THE ONE AND ONLY - CHAPTER 28

Jag var inte som dem i Jersey Shore alltså!
Jag vet inte hur länge jag satt där, men jag blev kall tillslut, och gick in, jag är korkad jag vet, men
jag har bra korppsvärme och imunförsvar, så därför klarar jag mig alltid, eller nästan.
Jag satte på mig min One Piece som jag enegtligen hatar och fröp ner i mina varma stora säng, och somnade på direkten.


Tre Dagar Senare

Nu var jag på flygplatsen med Justin, vi gick igenom massa kontroller samtidigt som vi blir stalkade av hans fans och paparazzi's, men Justin som var sååå gullig så skrev en massa aoutografer och tog så många bilder som han kunde, ni vet, vi har ett flyg som vi måste med.

Men anyways, vi gick igenom alla kontroller och skit, på riktigt, det var typ 10000000 gånger mer grejer nu, bara för att ja, han är Justin Bieber, men såhär hög säkerhet trodde jag inte att dem hade.

Jag antar att jag hade fel, plus, Justin's fans är ganska galna, i alla fall vissa, andra är gulliga och snälla.
Medans vi satt och väntade på att planet skulle lyfta så satt jag inne på Twitter och facebook, ja, jag har facebook, nej, ni kan inte hitta mig, det är det som är grejen, ni kan inte hitta mig och adda mig, för, min profil syns bara för dem jag vill att den ska synas för, det är som om alla ni är blockade, fast jag kan se era profiler och adda er om jag vill.

Så ja, jag kollade igenom facebook, det var ganska boring, för asså, inget hände, tänk att man kan ha 500 vänner, 200 av dem inloggade, och ändå så händer inget?
Så tråkigt.

På riktigt, usch!
Så vad gjorde man?

Stängde ner facebook och var bara på twitter, fast där hände det inte så mycket heller, så aa, slutade med att jag gick in på safari och gick in på justinbieberfanficiton.com, asså haha egentligen, jag har Justin bredvid mig, och sen går jag in på en sånn där sida?

Lite ironiskt.
Jag vet inte vilken jag läste, tror den hette Dark Blue eller nått, vet inte riktigt.
- Baby, what are you doing? frågade Justin medans han kikade över min axel.
- Don't tease me! svarade jag och vände iPoden mot hans håll, han skrattade lite och tog den ifrån mig.
- Eyy, i was reading that! svarade jag och hans skrattade lite, skit sött.
- Well, not anymore. svarade han och blinkade, inte snällt asså!
- You're such a tease! svarade jag och kollade surt på honom.

- Something we have in comment, don't we? sa han, log lite och blinkade.
- Since when are you a wanna be Chuck Bass? frågade jag honom med elaka ögon.
- How is Chuck Bass? frågade han och kollade konstigt på mig.

- Don't you know who Chuck Bass is? Have you never ever watched Gossip Girl!? frågade jag honom med min "Du-måste-skämta" röst, och ögon, och en massa annat.
- No? frågade han mig, som om jag var ett freak.

Jag tog min iPod ifrån honom och googlade "Chuck Bass" och tryckte på bilder.
- Don't you know who he is? frågade jag honom.
- Yes, that's Ed Westwick? svarade han och kollade konstigt på mig.
- NO! That's Chuck Bass! svarade jag och suckade.
- Hahahah, you're so cute, but seriously, am i a mini version of
Ed Westwick? frågade han och jag nickade.
- With your low sexy voice, the way you try to seduce me, and that sexy look in your eyes, it's driving me insane. viskade jag i hans öra, men lutade mig tillbaka efteråt, det var typiskt mig, att alltid reta honom.

Eller inte bara honom, jag retas med alla killar och endel tjejer, ni vet, dem som är "jag har sovit över med en kille, jag är så cool" ni vet dem?
Ja, vet ni vad man svarar?

"Killar har stånd när dem sover, hoppas ni inte sov i samma säng" och ler, hahahah, förlåt, men, när en tjej är en bitch mot mig, är jag det tillbaka, det är självförsvar okej?

