THE ONE AND ONLY - CHAPTER 17

- So , what do you want to do tomorrow? frågade Ryan.
- Tivoli! svarade Stephie och jag nickade entuastiskt.
- Sure. sa Chazy och Justin log bara mot mig.


Vi kollade på filmen , men blev uttråkade , jag menar , vad var
det roliga med zombie's som dödade varann?
Man bah: Hallåååå?
- Guys , this is boring! klagade jag.
- Agree! sa Stephie , och vi garvade , i vårann värld så var det här jätte kul , men
i alla andras (som är tråkmånsar btw) så är vi knäppa , och konstiga , WIPPIE!
- Haha , what do you want to do then? frågade Chazy oss.
- Ehum , don't know. sa jag medans Stephie tog en kudde.
- Pillow fight! sa hon , sedna slog hon kudden i Ryan's ansikte.
Ryan skakade på huvudet med en "Jag-kan-inte-fatta-att-du-just-gjorde-sådär" blick.
-HAHAHAH RYANS FACE! garvade jag fram medans jag låg på golvet.
Ryan gav mig en butter blick innan han tog en kudde och slog till mig.
- You want war? frågade jag honom med bitchiga ögon medans jag reste mig i sittande ställning igen.
- Bella , your no fight for me. sa han med ett flin , ett flin som snart skulle försvinna.
- Gosh , i hate being called Bella! sa jag innan jag slog Ryan i facet , för Stephie , sen jag , swaaaaaag.
Justin tog upp sin iPhone , jag hörde ett klick ljud , och antog att han tog ett foto medans jag och Stephie bombade Ryan med kuddar , haha.
Han tweetade det antagligen , typiskt Justin.
- What should we call you then? frågade Chaz.
- I don't know , i used to be called Issa. sa jag medan jag slog Ryan på armen med kudden , för han skyddade ju ansiktet.
Justin satt och flinade , vilket slutade med att jag och Stephie bombade honom istället , snällt vaa?
- Guuyys stoop! sa han medans han flinade och skyddade ansiktet med händerna.
Chazy tog upp en video kamera och sa:
- Say hey to the camera girls! och skrattade lite.
Jag höll upp mitt finger i mitten mot honom och kameran.
- Aaaww Issa i love you to sweet. sa han och slängde en släng kyss mot mig.
- about that , Chazy , i'm sorry , but it's over. sa jag och skrattade , Justin flinade , vilket bettyde att han visste att jag skämtade.
- WHAT!? My love , you can't leave me! sa Chaz och fake grät.
Jag och Stephie började as garva , och jag slutade slå på Justin , lade mig på golvet och rullade runt medans jag skrattade , jag släppte taget om kudden. och några minuter senare höll Justin i den och sa:
- Payback time. innan han började slå mig med kudden  , inte snällt.
- STEPHIE! HELP! skrek jag men hon garvade bara.
Tillslut så satte sig Justin på mig och jag gnällde.
- Can't...... Breath. sa jag och låtsades dö.
Framspoling , Tivoli / Justin's Perspektiv.
Nu var jag , Issa , Chaz , Ryan , Stephanie och Nolan på tivolit , bara för att Issa tjatat om att man inte kunde vara ojämna.
Hon nästan hoppade runt och sjöng "la la la laaaaaaaaa" hela tiden.
- Baby , you hyped? frågade jag henne och skrattade lite medans hon nickade stort.
- Yessss! svarade hon och skrattade sedan medans jag skakade på huvudet , ibland fattade jag inte den där tjejen , men det gjorde ingen skillnad , hon betydde lika mycket för mig ändå.
Vi hade redan köpt våra biljetter och Issa släppade med alla till någon bergodalbana.
- Issa , you know i hate rollercosters. sa Stephanie och svalde hårt.
- How can you hate them when you'd never actually been on one? frågade Issa Stephanie oförståend.
- But i don't want to. sa hon med panik i ansiktet.
- Well , some time need's to be your first time , and it's soooo funny! sa hon och log.
- But a girl... sa hon och Issa avbröt.
- If we're going to talk about stuff like that , want to hear something scary? frågade hon med ett lite hemligt flin.
- Sure , tell us. sa Nolan , dem tänkte nästan likadant när det gällde skräck , Issa hade nu stannat , och slutat dra i alla.
- Okay , so about 20-30 years ago , in a tivoli in sweden , the ghost's had real knife's , and a boy got so scared , so he took the knife and killed the ghost. sa hon och började sedan gå.
- Are you serious? frågade jag henne , dum fråga egentligen.
- Of course i am , my friends told me. svarade hon och suckade.
- You know , all the thing your friends says isen't true. svarade jag och hon flinade.
- They said you where hotter than the sun. sa hon och flinade.
- Well , some things might be true. sa jag och blinkade flirtigt mot henne.
- Like the ghost thing. sa hon och log.
I alla fall så slutade det med att vi åkte den där bergodalbanan och sedan drog hon iväg oss till en massa saker , den tjejen är hyper.
När vi åkt allt på tivolit minst 2 gånger så ville alla utom Issa sticka.
- I'm never going to a tivoli with you again. sa Chaz trött.
- It wasn't that bad! sa Stephie och hon och Issa fnittrade.
- I know , i'm sooo proud over you! sa Issa och dem kramades , om jag hade rätt så var det ett skämt , men man visste aldrig med tjejer.
Jag hade inte brytt mig så mycket om vad Issa hade på sig men nu såg jag att hon hade
- Haha , what do you want to do then? frågade Chazy oss.
- Ehum , don't know. sa jag medans Stephie tog en kudde.
- Pillow fight! sa hon , sedna slog hon kudden i Ryan's ansikte.
Ryan skakade på huvudet med en "Jag-kan-inte-fatta-att-du-just-gjorde-sådär" blick.
-HAHAHAH RYANS FACE! garvade jag fram medans jag låg på golvet.
Ryan gav mig en butter blick innan han tog en kudde och slog till mig.
- You want war? frågade jag honom med bitchiga ögon medans jag reste mig i sittande ställning igen.
- Bella , your no fight for me. sa han med ett flin , ett flin som snart skulle försvinna.
- Gosh , i hate being called Bella! sa jag innan jag slog Ryan i facet , för Stephie , sen jag , swaaaaaag.
Justin tog upp sin iPhone , jag hörde ett klick ljud , och antog att han tog ett foto medans jag och Stephie bombade Ryan med kuddar , haha.
Han tweetade det antagligen , typiskt Justin.
- What should we call you then? frågade Chaz.
- I don't know , i used to be called Issa. sa jag medan jag slog Ryan på armen med kudden , för han skyddade ju ansiktet.
Justin satt och flinade , vilket slutade med att jag och Stephie bombade honom istället , snällt vaa?
- Guuyys stoop! sa han medans han flinade och skyddade ansiktet med händerna.
Chazy tog upp en video kamera och sa:
- Say hey to the camera girls! och skrattade lite.
Jag höll upp mitt finger i mitten mot honom och kameran.
- Aaaww Issa i love you to sweet. sa han och slängde en släng kyss mot mig.
- about that , Chazy , i'm sorry , but it's over. sa jag och skrattade , Justin flinade , vilket bettyde att han visste att jag skämtade.
- WHAT!? My love , you can't leave me! sa Chaz och fake grät.
Jag och Stephie började as garva , och jag slutade slå på Justin , lade mig på golvet och rullade runt medans jag skrattade , jag släppte taget om kudden. och några minuter senare höll Justin i den och sa:
- Payback time. innan han började slå mig med kudden  , inte snällt.
- STEPHIE! HELP! skrek jag men hon garvade bara.
Tillslut så satte sig Justin på mig och jag gnällde.
- Can't...... Breath. sa jag och låtsades dö.

