennes iPhone i ansiktet på mig.
Jag såg vad det var och det bar bilder , bilder på Justin Bieber och min flickvänn när dem kysstes!
Jag blev arg , riktigt arg. Hur fan kunde hon?
Eller jag kunde inte säga något , jag hade också hållt på med andra tjejer.
Vanessa var en av dem. Hon tog tag i mina kinder och pressade hennes läppar mot mina.
Jag puttade bort henne lite och sa:
- Vanessa , inte nu. sedan tog jag upp min mobil och ringde Nikki.
Det gick några signaler sedan så sa hon
- Hej. hon lät glad , hon trodde att jag inte visste.
- Hur fan kunde du? nästan skrek jag åt henne.

Blir kanske inte mer idag , måste låta min lillasyster ha datan :(((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0