Jag vet itne om ni gör så, men jag gör det, jag har gjort det sen jag var liten, det är naturligt, vad jag vet så gör alla tjejer det, särskilt mot killar, vi beter oss som bitchar för att vi ska tro att dem kommer vara som killen innan, och krossa ens hjärta?

Känner ni igen er?
För jag gör, när folk säger sånt, så förstår jag dem precis.
Men jag vet inte, alla är olika, alla är unika som folk säger.

Jag gillar inte ordet unik, eller unika, för det betyder inte något längre, jag vill inte vara unik, jag vill vara speciell.
- And you call me a tease. väste Justin i mitt öra, vilket jag inte var beredd på.

Jag nickade bara, kunde inte göra mycket annat, jag ville ha Justin, och jag ville ha honom nu, men jag var fast på en 5 timmars flight till Miami, men sen är han min, om jag får som jag vill.
- You're so cute, so innocente. väste Justin senare.

Jag vände på mitt huvud för att svara, men istället så pressades hans läppar mot mina när jag vände på huvudet, han kysste mig mjukt, det var underbart, men såklart, så skulle han retas och luta sig bort från mig.
Jag suckade lyckligt även fast hans läppar lämnade mina.

- Have i told you, you're an amazing kisser? frågade jag honom.
- No, but i know you think so. svarade han och blinnkade.

Framspolning

Jag skulle kunna berätta allt om flygningen?
Men, jag sov för det mest, och gissa vad Justin gjorde, han tog en bild, som finns ute på twitter nu, TACK JUSTIN -.-

Påminn mig om att döda honom okej?
Eller åtminstonde pranka honom tillbaka, för jag svär, han ska inte komma undan så lätt, verkligen inte.

Om jag var Justin, skulle jag var rädd, men han är ett bad ass, inte rädd för något, HA!
Det var i alla fall vad han sa.

- Justin, i'm so going to kill you. muttrade jag surt mot honom.
- Baby, i know you won't, you love me to much. sa han och blinkade.

Jag skrattade och slog honom på armen löst, haha, minnen, ni vet Christian Beadles?
Han hade sagt att tjejer bara slog en kille när hon gillade honom, och sen så sitter det
en tjej bredvid och slår honom?

Hahahah så skön är den videon.

När vi kom till hotellet- som var 5 stjärnigt - så var det mörkt ute, tack vare den långa resan och tids skillnader och sånt, ni vet?

- Oh my Gooosh! Please pinch me! sa jag och kollade runt i hela rummet, Justin hade på något sätt fixat så vi fick en egen bungalow, omg, jag älskar verkligen den killen, och inte bara för det här.

Asså det var så fint, vi hade till och med en liten brygga som man kunde hoppa i vattnet, för ja, den låg över vattnet, det var så sjukt fint.

Kändes mer taget från en film en verklighet, gosh, fattar fortfarande inte varfrö Justin gör sånt här för mig, hn är underbar och jag skulle fna inte byta bort honom för något.

Vet ni vad Justin gjorde?
Han Nöp mig!

- Aouch! why did you do that Justin? frågade jag honom och låtsades vara ledsen.

- Baby, you asked me to pinch you, i only did as you said, that was bad? frågade han oskyldigt medans han flinade, och jag lipade.

- Sometimes you're such an ass. svarade jag drygt.
- And you love it. sa han och blinkade, om sanningen skulle fram, ja, ja det gjorde jag.

Fyra Kommentarer för mer, ledsen för så lång väntan men min dator är lite cp och photoshop ville inte, men nog med ursäkter nu, KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Awesome! ;D

2011-07-27 @ 01:57:19
Postat av: Julia

Jättebra, snälla mer :)

2011-07-29 @ 11:14:22
URL: http://itsabieberthing.blogg.se/
Postat av: gaby

BRA mer !!! :D

2011-07-30 @ 12:20:12
URL: http://bieeberstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
free counters
RSS 2.0