Framspoling , Tivoli / Justin's Perspektiv.

Nu var jag , Issa , Chaz , Ryan , Stephanie och Nolan på tivolit , bara för att Issa tjatat om att man inte kunde vara ojämna.
Hon nästan hoppade runt och sjöng "la la la laaaaaaaaa" hela tiden.
- Baby , you hyped? frågade jag henne och skrattade lite medans hon nickade stort.
- Yessss! svarade hon och skrattade sedan medans jag skakade på huvudet , ibland fattade jag inte den där tjejen , men det gjorde ingen skillnad , hon betydde lika mycket för mig ändå.
Vi hade redan köpt våra biljetter och Issa släppade med alla till någon bergodalbana.
- Issa , you know i hate rollercosters. sa Stephanie och svalde hårt.
- How can you hate them when you'd never actually been on one? frågade Issa Stephanie oförståend.
- But i don't want to. sa hon med panik i ansiktet.
- Well , some time need's to be your first time , and it's soooo funny! sa hon och log.
- But a girl... sa hon och Issa avbröt.
- If we're going to talk about stuff like that , want to hear something scary? frågade hon med ett lite hemligt flin.
- Sure , tell us. sa Nolan , dem tänkte nästan likadant när det gällde skräck , Issa hade nu stannat , och slutat dra i alla.
- Okay , so about 20-30 years ago , in a tivoli in sweden , the ghost's had real knife's , and a boy got so scared , so he took the knife and killed the ghost. sa hon och började sedan gå.
- Are you serious? frågade jag henne , dum fråga egentligen.
- Of course i am , my friends told me. svarade hon och suckade.
- You know , all the thing your friends says isen't true. svarade jag och hon flinade.
- They said you where hotter than the sun. sa hon och flinade.
- Well , some things might be true. sa jag och blinkade flirtigt mot henne.
- Like the ghost thing. sa hon och log.
I alla fall så slutade det med att vi åkte den där bergodalbanan och sedan drog hon iväg oss till en massa saker , den tjejen är hyper.
När vi åkt allt på tivolit minst 2 gånger så ville alla utom Issa sticka.
- I'm never going to a tivoli with you again. sa Chaz trött.
- It wasn't that bad! sa Stephie och hon och Issa fnittrade.
- I know , i'm sooo proud over you! sa Issa och dem kramades , om jag hade rätt så var det ett skämt , men man visste aldrig med tjejer.
Jag hade inte brytt mig så mycket om vad Issa hade på sig det här:
 
Stephanie hade på sig det här:

Vi var nu vid utgången och Issa kollade ner i asfalten , hon var så vacker.

Isabella's Perspektiv

- Eyy TinkerBell! sa Chaz och jag kollade upp på honom för att jag visste att han menade mig.
- What now? frågade jag honom och kollade på honom , han flinade.
- Yes , you reacted , that means i can call you "TinkerBell". sa han och flinade.
- It sounds like a name for a bog. sa Stephie och vi fnissade.

FÖRLÅT för ingen update , men nu har ni den ;) Hoppas ni gillar't :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-06 @ 10:33:20
Postat av: Anonym

Förlåt. Men du får verkligen isabella att låta som världens bitch...

"man bah: hallåååå?"

Alltså nej, förlåt, jag tycker inte att det är bra. Men låt mig inte hindra dig från hur du ska skriva! :)

2011-06-06 @ 16:56:40
Postat av: Stina

meeeer :)

2011-06-06 @ 20:25:28
URL: http://novelljustin.blogg.se/
Postat av: jenna

snyggt!

2011-06-13 @ 15:42:22
URL: http://justjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0