THE ONE AND ONLY - CHAPTER 22

Min mobil ringde , och utan att kolla på skärmen så svarade jag.
- Hello! svarade jag , försökte låta glad.
- Aye , TinkerBell , come over to Chaz place in five okay? frågade Ryan mig.
- Sure thing Ry! svarade jag och vi lade på , jag och Chaz borde typ as nära , så det tog cirka 3-5 minuter för mig att gå till honom.
Så ut ur mitt stökiga rum , ner för trappan , till hallen och satte på mig mina blommiga ballerinor , sedan , var jag på väg mot Chaz.

När jag kom dit , så plingade jag på deras ek dörr , signalen , det var en sådan som i filmer , den klassiska typ.
Det kändes som om det tog en evighet , och en lång än , men tillslut så öppnades dörren , och där stod.. Justin ♥


Justin's Perspektiv/Några Minuter Tidigare

- What!? You guys need to be kidding me! sa jag , chockat , ändå frustrerat.
- No , she's coming. svarade Ryan och flinade.
- You can't be serious , she hate's me! protesterade jag.
- That's exactly what she don't! Isabella , i know her better than she know's herself , her smile , it used to be all fake before you steped in to her world , and turn everything up side down , she went from faking a smile till actually being happy  for real , so shut up , she love's you , more than she could ever explain to you , and if you hurt her , then boy , you'll not be living anymore! sa Stephanie , jag hade aldrig sätt henne så arg.
- Then i'm already dead , cause i hurt her about a thousand times. sa jag och log utan någon lycka.
Precis då plingade det på dörren.
- You're opening or it will be sorry for yah boy! sa Stepahanie och puttade mig mot dörren.
Jag svalde hårt innan jag drog ner handtaget och öppnade , och där stod hon , lika vacker som alltid.
Isabella's Perspektiv


