THE ONE AND ONLY - CHAPTER 24

- Aaw, baby, don't be like that! sa Chaz och smekte min kind. jag slog hans hand.
- Eyy, she's mine! sa Justin och lade armen om mig beskyddande.
- Aaaww. svarade jag oh log medans jag kollade upp mot honom.
Hans vackra bruna ögon kollade ner i mina, och jag vet inte varför, men jag fick fjärilar i min mage.
Jag trodde jag faktiskt kunde kolla honom i ögonen, utan att känna som jag kände.
Men jag antar att det är det som är grejen, jag är kär. ♥

Vad ska jag säga?
Mitt liv känns så ointressant.
Förlåt för att jag inte hört av mig på sjuuukt länge, det är jul nu, förvårnats värt är jag och Justin fortfarande ihop.
Vet inte exakt hur länge vi varit ihop, jag vet att alla kommer ihåg så, men vi säger såhär; Jag Minns Stunderna, Inte Datumen.
Men, whatever, nu är man 17 i alla fall, och vet ni vad jag fick i födelsedags present?
En resa till MIAMI!! Vet ni hur stort det är för mig?
Har aldrig åkt dit, men har velat det sen jag var liten, vet inte varför, det bara
var något som gjorde att jag ville det.
Justin, han var såklart här, fast han åkte nån dag efter att jag faktiskt talade med er, okej, jag kanske skriver
och ni kollar det genom en data, men hur fult skulle inte det vara, att skriva "det var länge sen jag skrev till er..."
Och nu är han i L.A. igen, ja, han flyttade dit och bor inte längre med sin mamma.
Stephanie och Ryan har gjort slut, Ryan dumpade henne för
att han inte hade samma känslor längre, men Stephie tog det ganska
bra, hon bara skrek, slog honom och började gråta, ganska bra för att vara Stephie.
Det var för tre veckor sen, och såklart fick jag komma på direkten och kolla på Sorority Row och American Pie och massa andra filmer.
Men just nu så sitter jag på mitt golv, jag packar, för jag ska till Miami, med Juuuuuuuuuuuuustiiin! Eeeeep!
Jag reste mig från golvet medans jag sjöng på Teenage Dream, klaga inte på att den är gammal, än sång blir inte sämre för det!
- ♫I might get your heart racing, In my skin-tight jeans, Be your teenage dream tonight, Let you put your hands on me, In my skin-tight jeans, Be your teenage dream tonight
Sjöng jag medans jag drog av mig en tröja, och när den var över huvudet så såg jag Justin, var han inte i L.A?
- Justin! skrek jag och hoppade på honom medans han skrattade, såklart, det göra alla.
Ja, jag är bara i bh och jeans, men jag har saknat min pojkvän, som jag inte sett på hur länge som helst.
- Hello to you to babe. sa Justin och kollade ner på min klyfta, nämde jag att det var en push-up? Som var lila?
Och spets? Nej, det gjorde jag visst inte, ups. Sarcasm på hög nivå där.
- Justin, my face is up here! klagade jag.
- I Know, i just have something else to look at. sa Justin, pervers pojkvän man har.
Jag böjde ner mitt huvud och kysste honom på halsen, jag visste att han var svag för sånt.
- Baby, you're such a tease. sa Justin, hans röst var.. annourlund, om ni fattar?
- Tell. Me. Something. I. Don't. Now. svarade jag mellan kyssarna som plaserades först på vid hans nyckelben och sen högre och högre upp.
Jag visste att Justin njöt av det här, jag kände honom så väl, det var bara så kul.
När jag kommit upp till hans käklinje på tog han tag i mina kinder, vände upp min blick och pressade sina läppar hårt mot mina.
Hans tunga kändes mot min underläpp som om den bad för att få komma in i min mun.
Jag accpeterade och kyssen blev till hångel, vilt hångel.
Hans händer var vid min midja, men även delvis på den nakna huden på min rygg medans mina var i hans händer, hehe, hans hår kommer vara rufsigt efter det här, det kan jag se till.
Hans händer vandrade upp för min rygg, och inte alls mycket senare försökte han få av med min bh - jag visste att han var usel på det, därför hade jag med mig knyt bikinis, hahah - och jag avslutade kyssen.
- Sorry Justy, mom's home. svarade jag och kollade lite halv ledset på honom, jag hade verkligen saknat honom.
- That didn't stop you before. sa Justin med ett flin.
- Just shut up and help me pack insead! svarade jag och lipade.
- Sure thing sexy. sa han och blinkade.
Jag bytte till ett blått linne och fortsaatte packa, Justin därimot stirrade på mina underkläder.
- Justin, stop staring at my bras and panties! sa jag och Justin kollade upp mot mig och var lite röd rosig om kinderna.
- Aww baby, you're blushing! sa jag, och det gjorde inte direkt rodnaden mindre.
- Okay i'm blushing, now stop teasing me for it! sa Justin med en "det-här-är-pinsamt" röst, sötnos då!

Mådde dåligt för att ni inte fått någon update, varit uptagen och behövt sktiva om det här 3 gånger, och nu är jag en välsigt självsisk människa, så jag vill ha 5 kommentarer åtminstonde!

Kommentarer
Postat av: Fella&Cindra

Vad tycker du om att läsa i en Justin Bieber - novell? Kommentera http://bieb.blogg.se/2011/july/if-you-dont-dream-big-whats-the-point-of.html och förutom att du kommer kunna läsa en novell som handlar om det du tycker är bra får du också en länk!

2011-07-11 @ 16:12:24
URL: http://bieb.blogg.se/
Postat av: Anonym

meer

2011-07-11 @ 20:59:55
Postat av: Alexia

as bra längtar tills nästa :D

2011-07-12 @ 00:07:19
URL: http://vampire-obsession.tumblr.com
Postat av: bieberstorys

Har skrivit en ny episode, förlåt för så lång väntan. Men nu ska jag skriva ett avslut och sedan börja på en ny förhoppningsvis! :)

2011-07-12 @ 15:07:54
URL: http://belieberstorys.blogg.se/
Postat av: Astird

meer <3

2011-07-13 @ 17:38:15
Postat av: Fella&Cindra

längtar efter nästa del, du är grym!

2011-07-13 @ 18:06:59
URL: http://bieb.blogg.se/
Postat av: moa

Det är grymt + att man får träna sig på att läsa engelska, blir bara mer och mer beroende =)

Mer =)

2011-07-13 @ 19:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0