IF YOU JUMP , I JUMP - CHAPTER 61

Justin skulle visa mig vad jag hade fått i födelsedags present. Alla andra verkade veta.

Han släppte av dem på hotellet och körde sedan vidare. Alla bilrutor var tonade och jag såg inget.

När vi skulle gå ut så höll han för mina ögon än en gång.

- Redo? frågade han.

- Redo. svarade jag och han släppte händerna.

Jag kunde inte tro det jag hade fått..

 



Ett hus!?

 

- Gillar du det? frågade Justin mig med hopp i ögonen.

- OMB JAA JAG ÄLSKAR DET! Nästan skrek jag och kastade mig i hans famn.

- Haha! svarade han och bar mig in.

Vi hade en basket plan och pool ute + att vi hade en strand inte så långt bort så vi hade utsikt över

stranden. Det hade två våningar och det fanns redan möbler och våra saker som vi haft med oss till Hawaii där!

- Hur kan allt det här finnas här? frågade jag honom.

- Några killar fixade det när vi var på festen. svarade han och log mot mig.

Mina ögon var som golfbollar och jag kunde inte fatta det! Jag fick ett hus på Hawaii i födelsedags present!

Och jag var bara 15?

Justin guidade mig genom hela huset.

- Justin , du är vääärldens bästa pojkvänn och jag älskar dig! nästan skrek jag och kysste honom.

Han satte sina händer på mina höfter och tryckte mig närmare honom. Jag kysste honom lätt på nacken och

sedan avslutade jag kyssen.

- Vill du ta ett kvälsdopp med mig? frågade Justin mig.

- Of course baby! svarade jag och kysste honom.

Sedan gick jag till badrummet och satte på mig en bikini.

Jag gick ner och Justin badade redan , han var såååååhääääär snygg utan tröja!

Jag hoppade i och vi badade ett tag.


Mihihihihi ni får inte mer än såhär! hihi 5 kommentarer för mer :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-03-01 @ 18:22:50
Postat av: Julia

Meer (L)

2011-03-01 @ 18:56:09
Postat av: Anonym

Meer!! Kan du inte göra ett lååångt kapitel? :)

2011-03-01 @ 20:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0