- Hey. sa han , jag var nästan paralyserad , jag hade aldrig haft svårt med att prata med killar , men nu , jag var helt fast i hans bruna ögon.
- Hi. sa jag , rodnade och kollade ner.
- Isabella , i'm sorry. sa han , lade sitt pekfinger under min haka och vände upp min blick.
- Ehum.. sa jag , jag visste inte vad jag skulle säga , så jag började fnissa.
- What's so funny? frågade han och jag fortsatte fnissa.
- I don't know what to say. svarade jag och log lite.
- Well , then we don't need to talk , we could do something else instead. svarade han och flinade och plötsligt , så pressades han läppar mot mina , i en underbar kyss.
Känslan jag fick av att kyssa Justin , den var oslagbar , det fanns ingen chans att någon känsla skulle kunna slå det över huvudtaget.
Det var som ett paradis av fyverkerier , så underbart.
Hans händer , var runt min midja , och mina var runt hans hals.
Gash , jag älskade känslan jag fick runt honom , allt var så underbart , som om vi var i en liten rosa bubbla av lyckighet och kärlek.
Det där lät töntigt , men åhh , allt var så svårt att förklara , och jag var för uppsluckad av Justin för att ens orka försöka.
- I Knew it! I knew it would work! hörde jag Chaz säga skadeglatt.
- What would work? frågade jag honom och log som en idiot.
- Ehum , you're making out? sa Chaz och flinade.
- So? frågade jag honom.
- Sometime's i wonder if you're blonde. sa Ryan och suckade.
- Hey! sa Stephanie och slog till hjonom lätt i sidan.
- Okay , whatever or something! sa jag och alla kollade undrande på mig.
- Or Something? sa Justin med ett litet skratt.
- Oh shut up! svarade jag och puttade honom lite lite i sidan.
- Eyy , are you messing with me? sa han med över killig röst . vilket fick mig att börja as garva. Ni vet sån röst som killar använder för att låta coola , ja , en sån röst använde han.
Egentligen var det ganska gulligt, men aa.
Vet ni hur det slutade, som vanligt.
Alla framför datorer, Chaz hade typ tusen o.O
Jag, vad gjorde jag?
Jo jag satt och kollade alla bloggar jag visste, alla var svenska jag kollade tillochmed endel Justin bloggar, bara för att jag var med honom nu.
Jag kollade rubnt, och scrollade ner. Det stod något om Justin och en random tjej,
Det var en bild, det var på Justin och mig, seriöst, omg!
- OMG! pep jag, tyst, men ändå så vändes alla's blcikar mot mig, jag pekade på skärmen, men dem fattade inte mycket, förutom att det var en blogg som belieber's hade skapat.
- HAHAHAHAHAH do you seriously look up these pages? frågade Justin mig.
- Yes, it's funny, and better than TMZ and OceanUp. svarade jag och räkte ut tungan.
- What about Perez Hilton? frågade Stephie.
- Last time i checked it, it was only a bunch of videos of him meeting people i don't really care about. sa jag och kollade snett på henne.
- What are you talking about!? frågade hon och kollade snett på mig.
- Stephie, why do you care, they update to much! sa jag och kollade på henne md någon blick, inte bitchigt, men aa, något mitt i mellan.
Nu får ni som läser inte tro att jag är någon bitch eller så, jag är som jag är, vilket är en väääldigt liiiiteeen smuuula halv dryg.
Och jag tänker inte ändra mig själv, i was born this way liksom.
Vårat lilla bråk om Perez Hilton slutade och jag kollade facebook, Amelia var inne, så jag skickade ett meddelande till henne dirket, men jag kunde inte vara inne på chatten längre, så jag fick skriva sånna där jobbiga meddelanden, för många av Justin's fans liksom.
Mina händelser och meddelanden, och vänförfrågningar var helt insane, jag funderade på att ta bort mitt konto.
Men, jag var normal, kunde inte leva utan facebook.
Jag skrev "Hejsan sötaste" till henne och skickade.
Några sekunder senare svarade hon "HEJ! OMB du skciakde ett meddelande till mig, och du har träffat JUSTIN DREW FUCKING BIEBER!!! :DD EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPP!" Gosh, fattade inte att det där skulle hända, men whatever, jag log för mig själv och skrev sedan.
"Har du samma nummer som förut? och bara så att du vet, jag är med JUSTIN, Chaz, Ryan och hans flickvän Stephanie nu :D" skrev jag, hon kommer få spel, och flippa ur, väääldigt kul asså :D
"Ja! Men vaaa!? OMB, Vänta... Snackar du om Justin Bieber, Chaz Somers, Ryan Butler och Stephanie Knight!?!?" skrev hon, jag slår vad om att hon satt och flippade ut framför datorn.
"Ja?" svarade jag, rooligt tjej hon var.
Jag blev uttråkad ganska snabbt, så jag kollade över axeln på Stephie, som satt och sjöng "I looooooove yoooou" medans hon kollade på Iconic Boyz som dansade till Your Love Is My Drug av Ke$ha.
SpikeMikey tror jag han hette, HAN DROG UP TRÖJAN!
VET NI HUR SEXY ABS HAN HADE!?
Han var typ 12 år, och hade likadana abs som The Situation.
- OMFG! pep jag som den abs galning jag var.
- Baby, it's OMFB! sa Justin och blinkade med edna ögat mot mig.
- Shut up! Right now it's OMFG it can be OMFB later! svarade jag och han kollade konstigt på mig, korkad unge.
- Okay, whats up with you now? frågade Chaz mig och jag pekade på Stephie's skärm, hon hade pausat och vi dreglade över absen, normalt? inte särskilt.

Bloggpause = över, ska försöka blogga så mycket som möjligt! Men hatar den här storyn, blir ni sura om jag avslutar rakt av eller typ nått sånt?

Kommentarer
Postat av: moa

den är jätte bra så snälla skriv några fler som typ "avslutning" =)



Mer<3

2011-07-01 @ 14:14:55
Postat av: Julia

As bra meeera, <3



andledningen till att vi är sura är för att vi vill inte att du ska sluta för du skriver så jävla bra, jag kan inte sluta läsa din blogg den är as bra.

Det här är den bästa bloggen jag läser den är GRYM !!! Så snälla sluta inte <3

2011-07-02 @ 12:00:13
URL: http://justindrewbieber.blogg.se/
Postat av: Gabbi

asså mycket bättre att du skriver på en novell du tycker är rolig för då blir det roligare att läsa osså men novellen e ju jätte bra :D

2011-07-02 @ 17:33:17
Postat av: Anonym

NEJNEJNEJ, VÅGA INTE AVLSLUTA NOVELLEN! :@



den äger ut alla, önskar bara att du uppdaterade oftare! kärlek till dig <3333

2011-07-07 @ 01:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0